3 seneden beri d-smart kullanıyordum. Modül kullanıyordum ilk sene 14 lira daha sonra 18 son senede 20 liradan devam ettim. Bu sene tv+ almak için iptal talebi oluşturdum dsmart a onlarda hd plus cihazını önerdiler. Ben 27 TL den taahhüt verdim. 3 hafta sonra falan online işlemlere öyle bir bakmak için girdim 32 lira güncel fatura diyor. Hemen müşteri hizmetlerini aradım ben bu fiyattan taahhüt vermedim. Bana söyledikleri ise 27 + 5 tl kutu ücreti. Bana böyle bir bilgi verilmedi 27 tl üzerinden taahhüt verdim dediğimde ise fiyattan memnun değilseniz 28 tl den yardımcı olalım dedi. Şahsen sinirlenip iptal edin diye söylediğimde 220 tl cayma bedeli ödersiniz dedi. Bu cayma bedeli ne için dediğimde kurulum ücreti, aktivasyon ücreti gibi ücretler. sözleşmeye baktığımda ise böyle bir şey yok. müşteri hizmetlerine diyorum bana belgeyi gönderin cayma bedeli ile ilgili size gönderemeyiz biz burdan görüyoruz. Sonuç olarak iptali işlemlerini tamamladım ve yarın cihazı teslim edicem. Tüketici hakem heyetine başvurumu yaptım, CİMER üzerinden başvurumu yaptım son olarakta btk üzerinden şikayet oluşturdum. Tüm kanallardan şikayetimi oluşturdum. Sonuç almam mümkün mü ? Taahhüt verdiğim fiyat üzerinden bana ekstra ücret istiyorlar ve bana bundan bahsetmiyorlar. Başına böyle bir durum gelen var mı ?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
3 seneden beri d-smart kullanıyordum. Modül kullanıyordum ilk sene 14 lira daha sonra 18 son senede 20 liradan devam ettim. Bu sene tv+ almak için iptal talebi oluşturdum dsmart a onlarda hd plus cihazını önerdiler. Ben 27 TL den taahhüt verdim. 3 hafta sonra falan online işlemlere öyle bir bakmak için girdim 32 lira güncel fatura diyor. Hemen müşteri hizmetlerini aradım ben bu fiyattan taahhüt vermedim. Bana söyledikleri ise 27 + 5 tl kutu ücreti. Bana böyle bir bilgi verilmedi 27 tl üzerinden taahhüt verdim dediğimde ise fiyattan memnun değilseniz 28 tl den yardımcı olalım dedi. Şahsen sinirlenip iptal edin diye söylediğimde 220 tl cayma bedeli ödersiniz dedi. Bu cayma bedeli ne için dediğimde kurulum ücreti, aktivasyon ücreti gibi ücretler. sözleşmeye baktığımda ise böyle bir şey yok. müşteri hizmetlerine diyorum bana belgeyi gönderin cayma bedeli ile ilgili size gönderemeyiz biz burdan görüyoruz. Sonuç olarak iptali işlemlerini tamamladım ve yarın cihazı teslim edicem. Tüketici hakem heyetine başvurumu yaptım, CİMER üzerinden başvurumu yaptım son olarakta btk üzerinden şikayet oluşturdum. Tüm kanallardan şikayetimi oluşturdum. Sonuç almam mümkün mü ? Taahhüt verdiğim fiyat üzerinden bana ekstra ücret istiyorlar ve bana bundan bahsetmiyorlar. Başına böyle bir durum gelen var mı ?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.