Merhabalar, Unity'de yeniyim ufak bir projem için oda içinde düşman olup olmamasına göre açılıp kapanan bir kapı yapmaya çalışıyorum fakat her hangi bir sonuca ulaşamadım. Yardımcı olursanız sevinirim. private Animator anim;
public Rigidbody2D rb;
private void OnTriggerEnter2D(Collider2D other) { Rigidbody2D hit = other.GetComponent<Rigidbody2D>(); if (hit != null) {
Malesef onuda denedim fakat düzgün bi sonuç alamadım çıkışını else üzerinden yapınca karakterin kılıç animasyonuna tepki gösteriyor. OnTriggerExitle yapıncada kapılar kapanıyor fakat düşmanlar öldüğünde kapı açılmıyor
Yapmak istediginiz sey odada dusman var ise kapi kapali , yok ise acik mi olsun ? Kac tane dusman var peki ? Bir de kodlarin arasina debug log ekleyerek algoritmanin calisip calismadigina bakin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Baxa -- 13 Mart 2019; 13:19:22 >
Aynen düşmana göre kapı açılıp kapanıyor. Belirli bi sayı yok her odada farklı sayıda düşman var odalarda rasgele yerleştiriliyor. Animasyondan izleyebiliyorum zaten debugda ekledim görüleni söylüyor. Onun dışında şuan player etiketini engelleyip yapmaya çalışıyorum.
Aynen düşmana göre kapı açılıp kapanıyor. Belirli bi sayı yok her odada farklı sayıda düşman var odalarda rasgele yerleştiriliyor. Animasyondan izleyebiliyorum zaten debugda ekledim görüleni söylüyor. Onun dışında şuan player etiketini engelleyip yapmaya çalışıyorum.
Odayi icine alan bir Collider etkleyin, trigger aktif olsun.
OnTriggerStay komutu ile Enemy tagli dusmanlarin tespitini yapin , dusman yok olunca ise kapiyi acma komutuna yonlendirin. Boyle bir yolla yapabilirsiniz
private Animator anim;