1. sayfa
1 kuruşunu bile bırakma bu rezalet firmaya ![]() |
ne bilgisiz insanlar çalışıyor ya buralarda, yanar demiş herif |
|
|
Bizim burda bi TT bayiisi var, 45-50 yaşlarında biri işletiyor elemani falan yok. Adam lokum gibi, hergün gidip faturalı hat açtırasım var![]() |
|
Bu işin A operatörü, B operatörü yok; operatör bayilerinin tamamına yakını aynı kafada. En iyisi, hiçbirine bulaşmadan, tüm işlerini online olarak halletmeye çalışmak. Operatörler de bu yöne teşvik ediyor insanları. |
Şehir merkezinden oturmama rağmen turkcell çekmiyordu. Hatta herkes şaşırıyordu nasıl çekmez diye. En son 3 kere müşteri hizmetlerini arayıp 3'ünde de hat konuşmanın yarısında kesilince bir hışımla gittim değiştirdim. Değişim süreci biraz sancılı oldu ama en azından şuanda telefonumla kesilmeden görüşme yapabiliyorum. Online olarak araştırdım, vodafone'da sadece faturalı hat olarak taşıyabiliyorsun . |
|
|
|
![]() Dostum bu yazını ekran görüntüsü alabilirmiyim,lazım olunca göstereceğim de. ![]() |
![]() |
Bence simkartında bir sorun vardı. Bana da yıllar önce Vodafonede sorunlu simkart çatmıştı,çekmiyordu. Zor ikna ettim bayiyi sorunlu simkart verdigi konusunda. Simkart diger simkartlara göre inceydi ve sallanıyordu simkart yuvasında. Bayi de şaşırdı nasıl oluyor ya diye diye değiştirmek zorunda kaldı. |
Benim sorunum buraya taşındığımızdan beri (8 senedir) var. Evin sadece belli bir yerinden çekiyor ve konuşma kesilince çeken yere gitsen bile konuşmaya devam edemiyordum. Ben telefonu çok kullanan biri olmadığımdan yükle kazan ve salla kazan uygulamaları beni cezbediyordu fakat ttnet için müşteri temsilcisiyle konuşurken devamlı kesilince bir hışımla gittim değiştirdim. |
İlk başta ben de telefondan kaynaklı olduğunu düşünüyordum fakat eve gelen turkcell kullanan arkadaşlarımda aynı sıkıntıyı yaşadı. |
Başka yerde iyi çekiyorsa zaten sorun simkartta değildir. Sorunun simkartta olup olmadığını anlamanın en iyi yolu başka yerde nasıl çekiyor bakmak. Sanırım sen bunu denemişsindir zaten. |
1. sayfa
26.02.2019 da Vodafone'a gittim. Dedim ki numaramı taşımak istiyorum. Peki içindeki para ne olucak dedim. Bilmiyorum deyince yandaki Turkcell bayine sordum paran yanar dedi. Ben de zaten çekmiyor kullanamadığım hattı ne yapayım diyerek Vodafone'a gidip numaramı taşımak istiyorum dedim. Gerekli olan tek şey kimlik. 3 yere imza atarak çıktım. Hattımın ayın birinde açılacağını söyledi (3 gün sonra) ve Vodafone sim kartını verdi.
Fakat hat 1 hafta oldu taşınmadı. Bende tekrar aynı bayiye gidip durumu sordum. Ordaki çalışan numarayı taşıma çalıştım fakat hat senin üstüne kayıtlı olmayınca taşıyamadım dedi. Bende nasıl olur diye incelerken meğersem "87" ile biten numaramı "84" olarak sisteme girmiş.
O günün akşamı aşağıdaki mesaj geldi:
< Resime gitmek için tıklayın >
Ertesi gün:
< Resime gitmek için tıklayın >
Sonuç olarak Çarşamba günü başvurdum, Cumartesi sabahında hat açıldı.
Peki eski hattım kalan TL'lere ne oldu?
< Resime gitmek için tıklayın >
Hat kapandıktan sonra, eski hattındakim TL'lerim, Turkcell alacaklarımla eşit.
< Resime gitmek için tıklayın >
Iade başvurusu aşaması, hat sahibi ile banka hesabının sahibi aynı kişi olmalı.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Para yattıktan sonra konuyu düzenleyeceğim.
Bu süreçte izlenimlerim: Vodafone Şikayetvar'daki konuma dönüş yapmadılar:https://www.sikayetvar.com/vodafone/vodafone-hattimi-1-haftadir-tasiyamadi. Hatta bakarsanız hiçbir şikayete dönüş yapmamışlar.
Hat aldığım bayiyi devamlı aramama rağmen ulaşamadım.
Sonuç olarak: Vodafone evimden çektiği için memnunum.
Düzenleme: 6 gün sonra kalan TL'ler banka hesabıma yatırıldı.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi itsmynick -- 13 Mart 2019; 15:49:48 >