13 Şubatta şehir dışında okuduğum için evimde kullandığım interneti 90 gün süre ile dondurmak için müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri hizmetlerindeki kadın bana bir sürü maddeler sayarak onaylamak isteyip istemediğimi sordu ve onayladım. Sonrasında ise hat dondurma işleminiz gerçekleşti dedi ve ben olayın bittiğini sandım.
Bugün 13 Şubata kadar kullandığım internetin faturasının ne kadar geldiğine bakmak için uygulamaya girdiğimde 1 aylık fatura kesildiğini gördüm. Hemen müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım. Meğer hattım hala aktif durumdaymış. Şikayet kaydı açtılar. Kayıt esnasında bana kiminle konuştuğunuzu hatırlıyor musunuz gibi saçma bir soru da yönelttiler. Bundan sonra kiminle konuştuğumuzu not almakta fayda var sanırım.
Şimdilik beklemedeyim nasıl bir geri dönüş sağlayacaklar merak ediyorum.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
sizin internet dondurulmuş, ama gözüken fatura ocağın faturası olabilir, telekomda bu ay kullandığınızın faturası sonraki ay gözüküyor, siz en iyisi twitterden paul doannye ulaşın, size bir mail vericek, oraya olayı anlatarak yazdığınızda daha net bilgi alırsınız
İlgili kaydı kesin tutuyorlardır, talep edin, aynısı başıma geldi altyapı beklerken arkadaşlar kafasına göre açık tutmuş hesabımı, tabiki hemen tüm faturaları ödedim hepsinin kullanım geçmişini indirip çıktı aldım 1 kb bile yoktu, bir güzel dilekçe ile tamamını iade aldım. Twitter dan ceo ya yazın özel müşteri maili verecek oraya atın dicek evrakları bir grup maili, mail atın evrakları anında çözsünler
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K@RUB -- 5 Mart 2019; 16:3:58 >
gsm şirketleri ve ISS lerle konuşureken konu ne olursa olsun telefonda ses kaydı yapacaksın.yoksa bu saydıklarım insanların canlarını çıkarırlar.. izinsiz ses kaydı yasak diyorlar ama bu konuyu tam bilemiyorum...
Bugün 13 Şubata kadar kullandığım internetin faturasının ne kadar geldiğine bakmak için uygulamaya girdiğimde 1 aylık fatura kesildiğini gördüm. Hemen müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım. Meğer hattım hala aktif durumdaymış. Şikayet kaydı açtılar. Kayıt esnasında bana kiminle konuştuğunuzu hatırlıyor musunuz gibi saçma bir soru da yönelttiler. Bundan sonra kiminle konuştuğumuzu not almakta fayda var sanırım.
Şimdilik beklemedeyim nasıl bir geri dönüş sağlayacaklar merak ediyorum.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
                        
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.