Arkadaşlar slm.Ben kaç yildir Aliexpress kullaniyorum böyle birsey basima gelmedi.Enistem acemi yeni üye bir şey almiş bunun yaninda 60 tl lik bir ürüne bakarken yanlışlıkla satin almiş.Benden yardim istedi ancak alinan ürünün sayfasinda hiçbir şekilde iade yani cancel tiklama bolümü yoktu.Saticiya defalarca mesaj atmama ragmen ürünü kargoladı.Şimdi ürün gelince teslim almasak geri gitse para iadesi talep edebilirmiyiz.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Satici ürünü onaylamış sanırım o yüzden cancel bölümü yok.eger kayıtlı posta ile geliyorsa urun gelince teslim almazsan geri gittigi sistemde görünürse dispute açıp parayı alabilirsin ama minimum 3 ay sürer
Cevap için teşekkürler.Enistem farketmiş iki dakika sonra bakmiş ama iptal yokmuş.Benden yardim istedi Bende saticiya defalarca ingilizce yanlis satin alma lutfen iptal edin yazmama ragmen cevap vermedi ve ertesi gün ürünü kargoladi.-150 ye yakin siparisim oldu boyle birsey gormedim.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >