Arkadaşlar aliexpress bedava denemeler bölümünden 162 TL değerinde sırt çantası kazandım. 0.01 $ yatırmam gerekiyordu, yatırdım. Satıcı 7 günlük süre içerisinde hediyemi kargolamadı. Bende süre uzatma hakkımı kullanarak kargolama süresini 3 gün uzattım. Bugün ürün kargoya verildiğine dair aliexpress'ten mesaj geldi fakat satıcının girdiği kargo numarasını takip etmek istediğimde geçersiz numara diyor. Şimdi sorum şu: 1) Kazandığım ürün 162 TL değerinde. Dispute açarsam bu meblağmı yoksa yatırdığım 0.01 $ iade edilir. 2) Satıcı ürünü yollamamak için nasıl bir kurnazlık yapabilir. 3) aliexpress'te konuyla ilgili bilgilendirici başlık bulamadım (birazda İngilizcem kıt belki vardı ben anlayamadım bilmiyorum) nasıl şikayette bulunabilirim yada aliexpress bu tür satıcılar için nasıl bir yaptırım uyguluyor? Bu tür konularla ilgili bilgisi olan arkadaşların yardımına ihtiyacım var. Aydınlatır bir yol gösterirlerse minnettar kalırım..
Kod henüz sisteme işlenmemiş olabilir birkaç gün beklemeni öneririm. Daha detaylı bilgim yok maalesef. Bu bedava deneme olayında eksik kalan tutar satıcıya mi giriyor yoksa AliExpress mi karşılıyor bilemiyorum
Satıcının son ana kadar kargolamaması, ben ek süre girdikten hemen sonra kargo numarası vermesi ve numaranın geçersiz çıkması haliyle biraz kıllandırdı. Bir süre bekleyeceğim artık sonuç ne olacak merak içerisindeyim.
Gelir merak etme, girilen takip numarasını birkaç gün sonra kontrol et muhtemelen aktif olacaktır, zaten aksi durumda hiç kimseye derdini anlatamazsın dispute açsan 0.01 usd alırsın başka da bir şey olmaz.
Bende bedava denemelerinden, kafa lambası kazanmıştım 80 tl değerinde ama satıcı son güne kadar kargolamadı, en sonunda kargolandı dedi ama sonra gönderi iptal edildi dedi filan. Yani fiyasko çıktı. 0.01 dolar ise dispute açamadım ben,dispute seçeneği yoktu. Bu bedava denemeleri hikaye gibi geliyor bana.
1) Kazandığım ürün 162 TL değerinde. Dispute açarsam bu meblağmı yoksa yatırdığım 0.01 $ iade edilir.
2) Satıcı ürünü yollamamak için nasıl bir kurnazlık yapabilir.
3) aliexpress'te konuyla ilgili bilgilendirici başlık bulamadım (birazda İngilizcem kıt belki vardı ben anlayamadım bilmiyorum) nasıl şikayette bulunabilirim yada aliexpress bu tür satıcılar için nasıl bir yaptırım uyguluyor?
Bu tür konularla ilgili bilgisi olan arkadaşların yardımına ihtiyacım var. Aydınlatır bir yol gösterirlerse minnettar kalırım..
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >