Laptopu 2016 Aralık ayının sonlarına doğru sanalmarketim sitesinden almıştım. Şu anda termal macun yeniletmek ve format attırmak için garantiye yollayacağım. Laptopun kutusu,garanti belgesi ve faturası elimde. İnternetten de araştırma yaptım ve sanırım garanti adresine ait bir telefon numarası buldum. Fakat ne zaman bilgi almak için arasam 'mesai saatleri dışındayız' sesi geliyor. Acaba laptopu garantiye nasıl gönderebilirim ?
bilgi@servispoint.com adresine mail atarak durumdan bahsedin, size anlaşmalı oldukları kargo kodunu ve ürünü nasıl taraflarına ulaştırmanız gerektiğine dair mail atacaklar. Genelde 10 gün içerisinde onarım yapıp teslim ediyorlar. Cumartesi-Pazar günü çalışmıyorlar. Telefon ile gün içerisinde saat 18:00'a kadar ulaşabilirsiniz.
İletişim Bilgileri
Servis Noktası A.Ş.
Gülbahar Cad. Cem Apt. No:17 Mecidiyeköy - Şişli / İstanbul
Telefon +90 212 288 42 30
Faks +90 212 288 52 96
Eposta bilgi@servispoint.com