Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
29
Cevap
2484
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Dell almayın, aldırmayın - 4 bin liralık bilgisayar 14 bin liralık masraf
A
6 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Şubat ayından beri 4-5 kere daha yolladım bilgisayarı servise. Servis raporları, dell'in yazdığı mesajları falan hepsini konuda paylaşacağım. Sakın ve sakın dell marka laptop almayın. Alıyorsanız da bilgisayarınızı temiz kullanın.

< Resime gitmek için tıklayın >

dell 7559 marka laptopım işlem yapamadan kapanıyor. kimi zaman 30 dakika sonra, kimin zaman 5 saniye bile sürmeden kapanıyor. Hiçbir şekilde ısınma sorunu yok. Macunları yenileyip, fanları temizledim ve program ile kontrol ettim. Koç Sistem servisine gönderdim ve wifi kartım ve antenleri kırık olduğu için 500 lira talep ettiler ondan sonra ana soruna bakacaklarını söylediler. Sorunun neyden kaynaklandığını bile söylemediler ben de geri istedim. Ben şimdi ne yapmalıyım? Gönderebileceğim başka bir servis yok mu Dell ile ilgilenen, güvenilir? Antenler falan kopuk değil, wifi kart kırıktı onu da değiştirdim şu an wifi sorunsuz çalışıyor.

Arkadaşlar kaç aydır beklettiler, parça değişimi için de bekleteceklerini söyledikler. Bilgisayarı yaptırmanın başka bir yolu yok mu? Kaç aydır bekliyorum

DELL ALMAYIN ALDIRMAYIN REZALET BİR SERVİS NEDENİ BURADA :

Kırık bir wifi kart için 500 lira istediler. 65 liraya wifi kartı aldım. kaldı ki antenler de hasarlı olsa antenlerin değişimi için kapağın değişmesine gerek de yokmuş.
< Resime gitmek için tıklayın >
Garantiye yolladıktan sonra 20 iş günü tamamlanacak, kendileri bana anca mesaj attı. Wifi kartımı yaptırmak istemediğimi, backcoverı değiştirmek istemediğimi(500 lira bunlara verilir mi ya? üstüne 6-8 hafta beklemem gerekecek) söyledim, asıl soruna bakın dedim. Sırf para koparmak için bunlara onay vermediğim için soruna bakmayacaklarını söylediler
< Resime gitmek için tıklayın >
Garanti kapsamında yapmanıza gerek yok, direkt bana ücretli servis verin dedim. Yok onu garanti kapsamında çözeceğiz, illa bize bunun için 500 lira vereceksin dediler resmen.
< Resime gitmek için tıklayın >
En son dedim bunlara yaptıracağıma yeni anakart alayım, max iki bin liraya verirler herhalde dedim(bilgisayarı 3600 liraya aldım, hadi şimdi piyasası Türkiye'de 4000 diyelim)

Dell'in bizzat yedek parça distribütörü


< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amyfm -- 20 Ekim 2018; 12:42:5 >

Kullanmam dediğiniz cihazın zaten ilk seferde garanti dışına çıkmasına sebep olmuşsunuz. Kendiniz cihazı sökmüş ve termal macunlarını değiştirmişsiniz. Buda kullanıcı müdahalesine ...
Yoruma Git
Yorumun Devamı MusaAkyol - 6 yıl +7
A
6 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Bilgisayarı hala yaptıramadım. 3600 liraya aldığım, şu anki piyasası 4000 lira olan laptop için dell'in orijinal yedek parça satan yeri anakart için bana 6000 lira dedi

Bundan sonra dell marka bir şey kullanmam


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
6 yıl
Teğmen

4 sene önce servisinden çok memnun kalmıştım. Şu an hangi servis bakıyor ve siz hangi servisten servis hizmeti aldınız?



M
6 yıl
Çavuş

quote:

Orijinalden alıntı: amyfm

Bilgisayarı hala yaptıramadım. 3600 liraya aldığım, şu anki piyasası 4000 lira olan laptop için dell'in orijinal yedek parça satan yeri anakart için bana 6000 lira dedi

Bundan sonra dell marka bir şey kullanmam
Kullanmam dediğiniz cihazın zaten ilk seferde garanti dışına çıkmasına sebep olmuşsunuz. Kendiniz cihazı sökmüş ve termal macunlarını değiştirmişsiniz. Buda kullanıcı müdahalesine girer ve cihazınız zaten garanti dışına çıkmış olur. Hiçbir teknik serviste garanti dışında olan bir cihazın garanti içinden işlemlerini yapmaz . Bu kısımda kusurları hep servislerde aramamamız gerek. Ayrıca dell Türkiye,de sadece koç sistem üzerinden servisini sürdürmekte. Gönderebileceğiniz farklı bir servis bulunmamakta.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
6 yıl
Yüzbaşı

dell ile telefon uzerinden durumunu anlatmayi denedinmi ?
bildigim kadariyla eve uzman yolluyorlar sikintiyi bulup yedek parca icin tekrar geliyorlar
Teknik Destek (Temel) : +90 212 371 9054
Teknik Destek (ProSupport): +90 212 371 9055





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deniz5555 -- 27 Haziran 2018; 12:45:5 >

A
6 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: MusaAkyol

Kullanmam dediğiniz cihazın zaten ilk seferde garanti dışına çıkmasına sebep olmuşsunuz. Kendiniz cihazı sökmüş ve termal macunlarını değiştirmişsiniz. Buda kullanıcı müdahalesine girer ve cihazınız zaten garanti dışına çıkmış olur. Hiçbir teknik serviste garanti dışında olan bir cihazın garanti içinden işlemlerini yapmaz . Bu kısımda kusurları hep servislerde aramamamız gerek. Ayrıca dell Türkiye,de sadece koç sistem üzerinden servisini sürdürmekte. Gönderebileceğiniz farklı bir servis bulunmamakta.

Alıntıları Göster
Ben zaten servise kendim belirttim. Garanti kapsamı içinde yapılması önemli değil ücreti neyse vereceğim, yeter ki sorunu çözün. Onlar ise bana dedi ki "WiFi antenleri ve WiFi kartı kırık olduğu için arka kapağın ve wifi kartının değişmesi işçilikle birlikte 500 lira öteki sorun garanti kapsamında giderilecek". Temin süresi de 6-8 haftaymış ki zaten bunu(hafta sonları dahil) 1 aya yakın süre sonra söylediler. Yani en az 2-3 ay sürecekti servisten gelmesi.
Ben de kendilerine söyledim 500 lirayı ben direkt kapanma sorunu için vereyim, wifi kartını ben hallederim. Onlar da kabul etmedi bunları değişmeden bakmayız dediler. Ben de geri istedim bilgisayarımı.
65 liraya bir tane wifi kartı aldım. Taktım(bilgisayarı uzun süre kullanmayınca 30 dakikaya yakın çalışıyor yüklenmeyince) driverını yükledim sorunsuz çalıştı. Ne antenleri kırıktı, ne backcover değişti, bir tane 65 liraya wifi kart ile hallettim. Direkt bunu kendileri yapsa + 35 lira işlem ücreti isteler yine 100 liraya kabul ederim. Sadece wifi için 500 lira vermek ne demek?
Ayrıca anakart için 1300 dolar + kdv ne demek? yurt dışından vergisiyle birlikte 1000 dolara direkt laptopı alırım ben.
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
6 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

@troe Koç Sistem bakıyor şu an.
@deniz5555 Aradım, twitterdan mesaj attım, mailden ulaştım. Yerinde destek vermiyorlarmış benim garantide, koç sistem deyip duruyorlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @deniz5555 , @troe
M
6 yıl
Çavuş

quote:

Orijinalden alıntı: amyfm

Ben zaten servise kendim belirttim. Garanti kapsamı içinde yapılması önemli değil ücreti neyse vereceğim, yeter ki sorunu çözün. Onlar ise bana dedi ki "WiFi antenleri ve WiFi kartı kırık olduğu için arka kapağın ve wifi kartının değişmesi işçilikle birlikte 500 lira öteki sorun garanti kapsamında giderilecek". Temin süresi de 6-8 haftaymış ki zaten bunu(hafta sonları dahil) 1 aya yakın süre sonra söylediler. Yani en az 2-3 ay sürecekti servisten gelmesi.
Ben de kendilerine söyledim 500 lirayı ben direkt kapanma sorunu için vereyim, wifi kartını ben hallederim. Onlar da kabul etmedi bunları değişmeden bakmayız dediler. Ben de geri istedim bilgisayarımı.
65 liraya bir tane wifi kartı aldım. Taktım(bilgisayarı uzun süre kullanmayınca 30 dakikaya yakın çalışıyor yüklenmeyince) driverını yükledim sorunsuz çalıştı. Ne antenleri kırıktı, ne backcover değişti, bir tane 65 liraya wifi kart ile hallettim. Direkt bunu kendileri yapsa + 35 lira işlem ücreti isteler yine 100 liraya kabul ederim. Sadece wifi için 500 lira vermek ne demek?
Ayrıca anakart için 1300 dolar + kdv ne demek? yurt dışından vergisiyle birlikte 1000 dolara direkt laptopı alırım ben.
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >

Alıntıları Göster
Dell in tarafında yaşanan en büyük sıkıntılardan biride zaten bu parçarları harici olarak istendiği zaman inanılmaz fiyatlar çıkıyor. Emin olun servis tarafıda bunu dell tarafından temin edeceği için sizlere öyle bir fiyat göndermişlerdir.



C
6 yıl
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: amyfm

@troe Koç Sistem bakıyor şu an.
@deniz5555 Aradım, twitterdan mesaj attım, mailden ulaştım. Yerinde destek vermiyorlarmış benim garantide, koç sistem deyip duruyorlar.
4 sene önce servisinden çok memnun kalmıştım. Servis farklı firmaya geçtiğine göre o zaman Dell'i önerilecek marka listesinden çıkartıyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
6 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: comlink

4 sene önce servisinden çok memnun kalmıştım. Servis farklı firmaya geçtiğine göre o zaman Dell'i önerilecek marka listesinden çıkartıyorum.

Alıntıları Göster
Benim şahsi görüşüm almayın, aldırmayın. SS'lerini koydum konuya zaten. Gerisi size kalmış.
Memnun olan illaki vardır. Bu işler böyle zaten kimi memnun, kimi memnuniyetsiz. Ben 2. taraftanım. Kendime göre haklı sebeplerim var ama. Kargoyu yolladıktan sonra İnternetten Koç Sistem hakkında şikayetlere baktığımda zaten içim içimi kemirmeye başlamıştı. Geldiğinde zaten fan'ın kablosunu takmamışlardı, ben açıp takmak zorunda kaldım. Hatta mail atmıştım kendilerine, bilgisayarım açılıyor ama ekrana görüntü gelmiyor, neden diye? Cevap bile vermemişlerdi. Gönderdiğim mailleri sildiğim için ekleyemiyorum. En azından gelen kutusunda, mailler cevaplandığı için yazdıklarım gözüküyor. Dediğim gibi onları ekledim gerisi size kalmış.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
6 yıl
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: amyfm

Benim şahsi görüşüm almayın, aldırmayın. SS'lerini koydum konuya zaten. Gerisi size kalmış.
Memnun olan illaki vardır. Bu işler böyle zaten kimi memnun, kimi memnuniyetsiz. Ben 2. taraftanım. Kendime göre haklı sebeplerim var ama. Kargoyu yolladıktan sonra İnternetten Koç Sistem hakkında şikayetlere baktığımda zaten içim içimi kemirmeye başlamıştı. Geldiğinde zaten fan'ın kablosunu takmamışlardı, ben açıp takmak zorunda kaldım. Hatta mail atmıştım kendilerine, bilgisayarım açılıyor ama ekrana görüntü gelmiyor, neden diye? Cevap bile vermemişlerdi. Gönderdiğim mailleri sildiğim için ekleyemiyorum. En azından gelen kutusunda, mailler cevaplandığı için yazdıklarım gözüküyor. Dediğim gibi onları ekledim gerisi size kalmış.

Alıntıları Göster
Tekrar geçmiş olsun. Ne alayım diye sorun çok eş, dost ve akraba oluyor artık Dell'i listeden siliyorum. Benim için servis hizmeti çok önemlidir ve eskiden mükemmel bir servis hizmeti veriliyordu. Demek ki yeni servis bu işin altından kalkamıyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
6 yıl
Yarbay

Hp şu anda servis olarak dell e on basar. Msi var birde. Hp ve msi hariç kolay kolay tr den urün almaya maçam yemez benim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @troe
C
6 yıl
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: expressimo

Hp şu anda servis olarak dell e on basar. Msi var birde. Hp ve msi hariç kolay kolay tr den urün almaya maçam yemez benim.
Daha önce MSI kullandım ve geçmişte servisinden pek memnun kalmamıştım, şimdi servisi ne durumda bilemiyorum. HP servisini bilemiyorum ama yeni cihaz alırken HP aklımın bir köşesinde duruyor olacak, teşekkür ederim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @expressimo
E
6 yıl
Yarbay

Insallah ge60 degildir eski cihaziniz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @troe
C
6 yıl
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: expressimo

Insallah ge60 degildir eski cihaziniz
Model kodunu hatırlamıyorum üzerinden epey zaman geçti ama eski e-mailleri karıştırıp belki bulabilirim. Ge60 serisinde kronik bir sıkıntı mı vardı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @expressimo
E
6 yıl
Yarbay

Evet ge60 sorunlu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @troe
C
6 yıl
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: expressimo

Evet ge60 sorunlu
Eskiden kullandığım MSI modelini buldum. Modeli CR620. Geçmişte bu makineden hiç memnun değildim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
6 yıl
Yarbay

Neden ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @troe
C
6 yıl
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: expressimo

Neden ?
Önce klavyesinin bir düğmesi kısa süre içerisinde çıkmıştı ve servise gitmişti. Servis klavyeyi komple değiştirmek yerine düğmeyi yerine yapıştırmış ve geri göndermişti, sonra birçok kez yine servis bu sebeple gitti. Servis sürecinde makine çizilmişti, geldiğinde diskten ses geliyordu ve makine ağırlaşmıştı sonra format için yine gitti geldi.

Aradan 7-8 sene zaman geçti bu sebeple tam hatırlayamıyorum ama birçok şikayeti yüzünden hiç memnun kalmamış ve bilgisayarı emekliye ayırmak zorunda kalmıştım. Belki şimdi servisi farklı bir firmadır ve iyileşme olmuştur.

Eskiden Dell'den çok memnunken nasıl servisi şimdi kötüleşti deniyorsa bunun tam tersi de MSI için geçerli olabilir, belki MSI'da şimdi çok kaliteli bir servis olmuştur.




Bu mesajda bahsedilenler: @expressimo
A
6 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

4 bin liralık bilgisayara 14 bin liraya yakın masraf çıkardı adamlar
Bu daha hiçbir şey. Tüm servis raporlarını ve videolarını konuya ekleyeceğim. Sakın dell marka laptop almayın. Detayları akşama kadar yazarım

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amyfm -- 20 Ekim 2018; 12:40:34 >