Arkadaşlar bildiğiniz gibi en son S7Edge cihazlarina bir guncelleme geldi ve güncellemeyi yaptıktan sonra cihaz çöktü ve servise yolladim.Cihazin yazılımdan çöktüğünü kendileride kabul ediyor.Fakat şöyle bir sorun var 1.5 sene önce cihazın pik kapağının camında çatlak var.Neyse gönderdim servise bana 1120Tl masraf cikardilar ve Cihazın anakartı değişecekmiş pil kapağı cami 1120 tl istedier.Bende itiraz ettim hadi pil kapağının camını anladım.Anakart vs ben nasıl müdahale edeyim dedim.Kimisi diyot tüketici heyet mahkemesine başvur diyorlar kapak garanti dışı diyorlar ama anakart yazılım vs yapmak zorundalar diyorlar kimisi yeni cihaz al diyor sizinde bu konuda düşüncelerinizi almak isterim. < Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seyitali60 -- 17 Şubat 2018; 13:3:56 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >