Hafta sonu şebeke sorunu nedeniyle Apple Akasya servisinde iphone 7 plus cihazim değiştirilerek yenisi verildi. Cihazim genpa garantili Türkiye cihaziydi. Bugün bir mesaj aldim. “..IMEI nolu cihaz KAYIT DISI dir, 120 gun icinde kapatilacaktir, satin aldiginiz yere basvurunuz veya cihazinizi kaydettiriniz. “ şeklinde. Apple Akasya güç bela uğraşılarım sonucunda arızalı cihazımı degistirdi fakat gelen mesaj malum. Ne yapmami önerirsiniz? Tekrar Akasya Apple’a uğrayıp değişim mi istemeliyim yoksa tüketici hakem heyetine giderek ucret iadesi talep mi etmeliyim. Açıkcası beni cok yorduklari icin TH Heyetine gidip uğraşmayı düşünüyorum. Kararsiz kaldim. Deneyimli arkadaşların görüşlerini bekliyorum. Teşekkürler
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Verilen cihazların çoğu kayıtsız olarak çıkıyor zaten. Daha önce bende aynı problemle karşılaştım ama 120 gün süreniz olduğu için Apple onu kaydediyor. 4 ay içerisinde ara ara kontrol edin eğer 4.ayın sonunda kaydolmazsa başvurabilirsiniz. Zaten servise geri götürdüğünüzde kayıtsız olduğu için bu cihazı size Apple vermiş olsa dahi işlem yapmayacaklar. Eğer böyle bir sıkıntı olursa hakem heyetine başvurabilirsiniz.
çoğu arkadaşımın başına da gelei bu. 2 hafta geçince apple desteği aramalarını söylüyorlarmış ve 2 kişi hariç diğerlerininki oldu. genelde başvurduktan 3 hafta sonra kaydoluyor kimileri 120 gün sonunda bile kaydolmuyor. o daha zorlu bir süreç. apple ise hiç önemsemiyor haberin olsun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusufd84 -- 16 Şubat 2018; 1:18:03 >
Hafta sonu şebeke sorunu nedeniyle Apple Akasya servisinde iphone 7 plus cihazim değiştirilerek yenisi verildi. Cihazim genpa garantili Türkiye cihaziydi. Bugün bir mesaj aldim.
“..IMEI nolu cihaz KAYIT DISI dir, 120 gun icinde kapatilacaktir, satin aldiginiz yere basvurunuz veya cihazinizi kaydettiriniz. “ şeklinde.
Apple Akasya güç bela uğraşılarım sonucunda arızalı cihazımı degistirdi fakat gelen mesaj malum. Ne yapmami önerirsiniz? Tekrar Akasya Apple’a uğrayıp değişim mi istemeliyim yoksa tüketici hakem heyetine giderek ucret iadesi talep mi etmeliyim. Açıkcası beni cok yorduklari icin TH Heyetine gidip uğraşmayı düşünüyorum. Kararsiz kaldim. Deneyimli arkadaşların görüşlerini bekliyorum. Teşekkürler
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >