11.07.2014 tarihinde Vatan bilgisayardan satın alıp sadece 2 sene boyunca aktif olarak kullandığım ve tamamında windows kurulu olan (yani sadece işletim sistemi olarak kullanıldı, başkaca yazma/okuma işlemi yapılmadı) İNTEL 180GB 335 SERİSİ SSD öldü.
Elim olay nasıl oldu onuda anlatayım; Önce 2 elin parmağını geçmeyen bazı sitelerde ama hep aynı yerde aynı yere tıklayınca pc önce donup 5 dakika sonra kapanıyordu (bu sürede hdd ışığı sürekli yanar vaziyette).Örneğin tam hepsiburada sitesinde üye girişine tıkladığım anda ve işbankası sitesinde bireysel girişe tıkladığım anda anında donuyordu.
Neyse sonra bootmgr eksik deyip pc açılmadı.Ardından pc bir şekilde kendini diğer WD 1tb hdd'den boot etmeye başladı.En sonunda bios un yani pc'nin SSD'yi görmemesiyle final yaptı.
Gücüme giden nokta ise 2011 yılında sağlamlığına güvenerek SSD ürünlerine 5 sene garanti vermeye başladığını duyuran INTEL markasının ürününün bunu yapması. Kaynak:http://www.btnet.com.tr/ssd-de-garanti-artik-5-yil/
yazma ömrünü tamamladığı için bozulduysa enterasan olur Hard Disk Sentinel ile her zaman diski takip etmek gerekli hele ki ssd ise
ürün alındığında ilk üzerine windows 7 kurduk.Kuruş o kuruş.Ondan sonra hiç dokunulmadı.Sadece bilgisayarı aç kapa yapıldı.Gerçi oda yapılmadı, kapatmak yerine her zaman beklemeye alıyorum.
Dediğinize İntelin kendi ssd toolbox yazılımı ile 2 hafta önce bakmıştım.Yanlış hatırlamıyorsam 300TB' tan fazla yazma ömrü kalmıştı.Durumunu, gücünü filanda %100 gösteriyordu.Yani bir sorun görünmüyodu.
Elim olay nasıl oldu onuda anlatayım;
Önce 2 elin parmağını geçmeyen bazı sitelerde ama hep aynı yerde aynı yere tıklayınca pc önce donup 5 dakika sonra kapanıyordu (bu sürede hdd ışığı sürekli yanar vaziyette).Örneğin tam hepsiburada sitesinde üye girişine tıkladığım anda ve işbankası sitesinde bireysel girişe tıkladığım anda anında donuyordu.
Neyse sonra bootmgr eksik deyip pc açılmadı.Ardından pc bir şekilde kendini diğer WD 1tb hdd'den boot etmeye başladı.En sonunda bios un yani pc'nin SSD'yi görmemesiyle final yaptı.
Gücüme giden nokta ise 2011 yılında sağlamlığına güvenerek SSD ürünlerine 5 sene garanti vermeye başladığını duyuran INTEL markasının ürününün bunu yapması.
Kaynak: http://www.btnet.com.tr/ssd-de-garanti-artik-5-yil/
Şimdi ben bu ürünü intele göndermek istiyorum.Bazı linkler buldum, oraya yazılması gerekiyormuş ama hep ingilizce ve benim ingilizcem yetersiz.Ne yazılması, yapılması gerektiğini bilen deneyimli forumdaşlardan yardım rica ediyorum. LİNKLER:
https://supporttickets.intel.com/?lang=en-US&_ga=2.73651410.1337521257.1501687011-134261377.1501687011 (BURAYA YAZILMASI GEREKİYORMUŞ)
https://forum.donanimhaber.com/intelin-turkiye-servisi-var-mi--125437164 (BU LİNKTE BİRAZ BAHSEDİLMİŞ.SON MESAJI OKUYUN)
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi economist52 -- 2 Ocak 2018; 12:11:47 >
Bu mesajda bahsedilenler: @MühendisMurat