Hepsiburada dan geçen hafta aldigim Yoga 520 bilgisayarimda ölü piksel ve ışık sızması nedeniyle geri iade gönderdim. Hepsiburada servis raporu olmadan alamayiz diyerek bilgisayarı bana iade etti. Aslında bu raporu neden müşteri alıyor anlamadım. Bilgisayarı servise göndermek için lenovonun 0212 912 01 34 numaralı telefonunu 1 haftadır arıyorum. Laptop bölümüne baglaniyorum ses kaydi cikiyor. -Lütfen bekleyiniz ve arkasından aradığınız için teşekkür ederim, diyerek arama sonlandırılır. En az 30 defa aradım. Telefon bölümüne bağlandım, yetkili servisi aradım, UPS kargoya gittim, hepside lenovoyu arayıp randevu almadan servise gonderemezsiniz diyor.Hatta UPS kargoya gidince randevuyu şimdi alamazsınız gidin 3-5 gün uğraşın dedi çalışan. İnternette araştırıyorum bugüne kadarda lenovoya bağlanabilen olmamış. Yardımcı olabilecek arkadaş varsa sevinirim.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Bilgisayarı servise göndermek için lenovonun 0212 912 01 34 numaralı telefonunu 1 haftadır arıyorum. Laptop bölümüne baglaniyorum ses kaydi cikiyor.
-Lütfen bekleyiniz ve arkasından aradığınız için teşekkür ederim, diyerek arama sonlandırılır.
En az 30 defa aradım. Telefon bölümüne bağlandım, yetkili servisi aradım, UPS kargoya gittim, hepside lenovoyu arayıp randevu almadan servise gonderemezsiniz diyor.Hatta UPS kargoya gidince randevuyu şimdi alamazsınız gidin 3-5 gün uğraşın dedi çalışan. İnternette araştırıyorum bugüne kadarda lenovoya bağlanabilen olmamış. Yardımcı olabilecek arkadaş varsa sevinirim.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >