Türktelekom internet taahütüm bittiği için Türktelekom Müdürlüğüne gidip telefon ile birlikte internet paketim için iptal dilekçemi verdim.
Bir gün sonra 0212 366 75 85 numarasından arandım. Türktelekom iptal talebiniz için aradık dediler. Bende 2 yıl taahüt verip hemde aknli 16 mbit internete 60 TL para ödemek istemediğimi ve taahüt olduğu sürece iptal işlemini onaylayın dedim. Arayan kişide bana teklif sundu:
1. Teklif : 16 Mbit e Kadar + 50 Gb AKN + Telefon Erişim Ücreti + Taahütsüz : 55 TL
Kabul Etmedim.
2. Teklif : 16 Mbit e Kadar Hız + 50 Gb AKN + Telefon Erişim Ücreti + Taahütsüz : 49 TL
2. Teklifi kabul ettim. Ve internet hattımın yarım saat içinde açılacak. Önceki taahütünüz 26 sında biteceği için 26 sından sonra otomatik olarak bu pakete geçeceksiniz dedi.
Şimdi tuhaflıklar başlıyor:
Görüşmeden 3 saat geçti internet gelmedi. 4440375 Müşteri hizmetlerini aradım. Görüşmeleri anlattım.
Müşteri Hizmetleri: Sistemde iptal talebiniz kaldırılmadığını, böyle bir teklif için görüşme telefonunun sistemde olmadığı böyle bir telefon numarası ile alakalarının olmadığını belirtti.
Yahu arkadaş nasıl olur adam tüm sisteme erişiyor benim geçmiş bilgilerime ulaşıyor bana teklifler sunuyor telefon numarasını tekrar sorun dedim. Beni bekletti ve artık üst departmana mı sordu ne yaptıysa arkasından bana evet 0212 366 75 85 numarası anlaşmalı bir firmamıza ait olduğu ve ordan aranmışssınız dedi. Benim internetin iptalini sistemden kaldırdı ve konuyla ilgili ayrıntılı olarak şikayet oluşturdu bana konuyla ilgili geri dönüş olacağını belirtti.
Arkadaşlar benzer durumla karşılaşan var mı? Bu numarayı geri aradığımda Türktelekom İptal İşleminiz için arandınız size geri dönüşte bulanacağız diye operatör çıkmaktadır. Şimdi bu aramada yaptığım teklif geçerli mi?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Benimde babama akt herun bu numaralardan ariyorlar en son bir 16mbps teklifi geldi bizde hattiniz 8den fazla kaldirmaz dediler. BiAma hat degerleri kaldiriyordu ( bir ara cok ugrasfim 8den fazla vermediler vazgecdim 3aydir 8di paket) arayan kisi degerler yeter gecirelim dedi onayladim 3dkya halloldu
TT sülalenize kadar bütün bilgilerinizi taşeronlara satıyor. 444 0 375 ve 444 1 444 harici hiçbir numaraya güvenmeyin. Herifler taahhütsüz günahını vermez.
Müşteri hizmetlerinden bir bayan aradı. Personel o an verilen teklifi kaydetmemiş. Teklif gitmiş artık o teklif yok. Personel hata yapmış falan filan dediler. Konuşmalarınızı dinledik haklısınız o personel hakkında işlem başlatıldı dediler. Size taahütsüz teklif sunamıyoruz dediler. Bende reddettim. Haftaya pazartesi iptal yapıp hemen başka firmaya geçiş yapacağım.
ama bu sefer telefon ücreti için türk telekoma bağlı kalacağım. Netspeed firmasına geçiş yapmayı düşünüyorum. Fakat firma yalın internet paketleri sunuyor. Telefonu kapattırmazsam telefon telekom üzerinden hizmet alacağım bu sefer netspeed den alacağım net ücretine ek telefon ücretide vereceğim türk telekoma. 16 mbit te port sorunu olmaz diye düşünüyorum.
O zaman sadece telefonu kapattırın. 18 ile başlayan hizmet numaranız ile netspeed'e "işletmeci değişikliği" şeklinde başvuru yapın. Telefon iptal olduğunda internet hemen kapanmıyor, telefon aboneliği veya yalın dsl geçişi için 2 ay süreniz var.
Bir gün sonra 0212 366 75 85 numarasından arandım. Türktelekom iptal talebiniz için aradık dediler. Bende 2 yıl taahüt verip hemde aknli 16 mbit internete 60 TL para ödemek istemediğimi ve taahüt olduğu sürece iptal işlemini onaylayın dedim. Arayan kişide bana teklif sundu:
1. Teklif : 16 Mbit e Kadar + 50 Gb AKN + Telefon Erişim Ücreti + Taahütsüz : 55 TL
Kabul Etmedim.
2. Teklif : 16 Mbit e Kadar Hız + 50 Gb AKN + Telefon Erişim Ücreti + Taahütsüz : 49 TL
2. Teklifi kabul ettim. Ve internet hattımın yarım saat içinde açılacak. Önceki taahütünüz 26 sında biteceği için 26 sından sonra otomatik olarak bu pakete geçeceksiniz dedi.
Şimdi tuhaflıklar başlıyor:
Görüşmeden 3 saat geçti internet gelmedi. 4440375 Müşteri hizmetlerini aradım. Görüşmeleri anlattım.
Müşteri Hizmetleri: Sistemde iptal talebiniz kaldırılmadığını, böyle bir teklif için görüşme telefonunun sistemde olmadığı böyle bir telefon numarası ile alakalarının olmadığını belirtti.
Yahu arkadaş nasıl olur adam tüm sisteme erişiyor benim geçmiş bilgilerime ulaşıyor bana teklifler sunuyor telefon numarasını tekrar sorun dedim. Beni bekletti ve artık üst departmana mı sordu ne yaptıysa arkasından bana evet 0212 366 75 85 numarası anlaşmalı bir firmamıza ait olduğu ve ordan aranmışssınız dedi. Benim internetin iptalini sistemden kaldırdı ve konuyla ilgili ayrıntılı olarak şikayet oluşturdu bana konuyla ilgili geri dönüş olacağını belirtti.
Arkadaşlar benzer durumla karşılaşan var mı? Bu numarayı geri aradığımda Türktelekom İptal İşleminiz için arandınız size geri dönüşte bulanacağız diye operatör çıkmaktadır. Şimdi bu aramada yaptığım teklif geçerli mi?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.