Türktelekom müşteri hizmetleri beni aradı, hattınızı faturalıya geçirelim dedi. Yok şöyle kampanyamız var felan filan. Bana ısrarla geçmemi ve ikide bir olarak görüşmenin kayda alındığını söyledi. Ne yaptı etti kabul etmedim. Sonra onaylıyor musunuz dedi hayır dedim. Ardından ''sesinizi alamıyorum, beni duyuyor musunuz? orda mısınız?'' gibi sorular sormaya başladı. İki kez evet duyuyorum dedim ve sonradan aklıma geldi, olduğum yerde hat çok iyi çekiyor ve kadının sesi çok iyi şekilde geliyordu. Kadın bana evet dedirmeye çalışıyor resmen. Bunu anlayınca kapattım telefonu. Sonra bir arkadaşı aradım konuşmak için meğerse onu da aramışlar ve aynı çakallığı yapmışlar. Bunu duyunca iyice süphelendim, biraz önce arama kaydetme uygulaması yükledim eğer böyle birşey başıma gelirse ıspat edebileyim diye. Gerçi evet dedik ama. Numara ''0555-555-1500''. Benzer durumu yaşayan oldumu?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Greylights -- 1 Aralık 2017; 16:35:8 >