Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
21
Cevap
795
Tıklama
0
Öne Çıkarma
15 günlük hizmetin yarısı yok!!
K
8 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

28 Ekim 2017'de başvurduğum internet, 31 Ekim'de bağlandı. İnternet 9 Kasım'da kesildi hemen arıza kaydı oluşturdum, akabinde arıza kaydınız çözüldü diye mesaj gelmesine rağmen internet gelmedi. Tekrardan arıza kaydı oluşturmama rağmen geri dönen yok! 2 iş gününü geçti ayrıca toplamda aldığım hizmetin neredeyse yarısını kullanamadım. Günlerdir internet yok daha da kötüsü iletişime geçebileceğim kimse yok! Başka internet sağlayıcısına başvurumu yapmak için interneti acilen iptal ettirmek istiyorum, ilk ay memnun kalmazsanız para iadesi reklamına dayanaraktan da para iademi istiyorum.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



#
8 yıl
Yarbay

DSL ışığınız yanıyor mu?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
8 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: #Ramazan

DSL ışığınız yanıyor mu?

hiç bir ışık yanmıyor, modemi ayrıca resetledik çözüm yok.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
#
8 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Klipsi Ca


quote:

Orijinalden alıntı: #Ramazan

DSL ışığınız yanıyor mu?

hiç bir ışık yanmıyor, modemi ayrıca resetledik çözüm yok.

Peki online işlemlerde telefon numaranız tanımlanmış olarak görünüyor mu?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
U
8 yıl
Yarbay

Geçiş mi yaptınız?

Yapa var mı ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
8 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: #Ramazan


quote:

Orijinalden alıntı: Klipsi Ca


quote:

Orijinalden alıntı: #Ramazan

DSL ışığınız yanıyor mu?

hiç bir ışık yanmıyor, modemi ayrıca resetledik çözüm yok.

Peki online işlemlerde telefon numaranız tanımlanmış olarak görünüyor mu?

evet kayıtlı, ayrıca online işlemlerden de olayın takibindeyim, iletişim sorunu yaşamıyoruz. iletişim kurmuyorlar o ayrı konu...
internetimiz varken birden gitti bizden kaynaklı bir durum olduğunu düşünmüyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
8 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: ULTILIX

Geçiş mi yaptınız?

Yapa var mı ?

ttnetten geçiş yaptık
yapa ne?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
#
8 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Klipsi Ca


quote:

Orijinalden alıntı: #Ramazan


quote:

Orijinalden alıntı: Klipsi Ca


quote:

Orijinalden alıntı: #Ramazan

DSL ışığınız yanıyor mu?

hiç bir ışık yanmıyor, modemi ayrıca resetledik çözüm yok.

Peki online işlemlerde telefon numaranız tanımlanmış olarak görünüyor mu?

evet kayıtlı, ayrıca online işlemlerden de olayın takibindeyim, iletişim sorunu yaşamıyoruz. iletişim kurmuyorlar o ayrı konu...
internetimiz varken birden gitti bizden kaynaklı bir durum olduğunu düşünmüyorum.

Hocam muhtemelen Telekom ekibi dolaptan DSL internet kablonuzu çıkarıp telefon kablonuzu takmışlardır. Bayağı kişi yaşadı bu sorunu.



Destek kaydı açıp saha dolabında internet ve telefon hizmetimin birleştirilmesini talep ediyorum yazın. Çözerler iki gün içinde.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

K
8 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

kutuya baktığımda böyle birşey gördüm. kablonun ucu kesilmişti çok fazla anlam veremedim.
ne sizce bu dediğiniz şeyi mi ifade ediyor?
düzeltmek için en hızlı turknet ile nasıl iletişime geçebilirim, 2 iş günü geçmesine rağmen dönmüyorlar. eğer bu kadar basitse çözüm en az 2 gün daha mı beklemem gerekiyor...

https://mini.donanimhaber.com/images/upfiles/1236700/52594f60-f054-4f50-85e1-03a0b9d0334f.JPG " target="_blank">< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.
#
8 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Klipsi Ca

kutuya baktığımda böyle birşey gördüm. kablonun ucu kesilmişti çok fazla anlam veremedim.
ne sizce bu dediğiniz şeyi mi ifade ediyor?
düzeltmek için en hızlı turknet ile nasıl iletişime geçebilirim, 2 iş günü geçmesine rağmen dönmüyorlar. eğer bu kadar basitse çözüm en az 2 gün daha mı beklemem gerekiyor...

https://mini.donanimhaber.com/images/upfiles/1236700/52594f60-f054-4f50-85e1-03a0b9d0334f.JPG " target="_blank">< Resime gitmek için tıklayın >

Hocam bahsettiğim gibi dsl internet hattınızı çekip telefon hattınızı takmışlar.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
8 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: #Ramazan


quote:

Orijinalden alıntı: Klipsi Ca

kutuya baktığımda böyle birşey gördüm. kablonun ucu kesilmişti çok fazla anlam veremedim.
ne sizce bu dediğiniz şeyi mi ifade ediyor?
düzeltmek için en hızlı turknet ile nasıl iletişime geçebilirim, 2 iş günü geçmesine rağmen dönmüyorlar. eğer bu kadar basitse çözüm en az 2 gün daha mı beklemem gerekiyor...

https://mini.donanimhaber.com/images/upfiles/1236700/52594f60-f054-4f50-85e1-03a0b9d0334f.JPG " target="_blank">< Resime gitmek için tıklayın >

Hocam bahsettiğim gibi dsl internet hattınızı çekip telefon hattınızı takmışlar.

iyi de bunun olabileceğinden turknetin haberi yok mu, bu kadar sık yaşanıyormuş üstelik. ben bir de eski destek kaydıma geri dönmedikleri için yenisini de açamıyorum, müşteri hizmetleri zaten yok bildiğiniz üzere. eskisine ne zaman dönecekler belli değil çözüm olacak mı belli değil yeni kayıt açacağım da düzeltecekler de. baya uzun görünüyor. kusura bakmayın agresif yazı tarzım size değil ama durum ortada.

ben turkneti iptal etmek istiyorum nasıl yapacağız bunu?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
#
8 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Klipsi Ca


quote:

Orijinalden alıntı: #Ramazan


quote:

Orijinalden alıntı: Klipsi Ca

kutuya baktığımda böyle birşey gördüm. kablonun ucu kesilmişti çok fazla anlam veremedim.
ne sizce bu dediğiniz şeyi mi ifade ediyor?
düzeltmek için en hızlı turknet ile nasıl iletişime geçebilirim, 2 iş günü geçmesine rağmen dönmüyorlar. eğer bu kadar basitse çözüm en az 2 gün daha mı beklemem gerekiyor...

https://mini.donanimhaber.com/images/upfiles/1236700/52594f60-f054-4f50-85e1-03a0b9d0334f.JPG " target="_blank">< Resime gitmek için tıklayın >

Hocam bahsettiğim gibi dsl internet hattınızı çekip telefon hattınızı takmışlar.

iyi de bunun olabileceğinden turknetin haberi yok mu, bu kadar sık yaşanıyormuş üstelik. ben bir de eski destek kaydıma geri dönmedikleri için yenisini de açamıyorum, müşteri hizmetleri zaten yok bildiğiniz üzere. eskisine ne zaman dönecekler belli değil çözüm olacak mı belli değil yeni kayıt açacağım da düzeltecekler de. baya uzun görünüyor. kusura bakmayın agresif yazı tarzım size değil ama durum ortada.

ben turkneti iptal etmek istiyorum nasıl yapacağız bunu?

Türknet telekom saha ekiplerine mail atıp şu adresin telefonunu bağlayın diye iş emri veriyor. Saha ekibi ise Türknet'in verdiği eksik bilgiden dolayı veya kasıtlı olarak DSL hattını çekip telefon hattını takıyor.



Ben abonelik için 1 ay 10 gün bekledim. İşkence gibiydi resmen. Siz twitterden tweet atın bi an önce ilgilenmelerini isteyin veya direkt iptal ettirmek istiyorum deyin onlar sizi aradığında kararlı şekilde iptal edeceğinizi belirtin hemen çözmeye çalışırlar. Başka şekilde çok beklersiniz. İlla iptal edeceğim diyorsanız iptal dilekçesi fakslamanız gerekiyor.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

N
8 yıl
Binbaşı

Aynı durumu yaşayan başka biri vardı dün burada. Ona da yeni hat bırakılmış ve interneti gitmiş. Kendi daire kablosunu yeni hatta bağladığında interneti gelmiş.

Sizde deneyin aynı şekilde. İç tesisat kablonuzu yeni bırakılan hatta (isminizin yazılı olduğu turuncu-beyaz kablonun ucu açık kısımlarına) bağlayın. Büyük ihtimal tekrar sinyal alacaksınız.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 14 Kasım 2017; 23:57:10 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Klipsi Ca
K
8 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: nomadahmet

Aynı durumu yaşayan başka biri vardı dün burada. Ona da yeni hat bırakılmış ve interneti gitmiş. Kendi daire kablosunu yeni hatta bağladığında interneti gelmiş.

Sizde deneyin aynı şekilde. İç tesisat kablonuzu yeni bırakılan hatta (isminizin yazılı olduğu turuncu-beyaz kablonun ucu açık kısımlarına) bağlayın. Büyük ihtimal tekrar sinyal alacaksınız.

dediğiniz mantıklı geliyor yalnız bizimki gibi kesilmiş bir sürü kablo var hangisi bizim daireye ait kestiremiyorum yoksa aşağı inmişken aklıma gelen ilk yöntem bu olmuştu...



N
8 yıl
Binbaşı

Yeni hat bırakıyorlar ama müşteriye bir haber bile vermeyip günlerce internetsiz bırakıyorlar insanları. Türknet-Türk Telekom ilişkisi gerçekten muhteşem.

Kendi dairenizin reglet yuvasını bulmanız lazım ankastre kutusunda. Sonra yeni hattı o reglet yuvasına bağlayacaksınız. Tabi onu bağlamak için krone bıçağı adında bir alet gerekiyor ama ben elektrikçiye para vermemek için kablonun uçlarını soyup ince bir tornavida yardımıyla sağlam bir şekilde bağlamıştım Zamanında meslek lisesi okumanın faydaları

Binayla ilgili kapıcı vs. varsa onlara sorun. Veya ankastre kutusu çevresinde şema falan olabilir dairelerin olduğu yuvaları gösteren.

Büyük ihtimal hattı bağladığınız zaman sorun çözülecektir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 15 Kasım 2017; 0:14:27 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Klipsi Ca
U
8 yıl
Yarbay

tamam şöyle oldu ozaman.
TT görevlileri ya o hattı kapattılar yada sizin için tekrar ayrı hat çektiler .
Turknete geçildiğinde normalde böyle şeyler yapmamaları gerekiyor fakat ilçe deki Turk telekom çalışanları ve yöneticileri dikkatli olmayınca böyle probler olabiliyor.
bende de ayrı kabloya bağlıyorlardı. Durun dedim benim kablom hazır zaten. Elle gösterdim .


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Klipsi Ca
K
8 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: ULTILIX

tamam şöyle oldu ozaman.
TT görevlileri ya o hattı kapattılar yada sizin için tekrar ayrı hat çektiler .
Turknete geçildiğinde normalde böyle şeyler yapmamaları gerekiyor fakat ilçe deki Turk telekom çalışanları ve yöneticileri dikkatli olmayınca böyle probler olabiliyor.
bende de ayrı kabloya bağlıyorlardı. Durun dedim benim kablom hazır zaten. Elle gösterdim .


durum ortada belli, peki turknet'in günlerdir bunu düşünememesi, çözememesi ki hatayı burada konu açarak sayenizde bulmama rağmen, 2 İŞ GÜNÜ GEÇMİŞ destek kaydıma cevap vermedikleri için bununla ilgili başka bir kayıt oluşturamamam. herşeyden önemlisi karşımda muhatap bile olmadan günlerdir internetsiz kalmam, ne yani buraya yazmasam sorunumu bile anlayacak değilim!

sebep ne olursa olsun ortada peşin ödediğim ayın kullanamadığım interneti var. bağlatalı 16 gün olmuş ama net 10 gün kullanamadığım bir internetin parasını peşin ödemişim.
bu maduriyetten dolayı işlerimin aksadığı, cep telefonuna ek paket alıp bir sürü para bayılmak zorunda olduğum gibi kişisel durumlarımı bulaştırmak bile istemiyorum.

kısacası bu yaşanan REZALET
kusura bakmasınlar
açık ama net böyle
iyi günler



D
8 yıl
Yarbay

Benzer sorunu ben de yaşadım, Allahtan internet devremi dslam'da sökmediler. Telefon için ayrı hat belirlemişlerdi, çevir sesi yok diye destek kaydı açtım ertesi sabah gelen elemanı yakaladım cahile anlatır gibi anlattım saha dolabında birleştirdi.

Burada sorunun kimde olduğunu çözemedim. Anladığım kadarıyla turknet xdsl ve pstn thk için ayrı iş emri giriyor. Sıfırdan bağlantıda önce pstn thk, sonra xdsl aktivasyonu yapıyor. Yalından geçişte ise önce xdsl, sonra pstn thk. Turknet'in savunması "iş emrinde bbk yazıyor, tt dikkat etmiyor." tt'nin savunması "turknet bize ayrı iş emri giriyor, bunu üst yönetime söyledik düzeltecez dediler." Her türlü müşteri mağdur oluyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 15 Kasım 2017; 10:49:21 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ULTILIX
U
8 yıl
Yarbay

Hayır devlet ceza kesiyor nadiren bu cezayı vatandaş ödüyor. Bu da olmamalı. Cezanın ardından fiyatta zam yapılmamalı ve daha ağır ceza kesilmeli



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Dr. Boone
M
8 yıl
Yarbay

Bu sorun Türk Telekom'dan kaynaklanmıyor zaten BTK'da soruşturma açtı sonuçlanınca bu ilk bağlantı sorununun TT'den kaynaklanmadığı görülecek. Şimdi TT'yi savunuyorum gibi gözüküyor olabilir ama bilen bilir.

Otomasyon sistemde 4 seçenek vardır, Türknet Tivibu vermediği için zaten bu kutucuk kapalıdır. Seçenekler;
xDSL/Fiber Yeni Abone
PSTN Yeni Abone
xDSL/Fiber + PSTN Yeni Abone

Sorun tamda bu noktada başlıyor Türknet yetkililerine ben dahil yüzlerce kez söylendi. xDSL ve PSTN Yeni Abone diye iki kutucuk işaretleniyor sorunda burada çıkıyor. İkisi için ayrı devre açılıyor. (Bu arada yanlış bağlantılarda 1 ay port ücreti ödenmiyormuş bunun sebebi bu olabilir.) Tabii artık bunu çözen TT çalışanları var bana böyle bildirim düştüğünde santrale xDSL + PSTN diyorum onlar ayarlıyor. Birde bilerek yada bilmeyerek ikisi için ayrı devre açanlar var. Bilerek açanlar için ceza kesilmesi gerekiyor bunuda BTK yapacak.


Bu mesaja 1 cevap geldi.