Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
7
Cevap
4568
Tıklama
0
Öne Çıkarma
5 Gündür İnternet Bağlantım Yok ve Genel Arıza Yalanı
V
8 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Geçtiğimiz hafta perşembe günü akşam işten gelince internet bağlantısı olmadığını gördüm ve aradım. Dedikleri şey genel arıza var bölgenizde, tamam düzelir dedim ve kapattım. Bugün pazartesi ve her aradığımda aynı şeyi söylüyorlar genel arıza!

Üst kat komşum ttnet kullanıyor, bağlantısı var ama binada tek Superonline kullanan bende bağlantı yok. Genel arıza dedikleri için kayıt da açmıyorlar. Tek yaptıkları şey faturanızdan düşeriz deyip, beklemekten başka çare yok demeleri.

İptal ettirmek istediğimde 674 Lira cayma bedeli çıkardılar. Bana bir de dalga geçer gibi 3-5 lira indirimi yaparız diyorlar. Ben parasında değilim, problemsiz bağlantı istiyorum. Nereye ulaşmam gerekir bilgisi olan var mı? Santral'in numarasını bulamadım.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



D
8 yıl
Yarbay

V
8 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

674 Lira cayma bedelini ödemeden iptal edebiliriz diye cevap verdiler. Sorun 30 kasım 23.00'da çözülecektir diye Turktelekom'dan bilgi almışlar. Bu ayki faturanı iptal edelim ama isterseniz iptal edebiliriz dedi.

İptal etsem bile ay sonuna kadar bağlantı yapamaz kimse diyor. Acaba bu arada servis sağlayıcısı değiştirsem mi bilemedim. Normalde yıllardır memnunum. 7 mbit sabit ve 8-10 ping değeri alıyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
8 yıl
Yarbay

Bu devirde taahhütsiz internetlere bakınız. İnşşallah hatlar yenilenirde hızınız artar. Kesintinin asıl sebebini öğrenebildiniz mi? Hat yenileme falan mı arıza mı?.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @van_hoijdonk
V
8 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Genel arıza deniyor daha detaylı bilgi verilmiyor. Türk Telekom tarafından bölgede 30 kasıma kadar kesinti olacağı bilgisi verilmiş 9 kasımdan. Binadaki 8 ttnet ve benden hariç 1 Superonline kullanıcı şuanda normal olarak kullanıyor. Kablolarla ilgili yenileme olabileceğini düşünüyorum.

8-10 ping, ortalama 8 mbit hız alıyordum. Dolayısıyla bağlantıda sıkıntı yaşamıyorum. Değiştirdiğimde online oyun açısından sıkıntı yaşarsam diye şüpheye düştüm.




Bu mesajda bahsedilenler: @gulnare
D
7 yıl
Er

Aynı durum şu an benim de başıma geldi. Bugün 6 gün oldu. Tivibu da kullanıyorum her ikisi de iptal...



Arıyorum genel arıza var çalışma devam ediyor diye otomatik mesaj...

Sosyal medyadan iletişim kurayım diyorum cevap sizinle iletişime geçeceğiz... dönüş yok....

Bütün iletişim kanallarını tek taraflı kapatmışlar ki rahatsız etmeyelim...



İletişim çağında böyle bir rezillik olamaz.....



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
7 yıl
Binbaşı

https://twitter.com/pauldoany




Bu mesajda bahsedilenler: @demir3404
B
7 yıl
Binbaşı

takoz taşeron işçi ana fiber hattını kopartıysa... adamlar çete gibi çalışıyor...



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.