GittiGidiyor olumsuz puan ve yorumu 15 gün geç yayınlıyor. Sebebi de güya satıcı telafi yoluna gidebilirmiş hatasını düzeltebilirmiş... Satıcının bir gayreti yok mesaj atmıyor iade onayını da vermedi başka herhangi bir çabası yok. Hal böyleyken neden yorumum ve puanım satıcı profilinde yayınlanmıyor? Ayrıca neden 1-2 gün değil de 15 gün gecikiyor? Telafi edecek kişi zaten 1-2 günde edebilir en azından telafi edip etmeyeceğini belli eder. Puan sistemine güvenim kalmadı çünkü suistimal edildiğini düşünüyorum. GittiGidiyor'dan alışveriş yapacakların buna dikkat etmelerinde fayda var!
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
bende bir kaç ürün sattım. alıcı olumsuz yorumu yapıştırdı aynı gün yayınlandı. satıcı özel mağaza falandır herhalde sizinkinde yoksa öyle bir tolarensları yok diye biliyorum
Daha önce gittigidiyorda böyle bir şey varmıydı duymadım hiç?
Gittigidiyorun stesindeki açıklama :
"Neden olumsuz puan veremiyorum?
Alışverişte yaşanan sorunların kısa sürede çözülmesi için telafi süreci sistemi uygulanmaktadır.
Son 12 ay içindeki işlem sayısı 100'ün profil yüzdesi %95'in üzerinde olan satıcılara olumsuz puan verdiğinizde olumsuz değerlendirmeniz kaydedilir ancak satıcının profiline hemen yansımaz. Alışverişte yaşanan sorunları çözmesi için satıcıya 15 günlük telafi süresi verilir. Bu süre içerisinde satıcı sizinle irtibata geçip sorunu çözerse Bana Özel/Durum sayfanızdan değerlendirmenizi olumlu yönde değiştirebilirsiniz. Satıcı yardımcı olmazsa bir işlem yapmanıza gerek yoktur. Telafi sürecinin sonunda olumsuz değerlendirmeniz satıcının profiline yansıyacaktır."
Adamlar hiç bana sormuyor sen böyle bir şeye razımısın diye.
Tamam özünde güzel düşünülmüş bir uygulama ama olumsuz yorum atıp "Alışverişinde yaşadığı sorunları çözmek" için bu "Başarılı" Satıcıların iletişime geçtiği kimse var mı?
Ben dahil birçok arkadaşımız defalarca olumsuz yorum attık ama bu sorunla alakalı olarak bir kere olsun mesaj dahi atan satıcı olmadı! Kesinlikle Satıcılar bu durumu suistimal ediyor.
Ama bu durumda Gittigidiyor'unda payı var; telafi için 15 gün süre tanı ama yorumu yayınlarken neden 15 gün önceki yorumlarda yayınlıyorsun ki? Bari ilk baştaki yorumlarda yayınlada bir ektisi olsun yeni ürün alacaklara yoksa çoğu kimsenin 15 gün önceki yorumlara bakacağını sanmıyorum..
Tamam özünde güzel düşünülmüş bir uygulama ama olumsuz yorum atıp "Alışverişinde yaşadığı sorunları çözmek" için bu "Başarılı" Satıcıların iletişime geçtiği kimse var mı?
Ben dahil birçok arkadaşımız defalarca olumsuz yorum attık ama bu sorunla alakalı olarak bir kere olsun mesaj dahi atan satıcı olmadı! Kesinlikle Satıcılar bu durumu suistimal ediyor.
Ama bu durumda Gittigidiyor'unda payı var; telafi için 15 gün süre tanı ama yorumu yayınlarken neden 15 gün önceki yorumlarda yayınlıyorsun ki? Bari ilk baştaki yorumlarda yayınlada bir ektisi olsun yeni ürün alacaklara yoksa çoğu kimsenin 15 gün önceki yorumlara bakacağını sanmıyorum..
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.