Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
32
Cevap
2383
Tıklama
6
Öne Çıkarma
Silinsin
H
8 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Silinsin.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hepsi manyak bunların -- 22 Eylül 2017; 0:28:14 >

N
8 yıl
Yüzbaşı

Merhaba Curb,

Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

n11.com



S
8 yıl
Yüzbaşı

Bildiğim kadarıyla bu tarz ürünlerde direk iade olmuyor. Önce servise gönderiliyor, servis onay verirse iade oluyor. Yani iade etmeden önce satıcıyla görüşmen gerekiyor.

Keşke kargoyu hiç teslim almasaydın.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s.uzun -- 28 Ağustos 2017; 17:8:52 >
Bu mesaja 4 cevap geldi.
B
8 yıl
Teğmen

n11 satıcının yanında





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blekwolf -- 29 Ağustos 2017; 8:47:8 >

E
8 yıl
Teğmen

Aynı N11 bana da sahte rayban satılmasına vesile oldu sağolsunlar,350 tl verdik. Şimdi de bizi ilgilendirmez modunda takılıyorlar.N11'den bir şey alıyorken 2 kez düşünmek lazım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
8 yıl
Yüzbaşı

Adam cayma hakkıyla iade etmiş, servisle alakası yok.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @s.uzun
S
8 yıl
Yüzbaşı

Öyle basit değil bu işler, işin içinde hdd olunca öyle kolay kullanamazsın bu hakkını. Çünkü hdd'de silinen veriler geri alınabiliyor. Sen şimdi bu iade edilmiş laptopu sıfır diye alsan hddye recovery yapsan kontrol amaçlı içinden uygunsuz veya yasadışı dosyalar çıksa ne yaparsın ?
Onu da geçtim, adamlar içinin sökülüp parça alınıp veya değiştirilmediğini nerden bilecek.

@Curb Firmayı arayıp talebinizi iletin, yine yok derlerse tüketici haklarına başvurursanız, servis raporu da sizden yana olursa hertürlü iade hakkını var.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s.uzun -- 28 Ağustos 2017; 19:10:17 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Curb , @nexcore
B
8 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: s.uzun

Öyle basit değil bu işler, işin içinde hdd olunca öyle kolay kullanamazsın bu hakkını. Çünkü hdd'de silinen veriler geri alınabiliyor. Sen şimdi bu iade edilmiş laptopu sıfır diye alsan hddye recovery yapsan kontrol amaçlı içinden uygunsuz veya yasadışı dosyalar çıksa ne yaparsın ?
Onu da geçtim, adamlar içinin sökülüp parça alınıp veya değiştirilmediğini nerden bilecek.

@Curb Firmayı arayıp talebinizi iletin, yine yok derlerse tüketici haklarına başvurursanız, servis raporu da sizden yana olursa hertürlü iade hakkını var.

Kapalı Kutu demiş ama arkadaş


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
8 yıl
Yüzbaşı

Kutu kapatmak zor mu ?




Bu mesajda bahsedilenler: @BirAnkarapolisiyesi
N
8 yıl
Yüzbaşı

Basit.

BIOS daha önce sistemin ne zaman açıldığını kaydeder.

Yapılan işlemleri de donanım seviyesinde ne yapıldığıyla ilgili ipucu verecek şekilde kaydeder.

Zaten laptoplarda emniyet bandı vs. oluyor, kapalı kutuysa kapalı kutudur.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @s.uzun
B
8 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: ernestitoo

Aynı N11 bana da sahte rayban satılmasına vesile oldu sağolsunlar,350 tl verdik. Şimdi de bizi ilgilendirmez modunda takılıyorlar.N11'den bir şey alıyorken 2 kez düşünmek lazım.

+1

ben de uzun zamandır n11 den alışverişi bıraktım. mağdur olma ihtimaliniz çok yüksek.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
8 yıl
Yüzbaşı

Bu işlemlere bakmak satıcının görevi değil. Bunlara teknik servis bakar, onay verirse satıcı iade alır. Dediği gibi kutu geldiği halde kapalıysa yine iade de kolaylık sağlanabilir.




Bu mesajda bahsedilenler: @nexcore
E
8 yıl
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: ByBaterist


quote:

Orijinalden alıntı: ernestitoo

Aynı N11 bana da sahte rayban satılmasına vesile oldu sağolsunlar,350 tl verdik. Şimdi de bizi ilgilendirmez modunda takılıyorlar.N11'den bir şey alıyorken 2 kez düşünmek lazım.

+1

ben de uzun zamandır n11 den alışverişi bıraktım. mağdur olma ihtimaliniz çok yüksek.

Aslında bizim gibi mağdurlar bir araya gelip boykot hareketi başlatsak,bakın nasıl mağduriyetlerimiz birer birer çözülüyor.



A
8 yıl
Çavuş

bu dediğin mağazadan görerek alınan satışlar için geçerli. İnternetten ve telefonla yapılan alışverişlerde koşulsuz iade edebilme hakkın var.




Bu mesajda bahsedilenler: @s.uzun
H
8 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: s.uzun

Bildiğim kadarıyla bu tarz ürünlerde direk iade olmuyor. Önce servise gönderiliyor, servis onay verirse iade oluyor. Yani iade etmeden önce satıcıyla görüşmen gerekiyor.

Keşke kargoyu hiç teslim almasaydın.



Cayma hakkında böyle bir şey söz konusu değil. 14 gün içinde neden belirtmeksizin iade hakkın var fakat adamlar yasayı kendine göre değiştiriyor, kutu açılırsa iade alınmaz diyor. Senin o zaman ne farkın var elden satan mağazadan?

Bunu da geçtim zaten ürün açılmadı. Güvenlik bandrolü falan üzerinde duruyor. Onu görüp de halen red cevabı gelirse THH'ye giderim zaten.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
8 yıl
Yüzbaşı

BİLİŞİM ÜRÜNLERİNDE CAYMA HAKKI

Bilişim ürünlerinde cayma hakkının kullanılabilmesi için ürünün içinde bulunduğu orijinal kutusunun zarar görmemesi gerekmektedir. Bunun yanında eğer cep telefonu ya da bilgisayar satın alındıysa sim kart takılması ya da wifi bağlantısı gerçekleştirilmesi cayma hakkını ortadan kaldırmaktadır. Ürünün teknik servisinin dışında açılması ve tamirinin yapılması yine cayma hakkını ortadan kaldıran sebepler arasındadır.

Ref:

http://www.neticaret.com.tr/blog/online-alisverislerde-cayma-hakki


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Curb
S
8 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: nexcore

BİLİŞİM ÜRÜNLERİNDE CAYMA HAKKI

Bilişim ürünlerinde cayma hakkının kullanılabilmesi için ürünün içinde bulunduğu orijinal kutusunun zarar görmemesi gerekmektedir. Bunun yanında eğer cep telefonu ya da bilgisayar satın alındıysa sim kart takılması ya da wifi bağlantısı gerçekleştirilmesi cayma hakkını ortadan kaldırmaktadır. Ürünün teknik servisinin dışında açılması ve tamirinin yapılması yine cayma hakkını ortadan kaldıran sebepler arasındadır.

Ref:

http://www.neticaret.com.tr/blog/online-alisverislerde-cayma-hakki

Sim Kart Wifi falan hikaye, satıcıların kendi uydurması bu. Referans vereceksen uyduruk yerden değil buradan ver: http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/11/20141127-6.htm Burada böyle bir şey yazıyor mu?

"Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler." Ambalajı açılması halinde iade edilemeyecek ürünler sadece bunlar. Burada bilgisayar yazıyor mu? Yok servise gidecekmiş rapor alacakmış da sonra iade olacakmışmış. Yok böyle bir şey. Kutuyu açsan da sorgusuz sualsiz 14 günlük iade iade hakkın var.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
8 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: s.uzun

Bildiğim kadarıyla bu tarz ürünlerde direk iade olmuyor. Önce servise gönderiliyor, servis onay verirse iade oluyor. Yani iade etmeden önce satıcıyla görüşmen gerekiyor.

Keşke kargoyu hiç teslim almasaydın.



Yanlış bilgi vermeyin, bilmediğiniz konuda yorum yapmayın. Servise mervise gerek yok, kutuyu açsa bile arkadaşın 14 gün içinde direkt iade hakkı var.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
8 yıl
Yüzbaşı

N11 den alma aldırma.



S
8 yıl
Yüzbaşı

Tamam al iade ette göriyim. Kolay mı öyle al 15 gün kullan iade et. Sonra ne olacak ? Kime satacak o adam laptopu. Sen alır mısın birisinin 15gün kullandığı laptopu.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @spacenet