İster KOÇ olsun, İster ZORLU, İster SABANCI, İster ATMACA GRUP vs, hepsinin büyümeye yönelik bu girişimlerinden gurur duyarım. |
Güçlü ortaklık. Koç çok akıllı hamleler yapıyor. Hindistan ve klima olm. Süper nokta atışı yatırımlar. İngitere gibi refah düzeyi yüksek olan bir ül... |
Güçlü ortaklık. Koç çok akıllı hamleler yapıyor. Hindistan ve klima olm. Süper nokta atışı yatırımlar. İngitere gibi refah düzeyi yüksek olan bir ülkede bile Beko gibi bir F/p ürününün pazar payını %4 artırmayı başarmıştı. 2009 krizi bunda çok etkili olsada, yıllardır oradalar ve bu zor pazarda kendilerine yer açtılar. Bütün bunları neden belirtme gereği duydum? Çünkü her Yeni atılımı küçümseme eğilimi gözlemliyorum. Bu son derece sağlıksız ve yanlış bir düşünce akımı. Dünya çok büyük evet. Ama bizim rakibimizde abd, Avrupa veya çin gibi dev ekonomiler değil zaten. Kendinize gelin. Bir kesim " Daha bir jet uçağı bile yapamıyoz yeaaa" tribinde Diğer bir kesim ise "şu an zaten bir dünya deviyiz 2023 gelecek önümüZde kimse duramayacak" kafasında. Hayal aleminde gezmeyin. Gerçekçi olun kâfi. Durumumuzun ne yerilecek ne de göklere çıkarılacak bir tarafı yok. |
Belirtmeyi unuttum o yüzden şimdi yazayım |
Belirtmeyi unuttum o yüzden şimdi yazayım ![]() ![]() |
Tata deyince bende yerli otomobil filan yapacaklar zannettim. Ancak Koçlardan yerli otomobil beklemek fazla iyimser olurdu zaten :) |
Bir Türk firmasının başka ülkelerde pazarlarında boy göstermesi ve tesis açması gurur duyulacak bir olay. |
İster KOÇ olsun, İster ZORLU, İster SABANCI, İster ATMACA GRUP vs, hepsinin büyümeye yönelik bu girişimlerinden gurur duyarım. |
HEpsi ortakliga sonra da otekilerce paylari alinarak yerli sermayenin erimesi olarak seyredecektir malesef ... |
Ülke tarihinde seri üretim olarak yerli araba üretebilmiş yegâne kurum da Koç Grubu yalnız. |
yani türkiye'nin en iyisi olabilir, gözümüzde büyütebiliriz ama bu bilişim dünyasında artık hantal kalıyorlar. 5 yıllık yazılım firması asırlık koçları 10'a katlayabiliyor. birikimini bari bu yönde kullan. hindistana gitmişken yanında birkaç yazılımcı getir. |
Kim olursa olsun bu büyük şirketleri bende çok destekliyorum. Amerika'da bu büyük şirketler çok olduğu için devletin asıl vergi kaynağını bu büyük şirketler oluşturuyor ve halkına fazla yüklenmiyorlar. Fakat bizde maalesef büyük şirketlerin sayısı az. Bu arada Hindistan gibi bir yerde klima satmak, çölde soğuk su satmak kadar akılcı. |
Günümüzde yerli otomobil konusunda köstek olan yegane kurum da Koç Grubu? ![]() |
Ne gibi bir köstek olma durumları var? |
Güçlü ortaklık. Koç çok akıllı hamleler yapıyor. Hindistan ve klima olm. Süper nokta atışı yatırımlar. İngitere gibi refah düzeyi yüksek olan bir ülkede bile Beko gibi bir F/p ürününün pazar payını %4 artırmayı başarmıştı. 2009 krizi bunda çok etkili olsada, yıllardır oradalar ve bu zor pazarda kendilerine yer açtılar. Bütün bunları neden belirtme gereği duydum? Çünkü her Yeni atılımı küçümseme eğilimi gözlemliyorum. Bu son derece sağlıksız ve yanlış bir düşünce akımı. Dünya çok büyük evet. Ama bizim rakibimizde abd, Avrupa veya çin gibi dev ekonomiler değil zaten. Kendinize gelin. Bir kesim " Daha bir jet uçağı bile yapamıyoz yeaaa" tribinde Diğer bir kesim ise "şu an zaten bir dünya deviyiz 2023 gelecek önümüZde kimse duramayacak" kafasında. Hayal aleminde gezmeyin. Gerçekçi olun kâfi. Durumumuzun ne yerilecek ne de göklere çıkarılacak bir tarafı yok. |
2009'dan beri devletin yerli otomobil için onların tabiriyle babayiğit bulma çabaları var. Kaç defa koç grubunun kapısını aşındırdılar ancak koçlar fason üretim yaptıkları için yerli otomobil olayına yanaşmıyorlar. İşin ilginci daha önce devletin yerli otomobil konusunda ciddi olduğunu görünce biz talibiz dediler. Başkası yapacağına biz yapalım dediler herhalde. Sonradan ne olduysa hiç bir açıklama yapmadan vazgeçtiler. Sanki yerli otomobil olmasın istiyorlar? Türkiye'de yerli otomobil yapabilme bilgisine ve sermayesine sahip yegane firma Koç grubu olduğu halde bir türlü yerli oto yapmıyorlar. Fiat ve Ford'a fason üretim yaptıkları için yanaşmıyorlar veya yanaşamıyorlar herhalde? Vehbi KOÇ olsaydı devletin yerli otomobil yapın çağrısına kayıtsız kalmazdı bence. Sonuçta Anadol Vehbi KOÇ sayesinde üretilmişti. |
tata diyince aklıma Land Rover ve Jaguar geliyor ama üretim zor bu ülkede ara devlet üc milyona araba satıyor bir milyon satana iki milyon üretim yapmadan devlete gidiyor neden üretim yapılsınki |
Bu konuda Koç'u sorumlu bulmuyorum açıkçası. Zira bir kere ağızları yandı bu işten, temkinli yaklaşmaları son derece normal. Aynı zamanda siyasal iktidarın da bu konuda çok samimi ve istekli olduğu düşüncesinde değilim. Zaten vizyonu olan insanlar da değiller. |
Bakalım 2019'da dananın kuyruğu kopacak. Koç grubu olmadan da 2019'da yerli otomobil yapacağız diyorlar. İnşallah doğrudur. 2019'da çıkacak yerli otomobilin özel sektör ortağı umarım Koç olmaz. Onlar olursa yerli otomobili bitirirler. |
Belirtmeyi unuttum o yüzden şimdi yazayım ![]() ![]() |
Koç grubu hükümete "altay tankını izin verin bizim bandımızda üretilsin" dediğinde yanaşmayan hükümet suçlu değilde Koç holding mi suçlu yerli üretim işinde? Koç grubu hükümet desteği görse yerli araba üretmez mi sanıyorsunuz? |
ortaklık derken, kim kimi almış? |
Çok iyi dedin demek ki en iyi yol bildigin yoldur diyorlar... Uzmanlıklarının dışına çıkmıyorlar yada kolay para peşindeler... |
Yerli otomobil sandım nasıl sevinmiştim,boşa sevinmişim. :( |
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Haberi Portalda Gör