Arkadaşlar merhaba yaklaşık 10 ay önce aldığım Philips 50PUK6400 TV önce ekranın ortasında sağdan sola doğru karardı bir anda tam ortada. Neyse servisi ararım diye izlemeye devam ettik yaklaşık 2 saat sonra televizyon ekran görüntüsü komple gitti. Pazartesi günü Philips'i arayacağım Servis eve gelip mi televizyona bakacak yoksa benim mi Televizyonun servise götürmem gerekecek. Bir de Philips in garanti dahilinde teknik servisi nasıldır acaba Sorun çıkarırlar mı kullanıcı hatası vesair şeyler uydurmaya çalışırlar mı yoksa yardımcı mı olurlar. Açıkçası müşteri memnuniyetini merak ediyorum.
Kullanıcı değilim lakin servis dünyasını ileri düzey bilirim.
Sizin yaşadığınız sorunda kullanıcı hatası belirleyebilecekleri bir unsur yok Ürününüz resmi garanti koşulları dahilinde ise garanti dahili hizmet alırsınız. Sizin götürmenize gerek yok, müşteri hizmetlerine kayıt bırakmanız yeterli, kendileri eve gelip hizmet sağlar. Ürününüzde muhtemel aydınlatma sistemi arızası mevcut. Onarım hizmetleri 5 günden fazla sürecekse Konsinye TV talep etme hakkınız mevcut
hocam merhaba servis tv'yi 22 Mayısta aldı bugün aradım halen teknisyende gözüküyor filan dediler, konsinye tv talep ettim 10 iş günü dolmadan bu hakkınız doğmaz filan dedi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >