30 Nisanda hepsiburada üzerinden adore firmasından bir çalışma koltuğu sipariş verdim.2 gün sonra kargoya verildi(02.05.2017) Ürün Ankara'dan çıkıp K.Maraş'a gelecek.Normalde 1 günde bilemedin 2 günde gelir. Tam tamına 11 gündür bekliyorum ürün hala aras kargo ankara kurumsal şubede. Adore Hepsiburada Aras kargo üçüne de defalarca şikayet kaydı oluşturdum tamam size döneceğiz deniliyor ama hiçbir gelişme yok.
Ayrıca daha önce n11 adore mağazasından aynı ürünü sipariş verdim mng kargo ile gönderdiler yaklaşık 15 gün geçti o da gelmedi.İade ettim iade ettikten 5 gün sonra geldi.Mecbur geri gönderdim kargocuyla. Yani 1 AYDIR sandalye için bekliyorum.
Amazondan sipariş verip böyle bir durum başıma gelseydi hem ürünü hediye ederler üstüne özür dilerlerdi. Kedi eviyle takdirimi kazanan adore böylece gözümden düştü.Artık son siparişim oldu kendilerinden.
Bu durumda ne yapabilirim?Bunları denetleyen bir kurum yok mu?Kafalarına göre müşteriyi mağdur etmekte serbestler mi?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Hem n11 adore hem hb adore firmasından sipariş verdim. Yollar farklı ama sonuç aynı yere gidiyor.Tek bir merkezden sipariş çıkıyor sadece aracı farklı. Bu durum firmayı haklı kılmıyor.
maalesef kargo firmalarının çoğunda bu tip sorunlar var önceleri yurtiçi ile çalışıyorlardı ve şikayetler ayyuka çıkmıştı ,şimdilerde ise aras şikayetleri git gide artıyor yalnız aynı sorunu mng. ile de yaşamanız ilginç olmuş
Sizin takdirinizi kazanan kedi evini piyasaya süren Adore beni o kedi evi için 37 gün beklemişti. Benden de takdir aldılar ama nerden, nasıl aldılar orası muamma.
Merhaba alperen.md, Böyle bir sıkıntı yaşamış olduğunuz için üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Mesajınızı ilgili üst departmana ileteceğiz. Sipariş numaranızı ve iletişim bilgilerinizi yazarsanız müşteri hizmetleri departmanımız konuyla ilgilenecektir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Ürün Ankara'dan çıkıp K.Maraş'a gelecek.Normalde 1 günde bilemedin 2 günde gelir.
Tam tamına 11 gündür bekliyorum ürün hala aras kargo ankara kurumsal şubede.
Adore Hepsiburada Aras kargo üçüne de defalarca şikayet kaydı oluşturdum tamam size döneceğiz deniliyor ama hiçbir gelişme yok.
Ayrıca daha önce n11 adore mağazasından aynı ürünü sipariş verdim mng kargo ile gönderdiler yaklaşık 15 gün geçti o da gelmedi.İade ettim iade ettikten 5 gün sonra geldi.Mecbur geri gönderdim kargocuyla.
Yani 1 AYDIR sandalye için bekliyorum.
Amazondan sipariş verip böyle bir durum başıma gelseydi hem ürünü hediye ederler üstüne özür dilerlerdi.
Kedi eviyle takdirimi kazanan adore böylece gözümden düştü.Artık son siparişim oldu kendilerinden.
Bu durumda ne yapabilirim?Bunları denetleyen bir kurum yok mu?Kafalarına göre müşteriyi mağdur etmekte serbestler mi?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperen.md -- 13 Mayıs 2017; 1:29:18 >
Bu mesajda bahsedilenler: @adoremobilya