Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
8
Cevap
1278
Tıklama
0
Öne Çıkarma
HB ve ARAS rezaleti(+Adore)
A
8 yıl (2650 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

30 Nisanda hepsiburada üzerinden adore firmasından bir çalışma koltuğu sipariş verdim.2 gün sonra kargoya verildi(02.05.2017)
Ürün Ankara'dan çıkıp K.Maraş'a gelecek.Normalde 1 günde bilemedin 2 günde gelir.
Tam tamına 11 gündür bekliyorum ürün hala aras kargo ankara kurumsal şubede.
Adore Hepsiburada Aras kargo üçüne de defalarca şikayet kaydı oluşturdum tamam size döneceğiz deniliyor ama hiçbir gelişme yok.

Ayrıca daha önce n11 adore mağazasından aynı ürünü sipariş verdim mng kargo ile gönderdiler yaklaşık 15 gün geçti o da gelmedi.İade ettim iade ettikten 5 gün sonra geldi.Mecbur geri gönderdim kargocuyla.
Yani 1 AYDIR sandalye için bekliyorum.

Amazondan sipariş verip böyle bir durum başıma gelseydi hem ürünü hediye ederler üstüne özür dilerlerdi.
Kedi eviyle takdirimi kazanan adore böylece gözümden düştü.Artık son siparişim oldu kendilerinden.

Bu durumda ne yapabilirim?Bunları denetleyen bir kurum yok mu?Kafalarına göre müşteriyi mağdur etmekte serbestler mi?

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperen.md -- 13 Mayıs 2017; 1:29:18 >


Bu mesajda bahsedilenler: @adoremobilya
İ
8 yıl (1883 mesaj)
Yüzbaşı

Siparişi iptal et, daha sonra hepsiburada değil, adore'nin kendi sitesinden sipariş ver. 11 gün beklemende kabahat.

Ben evimde ki hemen hemen herşeyimi adore'dan alıyorum (kendi sitesinden) kapıma kadar teslim ediyorlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
8 yıl (2650 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Hem n11 adore hem hb adore firmasından sipariş verdim.
Yollar farklı ama sonuç aynı yere gidiyor.Tek bir merkezden sipariş çıkıyor sadece aracı farklı.
Bu durum firmayı haklı kılmıyor.




Bu mesajda bahsedilenler: @incubus
C
8 yıl (14192 mesaj)
Yarbay

maalesef kargo firmalarının çoğunda bu tip sorunlar var
önceleri yurtiçi ile çalışıyorlardı ve şikayetler ayyuka çıkmıştı ,şimdilerde ise aras şikayetleri git gide artıyor
yalnız aynı sorunu mng. ile de yaşamanız ilginç olmuş



D
8 yıl (13961 mesaj)
Yarbay

Sizin takdirinizi kazanan kedi evini piyasaya süren Adore beni o kedi evi için 37 gün beklemişti. Benden de takdir aldılar ama nerden, nasıl aldılar orası muamma.



A
8 yıl (265 mesaj)
Er

Merhaba alperen.md,
Böyle bir sıkıntı yaşamış olduğunuz için üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz.
Mesajınızı ilgili üst departmana ileteceğiz. Sipariş numaranızı ve iletişim bilgilerinizi yazarsanız müşteri hizmetleri departmanımız konuyla ilgilenecektir.
Anlayışınız için teşekkür ederiz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
8 yıl (2650 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Merhaba adoremobilya,

Daha önce size buradan yazmıştım(19 gün önce) siz de sitenizdeki canlı desteğe yönlendirmiştiniz.

Tekrar sipariş numarasını ve iletişim bilgilerimi yolluyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @adoremobilya
A
8 yıl (265 mesaj)
Er

Bilgileriniz iletildi alperen.md




Bu mesajda bahsedilenler: @alperen.md
E
8 yıl (504 mesaj)
Onbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: alperen.md

Merhaba adoremobilya,

Daha önce size buradan yazmıştım(19 gün önce) siz de sitenizdeki canlı desteğe yönlendirmiştiniz.

Tekrar sipariş numarasını ve iletişim bilgilerimi yolluyorum.


site nickli arkadaş size dağ başını duman almış diyo
https://www.youtube.com/watch?v=FnljytXbDiM





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ea6 -- 13 Mayıs 2017; 12:19:22 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.