1. sayfa
|
akllıma ıkı ıhtımal geldi ya borularda felan kaçak var yolda sızdırıyor yada su motorun ıcıne gıdıp egzozdan cıkıyor ama bu bu kadar duzenlı devam etse motor 20 30kmde daha calısmaz hale gelırdı bence o kadar yag ve su karısınca devırdaım le ılgılı termostat su pompası felan bır sıkıntı olabılır bır yerlerden kacırıyordur |
| Arac ilginc sekilde bu huyunu bir anda kesti. Aklimdan gecen sanirim conta yamak uzere ve bana haber veriyor. Sehir ici sorun yapmiyor ama is sehirler arasi yola geldiginde, ki olayin oldugu gun arabayi biraz sert kullandim ve yollar cok yokuslu hiz siniri yukekti (80-90). |
| bence gercekten suphecı durumlar varsa dırek contayı degıstırın conta ve az ıscılık tutar.. ama ılerde sorun buyurse masraf cok artar |
| Devir daim pompasında sıkıntı olma ihtimali yüksek bence. |
| su koyduğunuz hazne(genleşme kabı) biryerlerden delik olabilir, kontrol ettirin, aynı şey başıma geldi.. |
| Arac bugun koprunun ortasinda bi anda gaz yemeneye ve degisik sesler cikarmaya basladi hararet gostergesine baktigimda full dayannisti motoru durdum be birdaha calismadi yaklasik 3 saat sogumasini bekledim ama araba hala calismiyordu en sonunda orda birakip eve dondum. Umarim tektefiye gerekmez arabanin ederi zaten radyator paraisyla ayni. |
| paspas altlarına bakın ıslak mı ? |
iyi de hocam bu zamana kadar baktırmadın mı aracını? baktırmadıysan kullanmıcaktın. |
100 lira masraftan kaçıp ,1000 lira masraf çıkanlardan değilsinizdir umarım..Arabaya bakmazsan oda sana bakmıyor hocam.. |
| Sorunun hortumlarda olduğunu düşündüm. |
|
Gecmis olsun seni uyarmistim... Insallah arac su yuzunden yag ozelligini kaybedip yatak sarmamistir Sana contana baktir dedigimde masrafin az olucakti simdi segmanlar pistonlar felan degismesi gerekebilir komple Arac ne gibi ses cikariyodu ?? Tarif edermsn motorun tepkilerini |
| Hocam sizin aracın forrndaki arkadaşın dediği gibi devirdaim yani su pompası bozulmuş ve su eksiltmiş fark edilseydi. Sadece devirdaim pompası değişimi olurdu radyatör ve hortumlar kontrol edilip kaçak olup olmadığı trspit edilirdi. Motorda arızaya yol açmazdı ama arac üst üste hararete maruz kalmış ve stop etmiş bu durumda sadece conta masrafı olmaz silindir kapağı eğilmiş ve çatlamış olabilir daha önce tamir görmüş taşlama yapılmş olabilir kapağın kalınlık derecesi düşük olabilir sökülmeden. Kapağın yüzeyini göremek imkansız. bularıda göz önüne almak gerekir motorun içinde yüksek ısıya maruz kaldığı için sekmanları ve. Yataklar zarar görebilir. (araç harareti üst üste aşırı görürse stop etmese bile yatakları vurur ve seside dışardan duyulur contası zarar görmüştür uzun vadede arıza açacak demektir) |
| Cevaplar icin tesekkurler dogrusunu soylemek gerekirse evde arada sirada birilerinin kullabdigi bir arabaydi ve isten izin alip ugrasmak istemedim pistonlar yatak sarmis araci hurdaya cikardim vergi iadesi alicam. |
1. sayfa
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >