D-smart müşteri hizmetleri önce vaad ettiği şeyi, günü gelince daha yüksek fiyattan satmak istedi. Kendilerini şikayet ettim, sorunu çözdüler. İlk konuştuğumuz şartlar ve fiyattan aboneliğim başladı.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Dsmart benimde canımı yaktı 2 ay önce. Bilgisiz MH beni aradı 24 ay herşey dahil mega hediye 15 TL diyerek kabul ettirdi. Bir sonraki gün online işlemlerde 6 ay mega hediye kalan 18 ay aile paketi satmış bana. Kendi MH sini aradım. Konuşma kayıtları dinlensin ona göre paketini duzeltin yada ücretsiz iptal edin dedim. 1 hafta geçti tık yok. BTK kanalıyla şikayet ettim. 2 gün sonra kaydımız dinlendi iptal edebiliriz dedi. İptal edin dedim. Ettiler. 1 gün sonrada ilk şikayetim için geri döndüler. Dedim dün btk ya şikayet etmiştim dün iptal ettirdim sağolun dedim kapattım. Ay sonunda galiba açma parası faturası çıkarmışlar 24 TL. Tekrar şikayet ettim. Ne cezası bu diye? Hem yanlış bilgi vererek paket satıyorsun ve kullanmadan iptal ettiriyorum. Sen bana fatura çıkartıyorsun dedim. Faturayı da zorla iptal ettirdim.
Kısa ve öz sen ne zaman abone oldun? Onu söylersen yonlendireyim seni sorun çıkmadan iptal ettirelim...
Teşekkür ediyorum. Ben de şikayet ettim, beni geriye arayıp problemi çözdüler. Ama mide bulanıyor tabi, o ayrı. Peşinden koşmazsan istedikleri gibi oynatıyorlar.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilidian -- 24 Ocak 2017; 14:32:1 >