Vodafone'dan aranarak aynı fiyata 750dk yerine 1000dk 2gb internet vs sms paketi teklif edilmişti 12 ay sözüme karşılık bende en çok telefonu konuşmak için kullandığım için ekstra 250 dk dan dolayı kabul ettim fakat taahhütümü iptal ettiler ve yeni taahhütü tanımlamadılar.107.40 tl fatura çıkattılar ayrıca 25 lira gelmesi gereken fatura da 40 küsür tl geliyor.15 Aralık 2016 tarihinde kayıt açtırmama rağmen sorunumu çözüme kavuşturamadılar ve çıkan faturayı ödemek zorunda kaldım hattım kapanmaması için.BİMER aracılığı ile de sorunumu anlattım fakat bu kadar zaman geçmesine rağmen kimse benimle iletişim kurmadı aslında haklarını yemeyeyim 542 numarasından arandım sorununuz devam ediyorsa 1 e sorununuz çözüldüyse 2 ye basın diye bir telefon aldım 2 kere ikisinde de 1 e basmama rağmen 17dk bekledim operatöre bağlamadılar.
Sorunumu çözmek için başka kanalları kullanabilir miyim ? Fikri olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim.Şimdiden teşekkür ederim.
Süreç ekleme 1 : İkinci şikayet kaydını bırakmama rağmen hiçbir gelişme yok.Açıkcası Vodafone çekim kalitesinden memnundum en azından gittiğim noktalarda bana problem çıkartmıyordu fakat diğer operatörlerin birinden fırsat yakalarsam cayma bedelini falan umursamadan değiştireceğim hattımı.Ben probleme çözüm üretemeyen , müşteriyi bu kadar süre cevapsız bırakan basiretsiz bir firma görmedim.Türk Telekom'dan falan geçiş yapmayı düşünen varsa iki kere hatta üç kere düşünsün atmayın kendinizi ateşe ben uygun faturaya aldanıp geçmiştim siz yapmayın.
Süreç ekleme 2 : 29.01.2017 saat 11:19 da aradım 11:32 ye kadar bir konuşmamız gerçekleşti Vodafone müşteri hizmetleri ile ve kaydınıza aciliyet ibaresi ekleyebilirim onun dışında yeni bir kayıt açamam dışında birşey söyleyemedi mağduriyetiniz varsa Vodafone tarafından karşılanacaktırı da sürekli ekledi.Bende sinirlendiğim için biraz sert konuştum aslında sitemim çalışana değil direkt olarak Vodafone'nun basiretsiz yapısanaydı.Bende çok merak ediyorum ne zaman çözülecek problemim belki de hiç çözülmeyecek...
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
İkinci şikayet kaydını bırakmama rağmen hiçbir gelişme yok.Açıkcası Vodafone çekim kalitesinden memnundum en azından gittiğim noktalarda bana problem çıkartmıyordu fakat diğer operatörlerin birinden fırsat yakalarsam cayma bedelini falan umursamadan değiştireceğim hattımı.Ben probleme çözüm üretemeyen , müşteriyi bu kadar süre cevapsız bırakan basiretsiz bir firma görmedim.Türk Telekom'dan falan geçiş yapmayı düşünen varsa iki kere hatta üç kere düşünsün atmayın kendinizi ateşe ben uygun faturaya aldanıp geçmiştim siz yapmayın.
Vodafone'dan aranarak aynı fiyata 750dk yerine 1000dk 2gb internet vs sms paketi teklif edilmişti 12 ay sözüme karşılık bende en çok telefonu konuşmak için kullandığım için ekstra 250 dk dan dolayı kabul ettim fakat taahhütümü iptal ettiler ve yeni taahhütü tanımlamadılar.107.40 tl fatura çıkattılar ayrıca 25 lira gelmesi gereken fatura da 40 küsür tl geliyor.15 Aralık 2016 tarihinde kayıt açtırmama rağmen sorunumu çözüme kavuşturamadılar ve çıkan faturayı ödemek zorunda kaldım hattım kapanmaması için.BİMER aracılığı ile de sorunumu anlattım fakat bu kadar zaman geçmesine rağmen kimse benimle iletişim kurmadı aslında haklarını yemeyeyim 542 numarasından arandım sorununuz devam ediyorsa 1 e sorununuz çözüldüyse 2 ye basın diye bir telefon aldım 2 kere ikisinde de 1 e basmama rağmen 17dk bekledim operatöre bağlamadılar.
Sorunumu çözmek için başka kanalları kullanabilir miyim ? Fikri olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim.Şimdiden teşekkür ederim.
Süreç ekleme 1 :
İkinci şikayet kaydını bırakmama rağmen hiçbir gelişme yok.Açıkcası Vodafone çekim kalitesinden memnundum en azından gittiğim noktalarda bana problem çıkartmıyordu fakat diğer operatörlerin birinden fırsat yakalarsam cayma bedelini falan umursamadan değiştireceğim hattımı.Ben probleme çözüm üretemeyen , müşteriyi bu kadar süre cevapsız bırakan basiretsiz bir firma görmedim.Türk Telekom'dan falan geçiş yapmayı düşünen varsa iki kere hatta üç kere düşünsün atmayın kendinizi ateşe ben uygun faturaya aldanıp geçmiştim siz yapmayın.
Süreç ekleme 2 :
29.01.2017 saat 11:19 da aradım 11:32 ye kadar bir konuşmamız gerçekleşti Vodafone müşteri hizmetleri ile ve kaydınıza aciliyet ibaresi ekleyebilirim onun dışında yeni bir kayıt açamam dışında birşey söyleyemedi mağduriyetiniz varsa Vodafone tarafından karşılanacaktırı da sürekli ekledi.Bende sinirlendiğim için biraz sert konuştum aslında sitemim çalışana değil direkt olarak Vodafone'nun basiretsiz yapısanaydı.Bende çok merak ediyorum ne zaman çözülecek problemim belki de hiç çözülmeyecek...
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Evil_Miyu -- 29 Ocak 2017; 11:35:22 >