Evet arkadaşlar n11 den logitech g300s almıştım 2015 temmuzunda fakat geçen ay sol tıkta takılmalar meydana geldi. Biraz canımı sıkmaya başladı bu durum. Bende n11 deki mağazaya gönderecektm servis için fakat mağaza kapanmış ulaşamadım. Baktım olmuyor logitech desteğe başvurdum. 1 haftalık yazışma sonucu faturamı ve bilgilerimi istediler dün. bende dün akşam yolladım. Bugn baktım mail gelmiş yeni ürününüz kargolanmıştır diye. Adamlar sorgusuz sualsiz hollandadan ürün göndermişler. Ama ürünü ilk aldığımda logitech sayfasında kayıt ettirmiştim. Bu tarz sorunu olan varsa bu şekilde denesin şansını.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Ciddi diyorum bugüne kadar bu alanda müşteri memnuniyetini en iyi sağlayan firma logitech sanırım. G302 bi mouse'um vardı. 3 ay kaldı garantisinin bitmesine. Orta topta tıklama problem vardı bastırmam gerekiyordu. Webdenal'dan almıştım. Ücretsiz bir şekilde gönderdim onlarda servise ilettiler. Ben tamir beklerken adamlar yeni mouse gönderdiler. Logitech'i arayip teşekkür edesim geldi cidden
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.