Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
1860
Tıklama
0
Öne Çıkarma
SSD donma/yeniden baslatmama sorunu
E
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Merhabalar,
Crucial MX300 525gb aldim ve acronis true image ile laptopumdaki harddiski klonladim. Acronis'in tum adimlarini teker teker takip ettim ve ssd ile boot etmeyi basardim. Ancak windows 10 ile boot ettikten bir sure sonra bilgisayar usb cihazlari algilamiyor, donuyor (ama trackpad donmuyor), herhangi bir klasoru acmiyor ve yeniden baslatmak istedigimde baslatmiyor, yeniden baslatiliyor ekraninda takilip kaliyor. Ayrica kapatmak istedigimde de kapatmiyor ayni durum ile. Sorun nedir? Cozumu var midir? Eski HDD'yi geri takinca herhangi bir sorun olmuyor.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

K
9 yıl
Yüzbaşı

Servise yollayın



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @end0plazmikretikulum
E
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

servise yollamam mümkün değil çünkü amazon.com'dan aldım ve sorunu çözdüm. Aynı sorunu windows 10 ve mx300'de yaşayan bir çok kişi var crucial forumlarında. Ana sorunun klonlamadan sonra acronis true image'ın silinmemesinden kaynaklandığını söylediler. Ben de acronis true image'ı silip yeniden başlattığımda sorun çözüldü.
Windows 10 ve crucial mx300'ile donma restart atamama vs sorunu yaşayanlar aşağıdaki official crucial forumundaki konuya göz atabilir:

http://forum.crucial.com/t5/Crucial-SSDs/Crucial-MX300-SDD-Windows-10-Freezing-HELP-ME/td-p/175140

Crystal Disk Mark sonuçlaını aşağıya koyuyorum, sonuçlar iyi mi? Herhangi bir sorun var mı hızlarda?

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi end0plazmikretikulum -- 9 Aralık 2016; 14:3:41 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Kerry Way
K
9 yıl
Yüzbaşı

Çözebildiğinize sevindim hocam. Hızlar gayet normal güle güle kullanın



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.