Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
2
Cevap
1878
Tıklama
0
Öne Çıkarma
N11.COM ve ASF OYUNCAK SAN.TİC.LTD.ŞTİ rezaleti
N
9 yıl (1210 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

2001 yılından beri online alışveriş yapıyorum. Bu kadar iş ahlakından yoksun ve sorumluluk bilinci oluşmamış bir firma ile ilk kez karşı karşıya kaldım.

Başıma gelenleri ve devam eden süreci paylaşmak istiyorum.

Öncelikle Muhataplarımız N11.com Kelepir mağazası gerçek ünvanı ASF OYUNCAK SAN.TİC.LTD.ŞTİ

16.10.2016 da N11.com üzerinden Philips FC9919/07 Marathon Ultimate Süpürge ürününü satın aldım.

Firmanın ifadesi: saat 09:00 a kadar gelmiş siparişler aynı gün , saat 09.00 sonrası ertesi gün gönderilecektir.
16 ekim pazar gününe denk geldiği için pazartesi günü gönderileceğini bilerek siparişi verdim.

Pazartesi günü Saat 16.20 de N11.com dan ürünün kargoya verildiğine dair bilgi geldi ve beklemeye başladık.

Salı günü Kargo hareketlerinde bir değişik olmaması sebebiyle Yurtiçi Kargo SANCAK şubesini aradık ve telefona bakan kimse yok . (2 gün içinde 20 ye yakın arandı)
Bir umut Yurtiçi Kargonun müşteri hizmetlerini aradık tek ürettikleri çözüm şubeyi arayın. Her ne kadar "aradık ettik cevap veren yok" demiş olsam da nafile.
Sonrasında N11.com müşteri hizmetlerini aradım ve derdimi anlattım. En kısa sürede dönüş yapılacağını aktardı. 30 dk içinde geri dönüş yaparak mağaza yetkilisi KUBRA hanımın "Dün kargo kamyonunda yer olmadığını bugün kargoya teslim edeceğiz." dediğini aktardı.

Çarşamba günü: Kargo hareketlerini kontrol ettiğimde durumun değişmediğini yine "17.10.2016 16.20 Taşıma belgesi düzenledi" açıklamasını gördüm. Tekrar N11.com müşteri hizmetleri ile iletişme geçtim (öğleden önce ). Bu seferki dönüş saat 18.00 de oldu ve N11.com müşteri hizm. personelinin dediği sevgili KÜBRA hanım demiş ki "Biz ürünü kargoya pazartesiyi verdik, bir problem var ise kargodan kaynaklanıyordur." Bu cümleyi duyduktan sonra kayışı kopartıp adamlar yalan söylüyor iki görüşmedeki bilgiler farklı desem de sevgili N11.com personelinin -kibarcası- pek umrunda olmadı.

Çareyi bizden haber bekleyin demekle buldu.

Perşembe Günü : Tekrar N11.com ile iletişme geçtiğimde gelen cevap "konuyu takip ediyoruz bekleyin"

Sitenin soru cevap kısımına baktığımda başka kullanıcıların da 15 ekimden beri aynı sorunu yaşadıklarını gördüm.(onlarda isyan edip yazmaya başlamışlar).

1. problem : Yurt içi kargonun SANCAK şubesine ulaşmanın imkansız olması ve müşteri hizmetlerinin şeklen var olması
2. Problem : Mağazanın iletişiminin imkansız olması, verilen telefona cevap veren yok, site üzerinden yazılanlara da kopyala yapıştır ile cevap verilmesi
3. Problem : N11.com müşteri hizmetlerinin çözüm üretmek yerine mağazayı savunması ve problemi geçiştirmeleri.

Normalde lanet olsun deyip siparişi iptal eder başka satıcıdan alırdım ama bu 3 firmanın iş ahlakına sığmayan tavırlarından dolayı işi inada bindirmeye ve herkesi bilgilendirmeye karar verdim.


< Resime gitmek için tıklayın >

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nightcrawler -- 20 Ekim 2016; 12:24:47 >

S
9 yıl (42 mesaj)
Onbaşı

Merhaba,

Bir sonuca ulaşabilidiniz mi? Adamlar n11 üzerinden dolandırıcılık yapıyorlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
9 yıl (1210 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: sezerbjk

Merhaba,

Bir sonuca ulaşabilidiniz mi? Adamlar n11 üzerinden dolandırıcılık yapıyorlar.

ürünü geçte olsa gönderdiler ama yaşanan bu durum adamların yanına kar kaldı.
N11 yeterli yaptırım uyguladığını düşünmüyorum.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.