Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
11
Cevap
2901
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Migros sanalmarket hep eksik adetli gönderiyor.
C
8 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Migrosdan 2 dir aldıklarımda Adetlerde eksiklikle geliyor örneğin 5 tane kruvasan alıyorum 3tane gönderıyorlar (Faturada da 3 tane yazıyor onda sıkıntı yok) Kampanyalı ton balığı vardı 18tl ye ınmıştı 2 adet aldım bitane göndermişler neye göre bunu azaltıyorlar son siparişimde sordum burda da müşterilerimiz alıyor ürünleri diye bahane sundular peki ordaki müşteriler 10 tane alınca bunları bu kadar almayın diye engel mi oluyorlar sanki.
Sanalmarket üzerinden verilen siparişlerde kafalarına göre kısıtlama koyuyorlar bunu anlamadım. Bu Bana gönderen şubeye özel mi yani küçük bir migros mu yoksa sizinde başınıza gelıyor mu? 3M lerde olmaz diye düşünüyorum



G
8 yıl
Yarbay

kampanya zamanları sanalmarket kullanmak pek mantıklı değil....


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
8 yıl
Yüzbaşı

istediğiniz adet ya da cesitle ilgili özellikle not duserseniz iyi oluyor. lipton ice tea lerden 20 adet alırken ben ozellikle yesil kapaklardan olsun yoksa tum siparişi iptal edin gibi notlar yazmıstım o anda 2 mangolu yok yerine limon olur mu diye aradılar. migros her ne kadar kasada 1 liralık patatesi 9 liralık patlıcanla karıstırsa da ( hiç bir zaman tersi bir karısıklığa rastlamadım) sanalmarket gorunuste baya ilgililer...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
V
8 yıl
Binbaşı

Kampanyali urun oldugunda ozellikle eksik yada hic getirmiyorlar... Gecen hafta gor inanli sucuk aldim 9 tl olmasi gereken sucuk yerine ayni marka baska tur getirmisler ve normal fiyat saymislar... kapida soyledim iade edilir fark dendi neyse yine de aradim genel merkezi genel merkez hemen uyariyor magazayi.. magaza aradi yine onlar yuzunden bir kac saat evden cikamadim ama post u getirip farki iade ettiler... Hayir gor inan icin alisveris yapmisim belli bir de zaten baska urun istemiyorum secili niye hala bunu yapiyorlar.. musteri anlamazsa geciririz mantigi olabilir...


yurtdisinda online alisveris ile Turkiyedeki mantik gercekten cok farkli...bir urunde kucuk bir sorun vardi( sut).. once usendim bir kac hafta sonra email attim o alisveristeki sut urunlerinin paralarini aninda iade ettiler hic birsey sormadan.. olayi hemen arastiracaklarini soylemislerdi..

ayrica urununuz yoksa ellerinde mutlaka cok daha pahali ve daha iyi olarak bilinen markayi getirirler.. eger diger marka ucuzsa o markadan bir kac adet getiriyorlar...

En guzel tarafi ise marketlerdeki inanilmaz cesit sayisi... ozellikle yemek cesitleri ve pastry tarsi seylerden... hint yemeklerini ozledim


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
8 yıl
Yarbay

Geçenlerde verdiğim siparişte bir ürün yokmuş, arayıp Migros markalı ucuz fiyatlı alternatifini sundular kabul ettim ve sepet tutarı o farktan dolayı indirim kullanamayacağım hale geldiği halde sorun olmadı, indirimi de kullandım, hizmet bedeli siparişi ilk verdiğim andaki gibi kaldı. Sanıyorum şubelere ve personele göre değişiyor ilgi ve tutum.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
K
8 yıl
Yarbay

malesef sanal market alışverişlerinde bu tür sorunlar yaşanıyor.



M
8 yıl
Yüzbaşı

Personeli eğitime alıp bu durumu anlatmaları da lazım bence seminer vs. Müşteri ilişkilerini de en sonunda işten çıkarmaya bağlamalılar.Bakkal mantığını geçmez öbür türlü.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
8 yıl
Onbaşı

Ben de bugüne kadar defalarca alişveriş yaptım böyle bir sıkıntı yaşamadım, şubeden kaynaklanan bir durum olsa gerek.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
8 yıl
Binbaşı

dün gece 4 te üşenmeyip sepet yaptım

kayıp müşteri kuponun son gunuydu bugun..18-19 teslimat sçtim

saat 18 de aradılar stok yokmuş..madem stok yok ben un gece ve hala neden ekleyebiliyorum o urunlere sepete dedim tık yok

ben almışsam o urunleri son dakika toplama o zaman raftan..

aldığım urun de salat 1 lt yağ 9-10 adet..

barkot yok elimizde diyorlar.. benim evde var söylerim barkodu girin dedim..ürün gelince gelip alırım sorun yok diyorum ona ayrı bahane..

problem çözmesi gereken onlar..sanki ben onlara yardım etmek için uğraş verdim

3 farklı şampuan seçiyorum biri yok

iyi ki pizza kraker var ellerinde 1 tl.. onu getiremeyecekler diye uzuldum

şehrin en buyuk marketi bunu demek için beni arıyorsa rezillik başka bir açıklama yok

ben ev stoğundan aldığım urunleri onlara goturecktim üzülmesinler diye..

yazdım şikayeti geçtim... toptancılara pazarlamasınlar mağazaları


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
8 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

biraz şikayet etmekde fayda var 250gr lık 2 adet Cornflakes almıştım 1 tane 450gr lık göndermişler diyorum bende niye yok 2 tane hemde pahalısını vermişler diye sonradan uyandım bunların böyle yaptığını. ne istiyorsak onu getirin arkadaş yoksada tedarik edin 3gün sonrası için sipariş oluşturdum ona bile eksik var dediler 3 gündür nerdeydiniz


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Y
8 yıl
Yarbay

siz bi de carrefour dan bişi alın da eksik nasıl olıyor görün 350 liralık siparişimin 35 liralık ısmını getirdiler sadece. 35 kalem üründen 3 kalem


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
8 yıl
Çavuş

acıkcası ortalama her hafta alışveriş yaparım boyle sorun olmadı belki magazadan dolayı bir sorun vardır.
mesela yogurt gelmişti bozuk cıktı hemen değiştirdiler aradım yenisi ile geldiler.
stokta yoksa arıyorlar normalde eksik getirme luksleri yok siz bence subeyi şikayet edin gevşek iş yapıyorlar diye.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.