Yaklaşık iki hafta önce yeni eve taşındığımız için D-Smart'ı arayarak nakil işlemi başvurusunda bulunduk. 22 Temmuz 2016 günü nakil işlemlerinin gerçekleştiğine dair bir SMS aldık fakat internet yoktu hemen arıza kaydını aynı gün oluşturdum 23 Temmuz Cumartesi günü teknik ekip geldi ve nakil işleminin gerçekleşmediğini internetin eski evde kaldığını söylediler sonra bir yerlere telefon edip açılacağını ama ne zaman açılacağını bilmediklerini söylediler. Şu an 30 Temmuz ve hala açılmadı. Son 4-5 gündür çağrı merkezlerini sürekli aramamıza rağmen hala sorun giderilemedi, çağrı merkezindeki kişiler bir yerlere mail atacaklarını söyledir en son dün 29 Temmuz 2016 'da Türk Telekom'dan arandık internetin gelip gelmediği sordular ve modemimizi kapatmamamız söylendi, çözülecek dediler hala yok. Son çare olarak izleyeceğimiz yol önce Tüketici Hakem Heyeti, ardından hukuki süreç neyi gerektiriyorsa o olacaktır. Bu sorundan pek çok kişi muzdarip olduğunuda öğrendim D-Smart internet nakil yazdığın an arama motorlarına direk 2. sırada şikayetler başlıyor. Asla tavsiye etmiyorum hele ki nakil yaptırma ihtimali olan kişiler hiç bulaşmasın.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djeamba -- 30 Temmuz 2016; 20:23:12 >