Berbat bir yolculuk yaptım müsteri memnuniyeti sıfır olan firma. Kamil Koçu araştırdığımda halime şükrettim. Otobüsün koridorunda bagajlarla yolculuk yapanlar, muavinsiz yolculuk yapanlar, 1 kişi inecek diye otogara gidilmeyip dağın başında indirilenler, 6 saat otobüsün gelmesini bekleyenler vs... daha neler neler varmış. Şikayetvar.com da 4000 tane şikayetin birine bile bakmadıklarını gördüm. Diğer firmalarda şikayet sayısı çok daha az.( Yolcu sayısı ile açıklanamayacak kadar) https://www.sikayetvar.com/ulasim/karayolu-ulasim/kamil-koc?page=1
Özetle bu firmadan uzak durun. Sadece sorunlu olmasından dolayı değil bir sorun olduğunda çağrı merkezinin bile umrunda olmuyor.
Malesef 1 agustos'ta yolculugum var Bursa Mugla arası yine de ön yargılı değilim . El değiştirdikten sonra hizmet kalitesinin düştüğü yönünde bir çok şikayette yok değil tabi.
Şikayetvar.com da 4000 tane şikayetin birine bile bakmadıklarını gördüm. Diğer firmalarda şikayet sayısı çok daha az.( Yolcu sayısı ile açıklanamayacak kadar)
https://www.sikayetvar.com/ulasim/karayolu-ulasim/kamil-koc?page=1
Özetle bu firmadan uzak durun. Sadece sorunlu olmasından dolayı değil bir sorun olduğunda çağrı merkezinin bile umrunda olmuyor.