Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
4
Cevap
1238
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Booking Hakkında
Z
9 yıl (2104 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar 2 gün önce ayın 21 inde booking den bir rezervasyon yapmıştım.Daha sonra seyahat tarihi değişikliğinden dolayı bu rezervasyonu iptal etmiştim ve bugün aynı yerden tarihi değiştirerek yeni bir rezervasyon yaptırdım.Fakat 21 inde ilk olarak yaptığım rezervasyonun kartımda provizyonu açılmış toplam fiyatının bi %10 kısmı olarak. Şimdi bu otomatik olarak iptal olur mu yoksa benim otel veya booking le iletişime geçmem gerekir mi?



U
9 yıl (3772 mesaj)
Yarbay

İletişime geçsen iyi olur. Ben bu gibi durumları direkt oteli arayarak çözüyorum ama booking müşteri hizmetleri de çok yardımcı oluyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Z
9 yıl (2104 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: alpay86

İletişime geçsen iyi olur. Ben bu gibi durumları direkt oteli arayarak çözüyorum ama booking müşteri hizmetleri de çok yardımcı oluyor.

Booking in direk bir müşteri hizmetleri telefon numarası veya live chat i var mı? Göremedim de


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
9 yıl (14674 mesaj)
Yarbay

Yaptığınız rezervasyonun şartlarını okudunuz mu? Daha doğrusu şöyle sorayım...Rezervasyonunuz "Ön Ödeme yok-Otelde öde-Ücretsiz İptal" şeklinde ise ve süresi uzunsa sıkıntı yok,bazen oteller öyle bir miktar parayı birkaç gün provizyonda tutarlar,bir süre sonra otomatik iade olur o para...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
9 yıl (237 mesaj)
Teğmen

mail at dönüş yaparlar



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.