Arkadaşlar 2 gün önce ayın 21 inde booking den bir rezervasyon yapmıştım.Daha sonra seyahat tarihi değişikliğinden dolayı bu rezervasyonu iptal etmiştim ve bugün aynı yerden tarihi değiştirerek yeni bir rezervasyon yaptırdım.Fakat 21 inde ilk olarak yaptığım rezervasyonun kartımda provizyonu açılmış toplam fiyatının bi %10 kısmı olarak. Şimdi bu otomatik olarak iptal olur mu yoksa benim otel veya booking le iletişime geçmem gerekir mi?
Yaptığınız rezervasyonun şartlarını okudunuz mu? Daha doğrusu şöyle sorayım...Rezervasyonunuz "Ön Ödeme yok-Otelde öde-Ücretsiz İptal" şeklinde ise ve süresi uzunsa sıkıntı yok,bazen oteller öyle bir miktar parayı birkaç gün provizyonda tutarlar,bir süre sonra otomatik iade olur o para...
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Booking in direk bir müşteri hizmetleri telefon numarası veya live chat i var mı? Göremedim de
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle