Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
5
Cevap
401
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Lenovo G5070 İ7 bilgisayarımın teknik destek süreci
A
10 yıl (299 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Merhaba arkadaşlar yaklaşık 8 ay önce Bimeksten Lenovo G5070 (i7 ,6gbram,2gb ekrankartı) markalı notebook satın aldım dün gece elektrikte olan bir dalgalanmadan dolayı bilgisayarım aniden kapandı. o sırada sarj adaptörü bilgisayarıma bağlıydı.Daha sonra bilgisayarımı açamadım. Lcdye hiç ışık gitmiyor. Düşündüğüm kadarıyla voltaj artışı işlemcime zarar vermiş olabilir.VGA kablosuyla monitöre bağladım fakat yine görüntü alamadım.

HARD diski kontrol ettim çalışıyor.
ekran kartı veya anakarttan şüpheliyim servise yollayacagım bu sürecten geçenler varsa yardımcı olmalarını istiyorum.

işin garibi Bimekse gittiğimde İstanbul BDH'a göndermemi söylediler. Ben Ankara'da yaptırma şanmsım var mı ? yoksa istanbul'a göndermeli miyim?( laptopumun garantisi 2yıl )

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



A
10 yıl (299 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Up



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
10 yıl (17794 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: aerodynamics

Merhaba arkadaşlar yaklaşık 8 ay önce Bimeksten Lenovo G5070 (i7 ,6gbram,2gb ekrankartı) markalı notebook satın aldım dün gece elektrikte olan bir dalgalanmadan dolayı bilgisayarım aniden kapandı. o sırada sarj adaptörü bilgisayarıma bağlıydı.Daha sonra bilgisayarımı açamadım. Lcdye hiç ışık gitmiyor. Düşündüğüm kadarıyla voltaj artışı işlemcime zarar vermiş olabilir.VGA kablosuyla monitöre bağladım fakat yine görüntü alamadım.

HARD diski kontrol ettim çalışıyor.
ekran kartı veya anakarttan şüpheliyim servise yollayacagım bu sürecten geçenler varsa yardımcı olmalarını istiyorum.

işin garibi Bimekse gittiğimde İstanbul BDH'a göndermemi söylediler. Ben Ankara'da yaptırma şanmsım var mı ? yoksa istanbul'a göndermeli miyim?( laptopumun garantisi 2yıl )



lenovoyu arayıp kayıt oluştur ve gönder . her işlemde bilgilendirme yapıyorlar .



A
10 yıl (299 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Bilgilendirme için teşekkürler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
Y
10 yıl (205 mesaj)
Teğmen

Değerli dostum,
BDH gerçekten çok başarılı bu konuda. 02129120134'ü arayın. 2 ye sonra da 0 'a basın.
Çıkan çağrı merkezi temsilcisine cihazınızın seri numarasını ( altında yazan S/N ) söyleyin ve şikayetlerinizi belirtin. Uzak masaüstü bağlantısı ile donanım testi isteyecek siz durumu anlatın ve direk gönderim talebinde bulunun. 3 gün içinde UPS adresinizden alıp, oraya götürüyor. Lenovo 6 ay içerisinde gerçekleşen donanım arızasında cihazın değişimi ya da para iadesini gerçekleştiriyor. Ancak 1 yıl olduysa donanım arızasını tamir ediyor ya da arıza nerede ise o parçayı değiştiriyor.
Ben bu süreci bir haftadır yaşıyorum bana iade kağıdı hazırladılar, onu yollayacaklar, ondan biliyorum.
Sadece BDH 'ye yollayın , gerisini onlar halletsin sakın müdahale etmeyin.



A
10 yıl (299 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Bilginlendirdiğiniz için teşekkürler. Bugün tarafıma dönüş yapıldı Laptopımdaki arıza yurt dışından gelen parçalarla onarılmış. Tarafımdan hiç bir ücret ödenmeden sorun giderildi. bu şekilde hizmet vermeleri beni Mutlu etti.Lenovo marka bilgisayar tercih ettiğim için bir kere daha Mutlu oldum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.