Arkadaslar dun Samsung'dan kablosuz hizli sarj cihazi aldim. Evde hizli sarj kablom ile denedigimde sorunsuz sarj etti, ancak is yerinde baska bir kablo ile denedigimde hizli sarj degil, normal hizda sarj etti. Bu da tercih ettigim bir sey degildi.
Bugun Samsung'a gittim ve durumu anlattim, hizli sarj adaptoru ile kullanirsam kablosuz hizli sarj olacagini soyledi. Iade etmek istiyorum dedim, alamayiz dediler.
Tuketici olarak haklarim nelerdir? Urun bir aksesuar oldugu icin iade edememe durumu olur mu? Kredi karti slibini kaybettim ancak urunun faturasi mailime geldi.
Bugun Samsung'a gittim ve durumu anlattim, hizli sarj adaptoru ile kullanirsam kablosuz hizli sarj olacagini soyledi. Iade etmek istiyorum dedim, alamayiz dediler.
Tuketici olarak haklarim nelerdir? Urun bir aksesuar oldugu icin iade edememe durumu olur mu? Kredi karti slibini kaybettim ancak urunun faturasi mailime geldi.
Bilgis olan paylasirsa sevinirim. Tesekkurler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >