Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
9
Cevap
737
Tıklama
0
Öne Çıkarma
KVK XPERİA Z2 DEĞİŞİM TALEBİ
T
9 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

merhaba arkadaşlar. ben xperia z2 cihazımı bu cuma 2. kez kvkya servise verdim. cihaz 7 aylık fakat ilk gidişinde cihazın anakart ekran gibi çoğu parçası değişti. ayrıca cihazın fatura ve kutusundaki imei no cihazla uyumsuz. cihaz 2. gidişinde ilk gidişiyle neredeyse tamamen aynı arızaları çıkardı. ben kvkya mail attım geri dönüş yapmadılar. cihazın değişimini nasıl isteyebilirim ?
son durum şu şekilde
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



T
9 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

cihazı 27 şubatta servisten aldım olmuş gibiydi 26 şubat akşam cihaz çıldırdı wifi kopmaya donmay filan başladı cihaz. bende 27 şubat cumartesi sabahı cihazı kvkya kutu fatura ile beraber götürüp değişim istediğimi söyledim bana değişimde kutuya vs. gerek yok dediler ve kağıda ekstra olarak değişim isteniyor yazdılar. yanlız asıl aklıma takılan kağıtta ÇİZİKLE VAR yazıyor benim cihazımda en ufak bir çizik yok ama kılıftan oluşan lekeler vardı ben şimdi gitsem çizik var diye kavga çıkarsam ne olur. çünkü cihazımın ne ekranında ne arka kapağında en ufak hasar yok.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
_
9 yıl
Teğmen

Çizik var mı yok mu? Kılıftan dolayı çizik varsa servis onu yazmak zorunda.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @tejik
T
9 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

herhangi bir çizik yok nasıl desem cihazım kenarlarında krom kısım var o kısmın kılıf dışında kalan yerlerinde renk biraz daha açık görünüyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.
_
9 yıl
Teğmen

Onu yazarlar hocam . Diğer sorunlarına gelince pes etme olmadı tüketici heyetine başvur.Birde kapanma filan ısnınca mı oldu? O kapanma genellikle bizde de oluyor sık olmasa da oluyor çok çok ısnınca.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @tejik
T
9 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

yok kapanma durduk yere oluyor ısınma çok az cihazda



B
9 yıl
Yarbay

Değişim olmaz tekrar tamir ederler. Yada onlar karar verir değişime. İmei numarası değişir ana kart değiştiği icin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

T
9 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Zaten asıl sorun anakart değişimi cihazı satarken ne kutudaki ne faturadaki imei cihazı tutmayacak değeri düşecek



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
9 yıl
Yarbay

elinde aynı sorundan dolayı 3 tane servis kağıdın varsa hakem heyetine başvur biraz beklersin ama paranı geri alırsın sonunda.



T
9 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

2 tanesi varda biri yok



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.