merhaba arkadaşlar. ben xperia z2 cihazımı bu cuma 2. kez kvkya servise verdim. cihaz 7 aylık fakat ilk gidişinde cihazın anakart ekran gibi çoğu parçası değişti. ayrıca cihazın fatura ve kutusundaki imei no cihazla uyumsuz. cihaz 2. gidişinde ilk gidişiyle neredeyse tamamen aynı arızaları çıkardı. ben kvkya mail attım geri dönüş yapmadılar. cihazın değişimini nasıl isteyebilirim ? son durum şu şekilde < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
cihazı 27 şubatta servisten aldım olmuş gibiydi 26 şubat akşam cihaz çıldırdı wifi kopmaya donmay filan başladı cihaz. bende 27 şubat cumartesi sabahı cihazı kvkya kutu fatura ile beraber götürüp değişim istediğimi söyledim bana değişimde kutuya vs. gerek yok dediler ve kağıda ekstra olarak değişim isteniyor yazdılar. yanlız asıl aklıma takılan kağıtta ÇİZİKLE VAR yazıyor benim cihazımda en ufak bir çizik yok ama kılıftan oluşan lekeler vardı ben şimdi gitsem çizik var diye kavga çıkarsam ne olur. çünkü cihazımın ne ekranında ne arka kapağında en ufak hasar yok.
Onu yazarlar hocam . Diğer sorunlarına gelince pes etme olmadı tüketici heyetine başvur.Birde kapanma filan ısnınca mı oldu? O kapanma genellikle bizde de oluyor sık olmasa da oluyor çok çok ısnınca.
son durum şu şekilde
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.