Başlıkta yer alan kombinin su basınıcınn devamlı düşmesi ve arıza durumuna geçmesi üzerine yetkili servis çağıralarak baktırılmış ve eşanjörünün delik olduğu söylenerek servis formuyla birlikte ferrolinin iletişim numarası verilip yapılacak bişey yok denmiştir.
Benim duyduğuma göre Balıkesir genelinde 26 adet FERROLİ ürününde aynı arıza yer almaktaymış ve yıl sonu sayım vs muhabbetine gelecek parçanın tedarik süresi olarak 3 ay gibi bir rakamdan söz edilmektedir.
Merak ettiğim ve yorumlarınızı almak istediğim durum ise;
Servis süresi ne kadardır? Gelen parçayı 3 ay beklemek akıl karımı? Tüketici haklarına başvurmak gerekli midir?Başvurduğumuzda sonuç alabilir miyiz?
Malum kış aylarındayız dün gece kombi su basıncının düşmesi sonucu arızaya geçiyor ve kombi giriş ve çıkışları donuyor...
3 ay boyunca bu şekilde bir kullanım söz konusu olamaz.Servis veya firma ikame bir ürün vermek zorunda değil midir?
Başlıkta yer alan kombinin su basınıcınn devamlı düşmesi ve arıza durumuna geçmesi üzerine yetkili servis çağıralarak baktırılmış ve eşanjörünün delik olduğu söylenerek servis formuyla birlikte ferrolinin iletişim numarası verilip yapılacak bişey yok denmiştir.
Benim duyduğuma göre Balıkesir genelinde 26 adet FERROLİ ürününde aynı arıza yer almaktaymış ve yıl sonu sayım vs muhabbetine gelecek parçanın tedarik süresi olarak 3 ay gibi bir rakamdan söz edilmektedir.
Merak ettiğim ve yorumlarınızı almak istediğim durum ise;
Servis süresi ne kadardır?
Gelen parçayı 3 ay beklemek akıl karımı?
Tüketici haklarına başvurmak gerekli midir?Başvurduğumuzda sonuç alabilir miyiz?
Malum kış aylarındayız dün gece kombi su basıncının düşmesi sonucu arızaya geçiyor ve kombi giriş ve çıkışları donuyor...
3 ay boyunca bu şekilde bir kullanım söz konusu olamaz.Servis veya firma ikame bir ürün vermek zorunda değil midir?
Şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederim.