Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
3
Cevap
899
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Bios'a girmeme sorunu
A
10 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar herkese iyi günler. Elimde tulpar t5 in geçen seneki modeli var. Windows 10 uj yanına birde ubuntu kurmak istedim. Çok az yer kapladığı için sıkıntı olmayacaktı. Usb den boot etmeyi ayarlamak için bios a girmeyi denedim. İlk başta windows üzerinde gelişmiş başlatma seçeneklerinde uefi ile başlatma ya tıkladım. Monster yazısı geliyor ancak bios gelmiyordu. Bi 20 dakka bekledim ve kapadım. Açtığımda windows açılıyordu. Sonra bir daha kapadım ve bu sefer pc açılırken del tuşuna basarak bios a girmeyi denedim. Sanırsam del doğru tuş çünkü monster yazısı geliyor ve yine takılıyordu. Bende dedim olmuyor bu windows a döneyim öyle kalsın diye düşündüm. Ancak kapadığımda bi daha hiçbişey açılmadı. Takılı olan tüm dış donanımları hee türlü varyasyonla tak çıkar yapıp denedim. Ancak yemedi tabikide. Sorun ssd ve hdd de olabilir diye makinenin içine girdim, tek tek ssd hdd ve ramleri çıkarıp denedim yinede aynı sorun vardı. Servis ile konuştum onlara göndermemi söylediler. Ancak zamanım kısıtlı ve benim iyi kötü bir pc ye ihtiyacım var şu aralar. Bildiğiniz çözümler var mıdır?

Birde bu sorun için benden para almayacaklar diye sanıyorum. Tek suçum bios a girmeye çalışmaktı.

İyi kötü her türlü yorumu bekliyorum arkadaşlar, bu pc nin bugün açılması gerek

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

M
10 yıl
Binbaşı

Sn. AhmtMlh;

Buradaki yönergeleri izleyerek BIOS ekranına giriş yapabilirsiniz.

Saygılarımızla,

MONSTER Müşteri Hizmetleri


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @AhmtMlh
A
10 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Hocam çalışmadığı için yazdım zaten buraya. Gönderdim zaten cihazı bi el atıverirsiniz :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MonsterMusteriHizmetleri
M
10 yıl
Binbaşı

Sn. AhmtMlh;

Arkadaşlarımız belirttiğiniz problemi gördükten sonra yapılması gereken işlemleri gerçekleştirecek ve ürününüzü en kısa zamanda size geri göndereceklerdir.

Saygılarımızla,

MONSTER Müşteri Hizmetleri




Bu mesajda bahsedilenler: @AhmtMlh
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.