Arkadaşlar ilk aracımı almak istiyorum ama bu konuda hiç bilgim yok desem yeridir ve piyasa da çok fazla çakal olduğu için de ilanlara güvenemiyorum ve çevremdeki arkadaşlarıma sorduğum da net bir cevap verip pek ilgilenen olmadığı için ve 0 araç fiyatları bu durumdayken 0 araç alamayacağım işin 2.el konusunda siz değerli forumdaşlarımdan yardım bekliyorum.
Bütçem 30.000₺ civarında ve yakıt konusunda sıkıntı çekmemek için dizel araç bakıyorum önceliğim HB bir araç.sahibinden sitesindeki fiyatlar ne kadar piyasayı yansıtıyor?bana biraz şişirme geliyor ama otopazarlarını bilmediğim için pek emin değilim.
Dizel araçlar için hep bir motor ömründen bahsediliyor böyle bir ömrü varsa kaç bin km üstü araçtan uzak durmak gerekir?bir aracın düzgün ve bakımlı olduğunu anlamak için nelere dikkat etmek gerekir?
sağlam ve güvenilir bir ustaya aracı gösterip expertiz yaptırdığımız da sorun çıkmazsa güvenip araç alınır mı?
boya ve değişeni tramer kaydı olan araçlar için nelere bakmalıyım?nelerden uzak durmalıyım.
Bu fiyatlara alınacak en mantıklı araç modelleri nelerdir?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Arkadaşlar ilk aracımı almak istiyorum ama bu konuda hiç bilgim yok desem yeridir ve piyasa da çok fazla çakal olduğu için de ilanlara güvenemiyorum ve çevremdeki arkadaşlarıma sorduğum da net bir cevap verip pek ilgilenen olmadığı için ve 0 araç fiyatları bu durumdayken 0 araç alamayacağım işin 2.el konusunda siz değerli forumdaşlarımdan yardım bekliyorum.
Bütçem 30.000₺ civarında ve yakıt konusunda sıkıntı çekmemek için dizel araç bakıyorum önceliğim HB bir araç.sahibinden sitesindeki fiyatlar ne kadar piyasayı yansıtıyor?bana biraz şişirme geliyor ama otopazarlarını bilmediğim için pek emin değilim.
Dizel araçlar için hep bir motor ömründen bahsediliyor böyle bir ömrü varsa kaç bin km üstü araçtan uzak durmak gerekir?bir aracın düzgün ve bakımlı olduğunu anlamak için nelere dikkat etmek gerekir?
sağlam ve güvenilir bir ustaya aracı gösterip expertiz yaptırdığımız da sorun çıkmazsa güvenip araç alınır mı?
boya ve değişeni tramer kaydı olan araçlar için nelere bakmalıyım?nelerden uzak durmalıyım.
Bu fiyatlara alınacak en mantıklı araç modelleri nelerdir?
1.5 Dci motor tavsiye Ederim az yakıt tüketir iyi gider tramer kaydı tek seferde fazla hasar tutarı varsa uzak dur fakat ayrı ayrı zamanlarda fazla yüksek hasar kaydı yoksa alınabilir Dizel araba motor ömrü iyi temiz kullanılmışsa bakımları zamanında yapılmışsa problem çıkarmaz tamamen kullanıcı faktörüdür
Arkadaşlar ilk aracımı almak istiyorum ama bu konuda hiç bilgim yok desem yeridir ve piyasa da çok fazla çakal olduğu için de ilanlara güvenemiyorum ve çevremdeki arkadaşlarıma sorduğum da net bir cevap verip pek ilgilenen olmadığı için ve 0 araç fiyatları bu durumdayken 0 araç alamayacağım işin 2.el konusunda siz değerli forumdaşlarımdan yardım bekliyorum.
Bütçem 30.000₺ civarında ve yakıt konusunda sıkıntı çekmemek için dizel araç bakıyorum önceliğim HB bir araç.sahibinden sitesindeki fiyatlar ne kadar piyasayı yansıtıyor?bana biraz şişirme geliyor ama otopazarlarını bilmediğim için pek emin değilim.
Dizel araçlar için hep bir motor ömründen bahsediliyor böyle bir ömrü varsa kaç bin km üstü araçtan uzak durmak gerekir?bir aracın düzgün ve bakımlı olduğunu anlamak için nelere dikkat etmek gerekir?
sağlam ve güvenilir bir ustaya aracı gösterip expertiz yaptırdığımız da sorun çıkmazsa güvenip araç alınır mı?
boya ve değişeni tramer kaydı olan araçlar için nelere bakmalıyım?nelerden uzak durmalıyım.
Bu fiyatlara alınacak en mantıklı araç modelleri nelerdir?
1.5 Dci motor tavsiye Ederim az yakıt tüketir iyi gider tramer kaydı tek seferde fazla hasar tutarı varsa uzak dur fakat ayrı ayrı zamanlarda fazla yüksek hasar kaydı yoksa alınabilir Dizel araba motor ömrü iyi temiz kullanılmışsa bakımları zamanında yapılmışsa problem çıkarmaz tamamen kullanıcı faktörüdür
Araçların motor ve mekanik ömürleri sürücülerine bağlıdır. Kimi araba 200 bin km de tık demez kimi araba 50 bin e gelmeden arıza çıkartır yani demem o ki sadece km sine bakarak araç hakkında yargıya varmak çok yanlıştır ki km si ile oynanan araçlardan hiç bahsetmiyorum bile. Bunun için en önemlisi önce aracın dıştan duruşuna bi bak içine sinmeli. Bi araç ne kadar temiz ne kadar yeni olursa olsun içine sinmezse bir süre sonra istememeye başlarsın. İçine sindi ise ya servisinde yada expertiz merkezlerinde (servisi tercih etmeye çalış) güzelce arabanın her yerine baktır. Sonuçta 30 bin lira para vermeyi düşünüyorsun 250-300 liranın lafı olmaz. Motor mekanik şanzuman kaporta amortisörler frenler hepsi incelensin. Ufak mekanik aksaklıklar varsa fiyatta ona göre pazarlık yapar fiyattan düşürür ve hemen yaptırırsın. Bununla birlikte tanıdık bir sigortacıdan yada yoksa tanış sonuçta Trafik sigortası yaptıracaksın aracın detaylı tramer kaydına baktır. Tramerde tek seferde 5000 lira üzeri bişey yoksa çok büyük bir hasarı olacağını sanmıyorum. Zaten tramer detaylı incelenirse hangi tarihte nerede nasıl bir kaza olduğu anlaşılır. Ayrıca tramerde çıkan sonuçları expertizden alacağın kaporta sonucu ile karşılaştırır araç hakkında daha iyi bilgi sahibi olabilirsin. Eğer sorun yoksa, anlaşıp, aldıysan bir de içini detaylı temizlik yaptırırsın. Direksiyonu koltukları bir temizlenir aracın havası değişir. Hadi kazasız sürüşler
Araç konusuna gelince 30 000 civarı bir araç alacaksın ve ilk defa bu işlerle uğraşacaksan Fiat, Hyundai ya da Renault tavsiye ederim. Çünkü bu fiyatlara en yüksek modeldeki araçları bu markalardan sağlayabilirsin. Ayrıca yakıt bakımından ekonomik olacağı gibi bakım maliyetleri de düşük olacaktır. Araçtan sıkıldığında da uygun fiyatlandırma yaparsan çok kısa bir sürede zarar etmeden (belki kar ile bile) satabilirsin. Özellikle alabilirsen Fiat Bravolar hem yakıt hem de performans olarak diğer alternatiflere göre bi tık üstte olacaktır.
Aracı alırken yaptırdığın expertizi, ve daha sonradan yaptığın masrafları (bakımi onarım değişim vs.) aracında saklarsan satarken sana kolaylık sağlar haberin ola
Araçların motor ve mekanik ömürleri sürücülerine bağlıdır. Kimi araba 200 bin km de tık demez kimi araba 50 bin e gelmeden arıza çıkartır yani demem o ki sadece km sine bakarak araç hakkında yargıya varmak çok yanlıştır ki km si ile oynanan araçlardan hiç bahsetmiyorum bile. Bunun için en önemlisi önce aracın dıştan duruşuna bi bak içine sinmeli. Bi araç ne kadar temiz ne kadar yeni olursa olsun içine sinmezse bir süre sonra istememeye başlarsın. İçine sindi ise ya servisinde yada expertiz merkezlerinde (servisi tercih etmeye çalış) güzelce arabanın her yerine baktır. Sonuçta 30 bin lira para vermeyi düşünüyorsun 250-300 liranın lafı olmaz. Motor mekanik şanzuman kaporta amortisörler frenler hepsi incelensin. Ufak mekanik aksaklıklar varsa fiyatta ona göre pazarlık yapar fiyattan düşürür ve hemen yaptırırsın. Bununla birlikte tanıdık bir sigortacıdan yada yoksa tanış sonuçta Trafik sigortası yaptıracaksın aracın detaylı tramer kaydına baktır. Tramerde tek seferde 5000 lira üzeri bişey yoksa çok büyük bir hasarı olacağını sanmıyorum. Zaten tramer detaylı incelenirse hangi tarihte nerede nasıl bir kaza olduğu anlaşılır. Ayrıca tramerde çıkan sonuçları expertizden alacağın kaporta sonucu ile karşılaştırır araç hakkında daha iyi bilgi sahibi olabilirsin. Eğer sorun yoksa, anlaşıp, aldıysan bir de içini detaylı temizlik yaptırırsın. Direksiyonu koltukları bir temizlenir aracın havası değişir. Hadi kazasız sürüşler
Araç konusuna gelince 30 000 civarı bir araç alacaksın ve ilk defa bu işlerle uğraşacaksan Fiat, Hyundai ya da Renault tavsiye ederim. Çünkü bu fiyatlara en yüksek modeldeki araçları bu markalardan sağlayabilirsin. Ayrıca yakıt bakımından ekonomik olacağı gibi bakım maliyetleri de düşük olacaktır. Araçtan sıkıldığında da uygun fiyatlandırma yaparsan çok kısa bir sürede zarar etmeden (belki kar ile bile) satabilirsin. Özellikle alabilirsen Fiat Bravolar hem yakıt hem de performans olarak diğer alternatiflere göre bi tık üstte olacaktır.
Aracı alırken yaptırdığın expertizi, ve daha sonradan yaptığın masrafları (bakımi onarım değişim vs.) aracında saklarsan satarken sana kolaylık sağlar haberin ola
Teşekkür ederim bravo bütçeme göre olsa bir saniye düşünmem herhalde çok beğeniyorum.
Aveo larda 1.3 mjet motor kullanıyorlar demekki motorlari sağlam ve uzun ömürlü. Şahsen ben kullanmadım ama sahibi olan bir arkadaşım aracını çok severdi. Tek sorunu Chevrolet in Türkiye den çekilmiş olması diye düşünüyorum uzun vadede piyasası nasıl olur bilemiyorum. Ama 1.3 motor öyle bir kasa için oldukça kullanışlı. Beğeniyorsanız neden olmasın
Bütçem 30.000₺ civarında ve yakıt konusunda sıkıntı çekmemek için dizel araç bakıyorum önceliğim HB bir araç.sahibinden sitesindeki fiyatlar ne kadar piyasayı yansıtıyor?bana biraz şişirme geliyor ama otopazarlarını bilmediğim için pek emin değilim.
Dizel araçlar için hep bir motor ömründen bahsediliyor böyle bir ömrü varsa kaç bin km üstü araçtan uzak durmak gerekir?bir aracın düzgün ve bakımlı olduğunu anlamak için nelere dikkat etmek gerekir?
sağlam ve güvenilir bir ustaya aracı gösterip expertiz yaptırdığımız da sorun çıkmazsa güvenip araç alınır mı?
boya ve değişeni tramer kaydı olan araçlar için nelere bakmalıyım?nelerden uzak durmalıyım.
Bu fiyatlara alınacak en mantıklı araç modelleri nelerdir?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >