Özellikle buzluk kısmı olabildiğince büyük (min. 150L civarı) bir buzdolabı arayışındayız. Forumdaki araştırmalarım ve birebir incelemelerim sonucunda aşağıdakiler arasında kaldık. Fiyat ve özellikler birbirine çok yakın. Gardrop-iki kapı arasında belirgin bir tercihimiz yok. En önemli korkumuz servis.
Hitachi R-V610PRU3X Hitachi R-W660pru3 LG GR-M762HLHM Arçelik 8844 SBS NY
Annem Arçelik istiyor, sebebi ise eski buzdolabımız. Servis garantisi bitmiş ürün için dahi ürüne gelip baktığında ücret almıyordu (tabi ki tamirlik bir durumda alıyor). Bunun yanında örneğin bosh servisi bulaşık makinesinde sadece eve gelmek için ücret alıyor, tamir yaptırılmasa dahi. yani türk markaların servisleri bu anlamda daha makul geçmiş tecrübelerimize göre. Ama tabi ki yabancı markaların ürünleri daha kaliteli, peki servis durumları nasıldır LG ve Hitachi'nin? İstanbul'da yaşıyorum, yaygınlık anlamında sorun yok, ancak bir üründe sorun olduğunda her şeyi tüketici hatası diye kakalamaya çalışan, en küçük bir kontrol için bir sürü para isteyen, süründüren bir servis varsa dünyanın en kaliteli marka ve ürünü de olsa almam. Bu markalara dair servis tecrübeleriniz nasıl ve sizin bu tabloda tavsiyeniz ne olurdu?
Not: LG'nin dondurucu hacmi daha büyük olduğu için ona daha yakınız. Özellikle LG servisi hakkındaki fikirlerinize ihtiyacım var.
Şimdiden teşekkürler!
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alper24 -- 4 Ekim 2015; 21:10:09 >
Özellikle buzluk kısmı olabildiğince büyük (min. 150L civarı) bir buzdolabı arayışındayız. Forumdaki araştırmalarım ve birebir incelemelerim sonucunda aşağıdakiler arasında kaldık. Fiyat ve özellikler birbirine çok yakın. Gardrop-iki kapı arasında belirgin bir tercihimiz yok. En önemli korkumuz servis.
Hitachi R-V610PRU3X
Hitachi R-W660pru3
LG GR-M762HLHM
Arçelik 8844 SBS NY
Annem Arçelik istiyor, sebebi ise eski buzdolabımız. Servis garantisi bitmiş ürün için dahi ürüne gelip baktığında ücret almıyordu (tabi ki tamirlik bir durumda alıyor). Bunun yanında örneğin bosh servisi bulaşık makinesinde sadece eve gelmek için ücret alıyor, tamir yaptırılmasa dahi. yani türk markaların servisleri bu anlamda daha makul geçmiş tecrübelerimize göre.
Ama tabi ki yabancı markaların ürünleri daha kaliteli, peki servis durumları nasıldır LG ve Hitachi'nin? İstanbul'da yaşıyorum, yaygınlık anlamında sorun yok, ancak bir üründe sorun olduğunda her şeyi tüketici hatası diye kakalamaya çalışan, en küçük bir kontrol için bir sürü para isteyen, süründüren bir servis varsa dünyanın en kaliteli marka ve ürünü de olsa almam. Bu markalara dair servis tecrübeleriniz nasıl ve sizin bu tabloda tavsiyeniz ne olurdu?
Not: LG'nin dondurucu hacmi daha büyük olduğu için ona daha yakınız. Özellikle LG servisi hakkındaki fikirlerinize ihtiyacım var.
Şimdiden teşekkürler!
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alper24 -- 4 Ekim 2015; 21:10:09 >