Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
5
Cevap
1222
Tıklama
0
Öne Çıkarma
İPHONE 6 // GARANTİ SORUNLARI // MAVİ EKRAN HATASI (VİDEO)
Z
10 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Arkadaşlar merhabalar öncelikle çok uzun zamandir iphone kullanan biri olarak bu telefonumu satmak istedim fakat tuhaf tuhaf sorunlar çıkınca satıştan çektim telefonu.

Öncelikle telefonumun modeli iphone 6 128 gb gold (A1549) modeli olarak kayda geçiyor.

Ürünü yurtdışından (kuzey ırak) tan temin ettim gelirken pasaport kaydinida tamamladim kullanmaya başladim fakat son günlerde telefon tuhaf tuhaf hatalar vermeye başladi.

Bunun için apple zorlu centeri aradim imei den baktiğimda garantimin olduğunu gördüm sonra arkadaşlara imei yi verince biz a1459 modeline bakamiyoruz gibi tuhaf bir cevap verdiler bilakis apple amerika ile chatten görüştüm onlarda topu yine türkiyedeki merkeze atti malesef öylece telefonum bozuk ve garantiye kimse dahil etmiyor.

Ürün genel olarak çalışıyor fakat telefona yük bindirince misal mortal kombat 'u oynayinca telefon bir kaç dakikadan sonra mavi ekran hatasi veriyor ve soğumadan kendine gelmiyor.

Bu sorun için ne yapilabilir son çare olarak tüketici haklarına gitmeyi düşünüyorum bir umut sonuçta apple uluslararasi garanti mevzusundan övünüyor.(bu arada neden kuzey ırağa geri gitmedin demeyin malesef artık pek huzurlu bir yer değil).

Sizce tüketici haklarından sonuç alır mıyım veya bu mavi ekranin çözümü var midir.


Videoyu izlemek için tıklayınız

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZemberekKuşu -- 12 Eylül 2015; 17:22:54 >

6
10 yıl
Yüzbaşı

Hocam cihaz amerika menşei mi gözüküyor? Hangi ülkeden alınmış gözüküyor? Türkiye Apple store amerikan cihazlarına destek vermiyor diye biliyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
10 yıl
Yüzbaşı

Geçmiş olsun maalesef ülkemizde ki apple store amerika cihazlarına destek vermiyor. Bu konu da uzun uzun tartıştığım kişiler bile oldu. Resmi apple store açıldığından beri aynı şekilde hiç bir değişiklik olmadı. Ben bir kaç yerde okumuştum; iphone 6 128 gb lik cihazlarda böyle bir sorun olduğunu sanırım tek yol Türkiye dışında aldığınız yerden veya avrupa ülkelerinde ki apple store larda şansınızı denemek. Geçmiş olsun..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Z
10 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

@Legendary! hocam yurtdışı için şuan çıkma imkanim yok, bu telefon için amerikaya bilet arasam telefonun iki kati masraf çıkıyor apple dan görüştüğüm kimse kalmadi hatta tim cook maillerini okuyor dediler ona bile mail yazdim ama yok malesef bu şekilde cihazi saticam artık umarim alan olur apple in yeni bir tuhafliğinida görmüş oldum.

@654three2 sanirim amerika menşeili hocam çünkü bu model amerika ve kanadaya özel üretilen bir modelmiş bu mavi ekranin çözümüde sanirim sistem entegresi değişiminden geçiyor ki o entegre değişimi imkansiz gibi birşeymiş , öylece kaldi elimde telefon.




Bu mesajda bahsedilenler: @654three2 , @Legendary!
6
10 yıl
Yüzbaşı

Hocam avrupada ki bazı ülkelerden destek alabiliyorsunuz. Oralara giden tanıdık es Dost bulursaniz o şekilde bir çözüm bulabilirsiniz. Müşteri hizmetlerini arayıp ben bu cihazı nereye en yakın gösterebilirim derseniz bilgi alabilirsiniz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
Z
10 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

sadece amerika ve kanada değişim yapiyormuş hocam



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.