Merhabalar. 2006 model golf 5 1.6 8v 102hp (BSE motor) 6 ileri tiptronik vites 110000 kmde araca sahibim.
8v motorların uzun ömürlü olmasından, sorunsuzluğundan dolayı ve LPG takılabildiğinden dolayı bu aracı tercih ettim. Yaklaşık 35.000kmdir araca sahibim. Aracımdan genel anlamda çok memnunum. Fakat son 5000kmdir hissettiğim bir sorun var. Araca binenler yada sürenler genelde anlamasa da ben bir sorun olduğunu hissediyorum. Bildiğiniz üzere golf 1.6 8v motorların orta devirleri(3000-5500) canlıdır. Genelde aracımı da sollamalar esnasında bu devirlere çıkarttığım oluyor. Fakat son zamanlarda 3000 devirle 4300 devir arasında sanki daha isteksiz olup 4300 devirden sonra vtec açarcasına bir canlanma hissediyorum. Araç 4300devire gelmeden önce sanki yığılarak devirleniyor, 4300den sonra ise sesi aniden artarak daha canlı hale geliyor. Bazen rampalarda 4200-4300devirde tıkanıyor gibi sabit kalıp o devri geçebilirse hızlanma devam ediyor. Bütün viteslerde durum aynı. Araçta LPG yok ve şanzıman yağı 10000km önce değişti. Ustaya da gösterdim onlar durumu farkedemediler ve performansının iyi olduğunu söylediler ama bence kesin bir sorun var. Ustanın birisi benzin pompasından olabilir dedi. Bujiler orjinal NGK ve yeni değişti, bakımları zamanından önce yaptırıyorum.
Fikri olanlar ya da benzer sorunu kendi aracında da yaşayanlar varsa yorumlarını bekliyorum. Biraz uzun oldu kusura bakmayın. İyi forumlar.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Merhabalar. 2006 model golf 5 1.6 8v 102hp (BSE motor) 6 ileri tiptronik vites 110000 kmde araca sahibim.
8v motorların uzun ömürlü olmasından, sorunsuzluğundan dolayı ve LPG takılabildiğinden dolayı bu aracı tercih ettim. Yaklaşık 35.000kmdir araca sahibim. Aracımdan genel anlamda çok memnunum. Fakat son 5000kmdir hissettiğim bir sorun var. Araca binenler yada sürenler genelde anlamasa da ben bir sorun olduğunu hissediyorum. Bildiğiniz üzere golf 1.6 8v motorların orta devirleri(3000-5500) canlıdır. Genelde aracımı da sollamalar esnasında bu devirlere çıkarttığım oluyor. Fakat son zamanlarda 3000 devirle 4300 devir arasında sanki daha isteksiz olup 4300 devirden sonra vtec açarcasına bir canlanma hissediyorum. Araç 4300devire gelmeden önce sanki yığılarak devirleniyor, 4300den sonra ise sesi aniden artarak daha canlı hale geliyor. Bazen rampalarda 4200-4300devirde tıkanıyor gibi sabit kalıp o devri geçebilirse hızlanma devam ediyor. Bütün viteslerde durum aynı. Araçta LPG yok ve şanzıman yağı 10000km önce değişti. Ustaya da gösterdim onlar durumu farkedemediler ve performansının iyi olduğunu söylediler ama bence kesin bir sorun var. Ustanın birisi benzin pompasından olabilir dedi. Bujiler orjinal NGK ve yeni değişti, bakımları zamanından önce yaptırıyorum.
Fikri olanlar ya da benzer sorunu kendi aracında da yaşayanlar varsa yorumlarını bekliyorum. Biraz uzun oldu kusura bakmayın. İyi forumlar.
Aracın aynısına sahibim.galiba aynı problem bende de var.bendeki problem tam olarak şöyle;araç bazen 4000 4500 devirde vites yükseltiyor hatta bazen 5000e kadar çıkıyorm bu ara özellikle ve vites yükseltirken tekleme yapıyor bunun sebebini ben de merak ediyorm bazen araç 3000 4000 devirdeyken vites bile yükseltmiyor nedenini bilen yardımcı olursa...
8v motorların uzun ömürlü olmasından, sorunsuzluğundan dolayı ve LPG takılabildiğinden dolayı bu aracı tercih ettim. Yaklaşık 35.000kmdir araca sahibim. Aracımdan genel anlamda çok memnunum.
Fakat son 5000kmdir hissettiğim bir sorun var. Araca binenler yada sürenler genelde anlamasa da ben bir sorun olduğunu hissediyorum. Bildiğiniz üzere golf 1.6 8v motorların orta devirleri(3000-5500) canlıdır. Genelde aracımı da sollamalar esnasında bu devirlere çıkarttığım oluyor. Fakat son zamanlarda 3000 devirle 4300 devir arasında sanki daha isteksiz olup 4300 devirden sonra vtec açarcasına bir canlanma hissediyorum. Araç 4300devire gelmeden önce sanki yığılarak devirleniyor, 4300den sonra ise sesi aniden artarak daha canlı hale geliyor. Bazen rampalarda 4200-4300devirde tıkanıyor gibi sabit kalıp o devri geçebilirse hızlanma devam ediyor. Bütün viteslerde durum aynı. Araçta LPG yok ve şanzıman yağı 10000km önce değişti.
Ustaya da gösterdim onlar durumu farkedemediler ve performansının iyi olduğunu söylediler ama bence kesin bir sorun var. Ustanın birisi benzin pompasından olabilir dedi. Bujiler orjinal NGK ve yeni değişti, bakımları zamanından önce yaptırıyorum.
Fikri olanlar ya da benzer sorunu kendi aracında da yaşayanlar varsa yorumlarını bekliyorum. Biraz uzun oldu kusura bakmayın.
İyi forumlar.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >