Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
5
Cevap
1039
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Amara Prestige ile Rezalet Bir Tatil Geçirdik
P
10 yıl
Er
Konu Sahibi

ETS TUR ve AMARA grubu kalitesine güvenmiş olmamıza rağmen tatilimiz berbat geçmiştir. Dinlenmeye mi yoksa oteldeki çalışanlarla tartışıp hakkımızı aramaya mı gittik belli değildi. ETS TUR görevlisi ilgisizdi. Normalde saat 2de girmemiz gereken odamıza değişikliklerle beraber 23:30da girebildik. 8 saat araba kullandıktan sonra rezalet bir karşılama oldu. 3 senedir ETS TUR u tercih ederim ancak kesinlikle bundan sonra tercih etmeyeceğim. Üstelik otelde rezervasyon yaptırmadan önce ETS TUR çağrı merkezini aradık ve gittiğimiz oteli önerdiler. Otelde her yerde sıraya geçmeniz gerekiyor. Sırada beklemekten dinlenemiyorsunuz. Otelde çalışanlarının niye geldiniz sanki bu otele tarzı tavırları hiç hoş değildi. Bir tane garson bile bir isteğiniz var mı diye sormadı. Kahve makinesi bile saat 10dan sonra kapatılıyor ve bozuk deniliyor. Her barda sadece 1 barmen var ve sırada bekleyenleri zaman zaman azarlayabiliyor. Neyse ki benim başıma gelmedi. Çalışanlar kendi arasında kavga edecek kadar rahatlar. Havuz çok pisti. Yeterince temizlendiğini düşünmüyorum. Oda temizliği tam bir rezaletti. 2 defa odamızı değiştirdik. Sonunda temiz ve kokmayan oda bulabildik. Temiz dediğimiz odada dahi böcek ölüleri vardı. Ona şükrettik. Odadaki klima termostatı bozuktu arasına kağıt sıkıştırarak çözüm buldum. Aynı sorunu yaşarsanız öneririm. Sonuçta klima 1 dakika sonra kapanmıyor. Temizlik görevlilerine söyleye söyle son günde çöpü aldırabildik. Otelde temel temizlik malzemeleri kalmamış. Şampuanı 3 gün sonra alabildik. Housekeeping çalışanlarının hangisine sorsam başka otelin personeliyim bilmiyorum cevabını verdi. Otelin sadece yemekleri ve Aqua Park’ı güzeldi. Ancak aqua park çıkış havuzlarının temizliğine özen gösterilmelidir. Paramız ve harcadığımız zamanın boşa gittiğini düşünüyoruz. Kimseye de önermiyoruz. Eşimle beraber her yerde de dile getireceğiz.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pictub -- 8 Ağustos 2015; 14:35:50 >

G
10 yıl
Çavuş

Öncelikle geçmiş olsun tatilin kötü geçmesi çok sinir bozucu olabiliyor. Bence bu şikayetlerinizi tripadvisorda ve şikayet var da da paylaşın. Oraları çok fazla insan okuyor, daha geniş bir kitleye yardımcı olursunuz böylece.



Y
10 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: pictub

ETS TUR ve AMARA grubu kalitesine güvenmiş olmamıza rağmen tatilimiz berbat geçmiştir. Dinlenmeye mi yoksa oteldeki çalışanlarla tartışıp hakkımızı aramaya mı gittik belli değildi. ETS TUR görevlisi ilgisizdi. Normalde saat 2de girmemiz gereken odamıza değişikliklerle beraber 23:30da girebildik. 8 saat araba kullandıktan sonra rezalet bir karşılama oldu. 3 senedir ETS TUR u tercih ederim ancak kesinlikle bundan sonra tercih etmeyeceğim. Üstelik otelde rezervasyon yaptırmadan önce ETS TUR çağrı merkezini aradık ve gittiğimiz oteli önerdiler. Otelde her yerde sıraya geçmeniz gerekiyor. Sırada beklemekten dinlenemiyorsunuz. Otelde çalışanlarının niye geldiniz sanki bu otele tarzı tavırları hiç hoş değildi. Bir tane garson bile bir isteğiniz var mı diye sormadı. Kahve makinesi bile saat 10dan sonra kapatılıyor ve bozuk deniliyor. Her barda sadece 1 barmen var ve sırada bekleyenleri zaman zaman azarlayabiliyor. Neyse ki benim başıma gelmedi. Çalışanlar kendi arasında kavga edecek kadar rahatlar. Havuz çok pisti. Yeterince temizlendiğini düşünmüyorum. Oda temizliği tam bir rezaletti. 2 defa odamızı değiştirdik. Sonunda temiz ve kokmayan oda bulabildik. Temiz dediğimiz odada dahi böcek ölüleri vardı. Ona şükrettik. Odadaki klima termostatı bozuktu arasına kağıt sıkıştırarak çözüm buldum. Aynı sorunu yaşarsanız öneririm. Sonuçta klima 1 dakika sonra kapanmıyor. Temizlik görevlilerine söyleye söyle son günde çöpü aldırabildik. Otelde temel temizlik malzemeleri kalmamış. Şampuanı 3 gün sonra alabildik. Housekeeping çalışanlarının hangisine sorsam başka otelin personeliyim bilmiyorum cevabını verdi. Otelin sadece yemekleri ve Aqua Park’ı güzeldi. Ancak aqua park çıkış havuzlarının temizliğine özen gösterilmelidir. Paramız ve harcadığımız zamanın boşa gittiğini düşünüyoruz. Kimseye de önermiyoruz. Eşimle beraber her yerde de dile getireceğiz.

hocam o kadar olumsuzluğua rağmen yemekler nasıl güzel olabilir şaşırdım açıkçası



A
10 yıl
Yüzbaşı

Arkadasin dedigi gibi tripadvisorda yada yazin lutfen.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
10 yıl
Binbaşı

Ben ayrıca bir şey söylemek istiyorum.
Başınıza böyle olumsuz bir olay gelmesi üzücü.
Tripadvisor ve şikayetvar sitelerine yazın.
Daha çok insan okusun.



S
10 yıl
Yarbay

Daha önce iki farklı Amara otelinde kaldım (Wing Resort ve Beach Resort) ve ikisinden de memnun ayrıldım. Sizin de bir Amara otelinde böylesine nahoş hadiseler yaşamanıza çok şaşırdım gerçekten. Önümüzdeki yıl Amara Prestige'e gitmeyi düşünüyordum. Biraz daha araştırsam iyi olacak:)



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.