Merhabalar. 1.5 ay önce Vatan Bilgisayar' dan aldığım Asus H61M-PRO anakartı kullanıyorum. Bilgisayarım dün geceye kadar sorunsuz şekilde çalışıyordu. Sabah bilgisayarımı açmak istediğimde başarısız oldum. PC' nin güç butonuna bastım ama ışıklar yanmadı, PC açılmadı. Bende PC' nin içini açtım, biraz uğraştım, anakarta giden power kablosunu çıkarıp taktım falan. Sonra tekrar denedim PC' yi açmayı. PC, tek resetten sonra açıldı bu kez ama ekrana görüntü gelmedi. Uzun uğraşlarım sonucu sorunun iki ram slotundan birinden kaynaklanıyor olabileceğini gördüm. Elimdeki iki ramı sırayla sağlam olduğunu düşündüğüm ram slotunda denedim, bilgisayar hiçbir sorun olmadan açıldı. Bozuk olduğunu düşündüğüm slota iki ram den herhangi birini takınca yine aynı sorunla karşılaştım. Nasıl bir yol izlemeliyim? Vatan Bilgisayar' a götürsem ürünü, garanti kapsamında onarım yaparlar mı (Ürün Penta garantili)? Bir de bilgisi olan varsa söyleyebilir mi, onarım yapıldıktan ve ürün teknik servisten Vatan Bilgisayar şubesine geldikten sonra kaç gün içinde almam lazım? Memlekete gideceğim, 2 ay gibi bir süre alamam eğer şimdi verirsem ürünü...
Yardım edecek kişilere şimdiden teşekkür ederim. Saygılarımla...
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Kasayı götür, tek anakartı götürme derim ben.Orda gözleri önünde yapın gösterin sorun olduğunu, sonra uğraşmayın bir daha.Gösterdikten sonra da anakartı söküp verirsiniz. Büyük ihtimal değişim yaparlar diye düşünüyorum. Onlarla konuşun, 2 ay sonra alabilirim falan diye.Belki direk sizdekini alıp, yenisini verirler.En sağlıklısı gidip konuşmanız
Kasayı götür, tek anakartı götürme derim ben.Orda gözleri önünde yapın gösterin sorun olduğunu, sonra uğraşmayın bir daha.Gösterdikten sonra da anakartı söküp verirsiniz. Büyük ihtimal değişim yaparlar diye düşünüyorum. Onlarla konuşun, 2 ay sonra alabilirim falan diye.Belki direk sizdekini alıp, yenisini verirler.En sağlıklısı gidip konuşmanız
Cevabınız için teşekkür ederim. Korkum kullanıcı hatası diyip onarım için yüksek bir ücret talep etmeleri. Böyle bir durum olur mu ki acaba? Saygılar...
Yardım edecek kişilere şimdiden teşekkür ederim. Saygılarımla...
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.