Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
924
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Samsung iki farklı servis iki farklı sonuç
R
11 yıl (1990 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

s4 mini telefonumda mobil internete girmekte sıkınıtı yaşıyordum, baglantı genelde hep (E) üzerinden oluyordu avedan vodafona geçtim sorun duzelmedi, hatta mobil interneti açınca aramalarda sorun çıkarıyordu
ve servise gönderdim ...


< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



E
11 yıl (12670 mesaj)
Yarbay

Servis terörü yine iş başında. İyi telefonu bozmamışlar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
11 yıl (6702 mesaj)
Yarbay

Aynı olay Apple'da da vardı, ekran oynaması sorunundan verdiğim 5S telefonum Lydia serviste 10 gün kaldı ve hiçbir sorun yok diye geri verdiler, Zorlu Center'daki Apple Store'da 5 dk içinde cihaz değişimi yapılmıştı. Bu tür sorunlarda direkt Samsung servislerine gitmeniz daha yararlı olur, en ufak bir sorunda parça değişimi yapıyorlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
11 yıl (10 mesaj)
Er

teknik servislerin kullanıdıgı tek bir sistem var fakat, o sistem örnek; siz cihazı destek firmasına yolladınız ve oradan iade bile çıksa başka serviste garantili olma ihtimalı var cunku servise giriş yaparken daha önce hangi serviste işlem gördüğüne bakılmıyor. şebeke ayarları samsung servisinde detaylı test edilmiyor. 2 seçenek var ya anakart değişecek yada iade. iade edilince tekrar yollarsanız anakart banko değişir..net bilgidir :) kendim teknisyendim :)



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.