Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
2466
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Teledünya Donma sorunu
A
10 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

merhabalar ,
2013 ten beridir malesefki teledünya kullanıyoruz bir gaz ile 5 yıllık sözleşme imzaladık.
Herneyse kafanızı şişrmeden sorunumu yazayım siz degerli kullanıcıların fikirleri önemli
*** Donma yazşıyoruz servis cagırıyoruz ankastre yani sinyal binanıza geliyor eve çıkınca güç kaybediyor diyorlar.
23 mart dogum günü hediye paketi ile 3 gün bütün sinema paketleri dahil bi çok kanal acık fakat bunlarda 2 gündür bir gıdım donma olmuyormuş.
Teledünyayı aradıgımda ise paket değşkliginizde donmalar değişmez şu anki hizmeti göreiyoruz dondugunda arayınız dediler 2 kişide şansımı denedim sonuç aynı.
Nasıl bir yol izlemeliyim 8. ayda bitiyor diyemi böyle yapıyor bunlar ?

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



K
10 yıl
Yüzbaşı

ne biçim servis bu kabloyu değiştirmeyi akıl edemiyor mu bunlar? + sinyal seviyesi düşük arttırmaları gerek...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @APoTHeKe
A
10 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Bende anlamadım hocam binaya iyi geliyor katınıza değişik çıkıyor sinyal diyor. ama su 3 gündür valide sabahtan beri izliyorum bi kere bile donmadı dedi çıldırcam :S


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kuyu0kazici
H
10 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: APoTHeKe

Bende anlamadım hocam binaya iyi geliyor katınıza değişik çıkıyor sinyal diyor. ama su 3 gündür valide sabahtan beri izliyorum bi kere bile donmadı dedi çıldırcam :S

Kablo tv arıza sebebi ankestre ise türksat müdahale etmez. Ankestre hatta mudahele zordur. Yanlış yapabilir farklı hatlara, suya telefona karışabilir arıza sebebi olabilirler. Bu nedenle ankestrelerde arıza giderme işi size aittir.

Ama çözüme bakalım derim:
1- donma sürekli ise ve arızadan eminseniz test sinyal ile ankestre arızasını kanıtlasınlar. Öyle ya ya ankestre değilse? Bunun için ilk yöntem eğer anlıyorsanız sinyal değerine bakmanızdır. Kutudan size çıkan koldaki sinyal değerini ölçtürün birde evdeki seviyeyi ölçtürün. 100m de 20db farkeder mesela evinize 40 m kablo çekiliyse 8 db hadi bilemedin ek konnektör farkı toplam 9 db evde düşük sinyal görmen gerekir, bu 13-15 veya daa fazla ise hat sorunludur. 2. Yöntem kutudan daireye merdiven boşluğundan direk hat çekerler. Tv ye bağlantı yaparlar ve yayın normalse ankestre arızası kesindir.

2-ankestre arızasındna emin oldu iseniz para ile yaptırmayı deneyebilirsiniz. Kabul etmez veya yuksek fiyat cekerler ise elektrikçiye yaptırırsınız. Hi, biriyle uğraşmak istemiyorsanız ve bina atyapısı musaitse sizin hattı sıfırdan merdiven arasında kanaletle yahut havalandırma banyo boşluğu şaft vs biryerden direk çekebilir ve hattı yenileyebilirler. Altyapı musaitse bunu ucretsiz kablo tv cilere yaptırabilirsiniz.




< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @kuyu0kazici
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.