Başlarken; Çok bilinen bir araba olduğu için resim koymaya lüzum görmedim. 90.000 km'de ve 500'ü uzun km olmak üzere 1000 km civarı bir süreçten bahsedeceğim.
Zaten ufak bir araba olduğu için içi dışı ile alakalı çok bir şey yok söylenebilecek sadece kol dayama ve biraz daha kaliteli hoparlör olabilirmiş.
Ben daha çok "performansı ve dsg" hakkında birşeylerden bahsedeyim.
1.2 Motor 105 Hp ve 1.1 tonluk bir araba seat ibiza. Performansı tatmin edici geldi bana. 105 Hp bu kadar hafif bir arabayı gerçekten seri hale getirmiş.Performans olarak sadece bana düşük devirleri boş geldi biraz o da muhtemelen benzinli-dizel optimum tork değerini veren devirleri ile alakalıdır.
DSG kısmına geleyim, açıkçası ben hiç beğenmedim. DSG normalde bana hep konforlu gelmişti. polo-caddy-passat ve bunların son 2 kasalarında DSG gayet konforlu. Özellikle yeni passat ve polo da. ama bunda vites değiştirirken baya bayaa sarsıyor arabayı özellikle 2-3 geçişinde. Manuelde vites değiştirdikten sonra debriyajı erken bırakınca olan tepki bunda 2-3 geçişinde hep var. Belkide 4 yıllık olması ile alakalıdır tabi.
Beğenmediğim bir konu da şu ki; Rüzgarda ki bu aman aman bir rüzgar da değil öyle çatı uçuracak kadar araba gerçekten nerdeyse şerit değiştircek kadar sağa sola kayıyor.gerçi bu tüm hafif arabalarda olabilir ama ben ilk kez bu kadar şiddetli hissettim. Polo'da ufak bir araba ama onda böyle birşey hissetmedim tabi doğa şartları da değişken ama harbi harbi bir şeridin 4 te 3ünü değiştirdi. Bu kadar abartılı olmasa yazmam da. Eğer sorun arabadaysa teknik olarak açıklayan biri çıkar belki.
Son olarak yakıt tüketimi;şehir içi makul kullanımda 8,4-9,5 arası.Muhtemelen küçük motor olduğu için basmazsanız düşük basıncada ekstra çok yakıyordur.
Son hızını soracak olursa bilmiyorum 160 civarı hızda bana 1 gr güven vermediği için daha denemedim.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Bilirkişi değilim tabi ama bozulmuş DSG ye vakıfım. o biraz daha sıkıntılı oluyor. Bu bana dsg'nin bozulmasından ziyade kazmalığı gibi geldi.
bayide kullandığım ibizada ben "kazmalık" hissedemedim vites geçişlerinde. 0 km ile test sürüşüne çıktınız mı yakın zamanda.
Hayır. 0 ibizaya binmedim hiç ancak 10-11 araçta DSG yi uzun süre deneme fırsatım oldu. Bozuğunada denk geldim. Daha net anlatmam gerekirse 2005 otomatik astra'lar da ki gibi vites geçişi. Tavsiyenizi dikkate alacağım ama
2013 model ibiza sahibiyim yaklaşık 2.500 Km e yol katettim. Şehir içi şehir dışı karışık şekilde. bahsettiğiniz gibi bir durumla karşılaşmadım açıkçası dediğiniz bazı durumlarda çok dik yokuşlarda yokuş aşağı giderken oluyor ama çok nadir. Eğer 7 vites olan versiyonu var ise dsg nin bir yazılım güncellemesi olduğunu duymuştum bir yetkile servise uğrayın isterseniz.
2013 model ibiza sahibiyim yaklaşık 2.500 Km e yol katettim. Şehir içi şehir dışı karışık şekilde. bahsettiğiniz gibi bir durumla karşılaşmadım açıkçası dediğiniz bazı durumlarda çok dik yokuşlarda yokuş aşağı giderken oluyor ama çok nadir. Eğer 7 vites olan versiyonu var ise dsg nin bir yazılım güncellemesi olduğunu duymuştum bir yetkile servise uğrayın isterseniz.
şu an araç bende değil ama bir araştırırım. İnanın kaç vites olduğuna hiç dikkat etmedim. style olan sanırım.
Başlarken; Çok bilinen bir araba olduğu için resim koymaya lüzum görmedim. 90.000 km'de ve 500'ü uzun km olmak üzere 1000 km civarı bir süreçten bahsedeceğim.
Zaten ufak bir araba olduğu için içi dışı ile alakalı çok bir şey yok söylenebilecek sadece kol dayama ve biraz daha kaliteli hoparlör olabilirmiş.
Ben daha çok "performansı ve dsg" hakkında birşeylerden bahsedeyim.
1.2 Motor 105 Hp ve 1.1 tonluk bir araba seat ibiza. Performansı tatmin edici geldi bana. 105 Hp bu kadar hafif bir arabayı gerçekten seri hale getirmiş.Performans olarak sadece bana düşük devirleri boş geldi biraz o da muhtemelen benzinli-dizel optimum tork değerini veren devirleri ile alakalıdır.
DSG kısmına geleyim, açıkçası ben hiç beğenmedim. DSG normalde bana hep konforlu gelmişti. polo-caddy-passat ve bunların son 2 kasalarında DSG gayet konforlu. Özellikle yeni passat ve polo da. ama bunda vites değiştirirken baya bayaa sarsıyor arabayı özellikle 2-3 geçişinde. Manuelde vites değiştirdikten sonra debriyajı erken bırakınca olan tepki bunda 2-3 geçişinde hep var. Belkide 4 yıllık olması ile alakalıdır tabi.
Beğenmediğim bir konu da şu ki; Rüzgarda ki bu aman aman bir rüzgar da değil öyle çatı uçuracak kadar araba gerçekten nerdeyse şerit değiştircek kadar sağa sola kayıyor.gerçi bu tüm hafif arabalarda olabilir ama ben ilk kez bu kadar şiddetli hissettim. Polo'da ufak bir araba ama onda böyle birşey hissetmedim tabi doğa şartları da değişken ama harbi harbi bir şeridin 4 te 3ünü değiştirdi. Bu kadar abartılı olmasa yazmam da. Eğer sorun arabadaysa teknik olarak açıklayan biri çıkar belki.
Son olarak yakıt tüketimi;şehir içi makul kullanımda 8,4-9,5 arası.Muhtemelen küçük motor olduğu için basmazsanız düşük basıncada ekstra çok yakıyordur.
Son hızını soracak olursa bilmiyorum 160 civarı hızda bana 1 gr güven vermediği için daha denemedim.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MURRAT -- 1 Kasım 2015; 17:18:35 >