Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
7
Cevap
1272
Tıklama
0
Öne Çıkarma
samsung tv servisi kendisini aşmış!
F
11 yıl (1355 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

2007 yılından beri çok sayıda kullandım çoğu samsung idi. vestelle arıza işim olmuştu 3 kere gel git manisaya telefon 2 ay bekle zar zor iade etmiştim. Sony w4000 zamanın en pahalı tv lerinden biri bulut tarlası gibiydi 1 hafta dolmadan servis çağırmıştım bunlar normal kardeş arıza ararsam ben de 50 tane bulurum sen bunla yaşamayı öğren demişlerdi 2. el de sattım daha da sony marka tv ye yanaşmadım! 40a656 tv min çerçevesinde ufak soyulma oldu servis geldi götürdü sıfır kasa taktı sene 2010, sonra 4-5 tane samsung tv daha aldım,aldırdım; 32eh6030 40eh6030 40d6000 55es8000 46f6340.
55es8000 kamera bozuk geldi sıfırıyla değişti TV.
40eh6030 2 ölü piksel vardı kurulumda iade formu yazıldı.

pc ekranı olarak 1 yıla yakındır kullandığım 46f6340 ise sanıyorum elektrik gitmesi sonucu hdmi portları bozuldu biraz şaftı kaydı . Servis geldi anakart değşecek dedi bende maçlar var götürmeyin dedim götürmediler o ara ekranda hafif kararan bir nokta oluştuğunu gelen arkadaş tespit etti,bunu götürelim dedi ben de götürme maçlardan sonra dedim. Karanlık nokta dediğim görmek için bembeyaz bir ekran açıp dibine girmeniz lazım! Işık sızmasından bile daha ufak bir hata! sony servisine söylesem küfür eder fotoğrafını çeksem kamerada çıkmaz öyle diyeyim .
neyse 10 gün sonra sıfır anakart geldi eve gelip taktılar hdmi lar düzeldi. 3 gün sonra yeni servis kaydı açtırdım ekranda karartı var vs bu sefer başka bir servis geldi, biz alışmışız bunlar normal diyen servislere evet abi bu hata dedi tv yi aldı gittiler! 10 gün sonra tv hazır geliyoruz dediler sıfır panelle değişmiş tv yi getirdiler .

Şimdi bunu niye anlattım, samsung servisi beni mutlu ediyor. Suçu kullanıcıya atmıyor.Sony bana o yamuğu yapmasa belki 10 tane sony tv alacaktım. Kısa vadede çakallık yapıp 3 kuruş kazandılar müşteriyi kaybettiler.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



R
11 yıl (2587 mesaj)
Binbaşı

Sony kendini çok bozdu, herşeye normal demeye başladılar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
11 yıl (4566 mesaj)
Yarbay

Arızalanan 55ES8000 TV panelini garantimin bitmesine son gün kala sıfır 2014 panel ile hemde evde gözümün önünde itinalı bir şekilde değiştirdiler taktir ettik gerçekten.
Sorun
< Resime gitmek için tıklayın >
Çözüm
< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
11 yıl (1355 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

şaka gibi bir haberim var;
bu mesajı yazdıktan sonra; tv de bir gariplik hissettim, parlaklık olması gerekenden düşüktü. daha önce +10 backlight ile cıvıl cıvıl olan ekran sanki +6 gibi parlaklık veriyordu şüphelendim 3d açtım bir de ne göreyim ekranın üst tarafı flaş gibi çakıyor salisede bir! Ulan dedim nazar değdi mesaj yazınca. Neyse aradım samsungu ısrarla firmware yükselttirdiler. Arkadaşlar gelip arıza bulamazsa servis parası alırlar falan yahu siyah noktayı gören onu mu göremez dedim saat 17,30 da servis raporu açtırdım. 18,10 da bir arkadaş aradı geliyorum! İyi dedim gel, 19.00 da geldi. TV yi 3d moduna geçirdik tamam dedi anladım ben arabya iniyorum parça alıcam. Power modül arabada hazırmış getirdi 2 dakkada taktı. Dediğine göre panel değişince 3d ile test edilmediği için farkedilmemiş olabilir. 3d modu daha fazla elektrik çektiği için arızayı hemen belli edermiş. Teknik bir ton şey anlattı hayran kaldım:) Büyük ihtimal ilk hdmi lar bozulduğu zaman bu modülde cortlamış. Şu an tv nin kasası dışında her şeyi sıfırlandı Gelen arkadaş mükemmel iş yaptı 1 saatte bu sefer servise bile gitmeden halloldu. Tv nin faturası belgeleri falan lazımmış yoktu yanımda onu da halletti.
Kahve içtik yolcu ettim helal olsun .


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
11 yıl (4549 mesaj)
Yarbay

Sizin ve size teknik destek sağlayan servisin, " Samsung servis+memnun müşteriler " gibi ufacık hatta inanılması zor bir paydada buluşabilmeniz çok sevindirici.
Demek ki, Samsung servisleri içinde de en azından bir tane işini yalansız dolansız yapan bir servis varmış.



G
11 yıl (2266 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: filips

2007 yılından beri çok sayıda kullandım çoğu samsung idi. vestelle arıza işim olmuştu 3 kere gel git manisaya telefon 2 ay bekle zar zor iade etmiştim. Sony w4000 zamanın en pahalı tv lerinden biri bulut tarlası gibiydi 1 hafta dolmadan servis çağırmıştım bunlar normal kardeş arıza ararsam ben de 50 tane bulurum sen bunla yaşamayı öğren demişlerdi 2. el de sattım daha da sony marka tv ye yanaşmadım! 40a656 tv min çerçevesinde ufak soyulma oldu servis geldi götürdü sıfır kasa taktı sene 2010, sonra 4-5 tane samsung tv daha aldım,aldırdım; 32eh6030 40eh6030 40d6000 55es8000 46f6340.
55es8000 kamera bozuk geldi sıfırıyla değişti TV.
40eh6030 2 ölü piksel vardı kurulumda iade formu yazıldı.

pc ekranı olarak 1 yıla yakındır kullandığım 46f6340 ise sanıyorum elektrik gitmesi sonucu hdmi portları bozuldu biraz şaftı kaydı . Servis geldi anakart değşecek dedi bende maçlar var götürmeyin dedim götürmediler o ara ekranda hafif kararan bir nokta oluştuğunu gelen arkadaş tespit etti,bunu götürelim dedi ben de götürme maçlardan sonra dedim. Karanlık nokta dediğim görmek için bembeyaz bir ekran açıp dibine girmeniz lazım! Işık sızmasından bile daha ufak bir hata! sony servisine söylesem küfür eder fotoğrafını çeksem kamerada çıkmaz öyle diyeyim .
neyse 10 gün sonra sıfır anakart geldi eve gelip taktılar hdmi lar düzeldi. 3 gün sonra yeni servis kaydı açtırdım ekranda karartı var vs bu sefer başka bir servis geldi, biz alışmışız bunlar normal diyen servislere evet abi bu hata dedi tv yi aldı gittiler! 10 gün sonra tv hazır geliyoruz dediler sıfır panelle değişmiş tv yi getirdiler .

Şimdi bunu niye anlattım, samsung servisi beni mutlu ediyor. Suçu kullanıcıya atmıyor.Sony bana o yamuğu yapmasa belki 10 tane sony tv alacaktım. Kısa vadede çakallık yapıp 3 kuruş kazandılar müşteriyi kaybettiler.


Hocam bu kadar televizyonu ne yapıyorsunuz?
Ps kafemi açıyorsunuz?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
11 yıl (1355 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: GnCfNrLi


quote:

Orijinalden alıntı: filips

2007 yılından beri çok sayıda kullandım çoğu samsung idi. vestelle arıza işim olmuştu 3 kere gel git manisaya telefon 2 ay bekle zar zor iade etmiştim. Sony w4000 zamanın en pahalı tv lerinden biri bulut tarlası gibiydi 1 hafta dolmadan servis çağırmıştım bunlar normal kardeş arıza ararsam ben de 50 tane bulurum sen bunla yaşamayı öğren demişlerdi 2. el de sattım daha da sony marka tv ye yanaşmadım! 40a656 tv min çerçevesinde ufak soyulma oldu servis geldi götürdü sıfır kasa taktı sene 2010, sonra 4-5 tane samsung tv daha aldım,aldırdım; 32eh6030 40eh6030 40d6000 55es8000 46f6340.
55es8000 kamera bozuk geldi sıfırıyla değişti TV.
40eh6030 2 ölü piksel vardı kurulumda iade formu yazıldı.

pc ekranı olarak 1 yıla yakındır kullandığım 46f6340 ise sanıyorum elektrik gitmesi sonucu hdmi portları bozuldu biraz şaftı kaydı . Servis geldi anakart değşecek dedi bende maçlar var götürmeyin dedim götürmediler o ara ekranda hafif kararan bir nokta oluştuğunu gelen arkadaş tespit etti,bunu götürelim dedi ben de götürme maçlardan sonra dedim. Karanlık nokta dediğim görmek için bembeyaz bir ekran açıp dibine girmeniz lazım! Işık sızmasından bile daha ufak bir hata! sony servisine söylesem küfür eder fotoğrafını çeksem kamerada çıkmaz öyle diyeyim .
neyse 10 gün sonra sıfır anakart geldi eve gelip taktılar hdmi lar düzeldi. 3 gün sonra yeni servis kaydı açtırdım ekranda karartı var vs bu sefer başka bir servis geldi, biz alışmışız bunlar normal diyen servislere evet abi bu hata dedi tv yi aldı gittiler! 10 gün sonra tv hazır geliyoruz dediler sıfır panelle değişmiş tv yi getirdiler .

Şimdi bunu niye anlattım, samsung servisi beni mutlu ediyor. Suçu kullanıcıya atmıyor.Sony bana o yamuğu yapmasa belki 10 tane sony tv alacaktım. Kısa vadede çakallık yapıp 3 kuruş kazandılar müşteriyi kaybettiler.


Hocam bu kadar televizyonu ne yapıyorsunuz?
Ps kafemi açıyorsunuz?


hayır evde herkese ayrı tv alıyorum, yeni teknoloji gelince yeni seri tv alıyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
11 yıl (841 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: filips

quote:

Orijinalden alıntı: GnCfNrLi


quote:

Orijinalden alıntı: filips

2007 yılından beri çok sayıda kullandım çoğu samsung idi. vestelle arıza işim olmuştu 3 kere gel git manisaya telefon 2 ay bekle zar zor iade etmiştim. Sony w4000 zamanın en pahalı tv lerinden biri bulut tarlası gibiydi 1 hafta dolmadan servis çağırmıştım bunlar normal kardeş arıza ararsam ben de 50 tane bulurum sen bunla yaşamayı öğren demişlerdi 2. el de sattım daha da sony marka tv ye yanaşmadım! 40a656 tv min çerçevesinde ufak soyulma oldu servis geldi götürdü sıfır kasa taktı sene 2010, sonra 4-5 tane samsung tv daha aldım,aldırdım; 32eh6030 40eh6030 40d6000 55es8000 46f6340.
55es8000 kamera bozuk geldi sıfırıyla değişti TV.
40eh6030 2 ölü piksel vardı kurulumda iade formu yazıldı.

pc ekranı olarak 1 yıla yakındır kullandığım 46f6340 ise sanıyorum elektrik gitmesi sonucu hdmi portları bozuldu biraz şaftı kaydı . Servis geldi anakart değşecek dedi bende maçlar var götürmeyin dedim götürmediler o ara ekranda hafif kararan bir nokta oluştuğunu gelen arkadaş tespit etti,bunu götürelim dedi ben de götürme maçlardan sonra dedim. Karanlık nokta dediğim görmek için bembeyaz bir ekran açıp dibine girmeniz lazım! Işık sızmasından bile daha ufak bir hata! sony servisine söylesem küfür eder fotoğrafını çeksem kamerada çıkmaz öyle diyeyim .
neyse 10 gün sonra sıfır anakart geldi eve gelip taktılar hdmi lar düzeldi. 3 gün sonra yeni servis kaydı açtırdım ekranda karartı var vs bu sefer başka bir servis geldi, biz alışmışız bunlar normal diyen servislere evet abi bu hata dedi tv yi aldı gittiler! 10 gün sonra tv hazır geliyoruz dediler sıfır panelle değişmiş tv yi getirdiler .

Şimdi bunu niye anlattım, samsung servisi beni mutlu ediyor. Suçu kullanıcıya atmıyor.Sony bana o yamuğu yapmasa belki 10 tane sony tv alacaktım. Kısa vadede çakallık yapıp 3 kuruş kazandılar müşteriyi kaybettiler.


Hocam bu kadar televizyonu ne yapıyorsunuz?
Ps kafemi açıyorsunuz?


hayır evde herkese ayrı tv alıyorum, yeni teknoloji gelince yeni seri tv alıyorum.


hocam kaz gelicek yerden tavuğu esirgemek istememişler. nasılsa her sene asgari bir tv alıyorsunuz sanırım.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.