arkadaşlar telefonum 44 gündür garantide servisle görüştüm tüketici hakm heyetine basvurabileceğimi söylediler sizce ne kadar faydası olur ne kadar sürer bu süreç
Telefon gelmiş aldım aldığım kız tüketici hakem heyetine basvurdunuz dedi evet dedim geçmiş olsun dedi sebebini anlamadım ama telefonu aldım heyetten daha sonuç çıkmadı telefonu aldığım için hakkım öldü mu
Kargo fislerini kaybetmeyin gelen servis formunuda o kiza gecmis olsun asil hakkiniz devam ediyor 20 is gunu dolan cihaza hakem heyeti sorgusuz sualsiz iade yada degisim hakki veriyor firma ismi nedir garanti firmasinin
Hocam cihaz garanti disiysa muamma ama garantili olarak sana geldiyse cihazi alsanda farketmez oyle bir kaide yok cihazi almiyicaksin diye is gunu dolunca elindeki servis formunda bile kayit alinan tarih ve gonderilen tarih bellidir pazar ve resmi tatilleri cikarin 20 isgununu gecmisse itiraz bile edemezler sikinti yok
Hocam genelde para iadesi yapilirken arayip sizden isterler cihazi istemeseler bile para iadesi yapildiginda etik olarak gondermemiz lazim sonucta cihaz ait oldugu yere donucek ki parada ait oldugu yere donmus sayilsin ayrica kurum ileride bu cihazi istedigi takdirde farkedip yasal olarakta cihazi teslim etmis olmaniz gerekli
Arkadaşlar ben daha iki aylık olan Desire816 telefonu ikinci el olarak almıştım. sim kartın yanlış takılmasından dolayı cihaz sim kartı görmüyordu. 15 Eylülde Teleservise verdim 19 eylülde kullanıcı hatası deyip 43TL masrafı var dediler parayı yatırdım hala bugün olmuş yedek parça bekliyor diyor. Tüketici hakem heyetine gittim fatura kimin adınaysa o başvurmalı yoksa sorun çıkar dediler. Şimdi fatura sahibini bulsam ikna etsem gidip başvursa paramın üstüne yatabilir diye düşünüyorum. ikinci bir husus kullanıcı hatası diye ücretli yaptırdığım için para iadesi yaparlar mı? Bilen arkadaşların yardımını bekliyorum. şimdiden teşekkürler.
Merhaba Garanti disida olsa 20 is gunu suresince gondermek zorundalar ucret iadesi alabilirsiniz ancak fatura kimin adinaysa para onun hsbina yatar onda yapicak birsey yok diye biliyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @alone_child26
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Şimdi fatura sahibini bulsam ikna etsem gidip başvursa paramın üstüne yatabilir diye düşünüyorum. ikinci bir husus kullanıcı hatası diye ücretli yaptırdığım için para iadesi yaparlar mı?
Bilen arkadaşların yardımını bekliyorum. şimdiden teşekkürler.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Garanti disida olsa 20 is gunu suresince gondermek zorundalar ucret iadesi alabilirsiniz ancak fatura kimin adinaysa para onun hsbina yatar onda yapicak birsey yok diye biliyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @tablocu