Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
0
Cevap
1080
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Nıssan müşteri hizmetlerine ulaşan varmı
X
11 yıl (862 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

2014 model nıssan qasqhayi tekna skay pack araç aldım 14.08.2014 tarihinde, 2 gün sonra araçta hıza duyarlı otomatik kilitlenen kapı özelliğinin nıssanın kendi sitesinde yazdığı halde araçta bulunmadığını anlıyarak ilk önce servisi daha sonrada nıssan gülümseme hattını aradım tabi hatta ulaşmak için verilen nodan 5 rakamını tuşlarsanız hat sizi dışarı atıyor daha sonra nıssan genel müdürlüğü arayarak 2 defa müşteri hizmetlerine ulaştım bana her defasında telefon numaramı alarak gün içinde döneceklerini söylediler 3. Defa 25.08.2014 tarihinde tekrardan nıssan gülümseme hattını aradım yine hattan atınca nıssan genel müdürlüğü aradım müşteri hizmetlerine bakan kişilerin toplantıda olduğunu mail adresimi verirsem döneceklerini söylediler şaşırdım kaldım telefon numaramı tekrardan verdim 18 de toplantıdan çıkacaklarını söylediler dönerlermi bana dönmezlermi bilemiyorum daha önceki araçlarım hep Renault son aracım Dacia idi müşteri hizmetleri gerçekten profesyoneldi araç almadan önce servisini müşteri hizmetlerini inceleyip ondan sonra araç almak en mantıklısı.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.