Rüzgar türbini için o motorlar son çare olmalıdır.İdeal olan sabit mıknatıslı alternatördür.Çünkü dc motorlar etiketi üzerinde yazan amper değerinden daha fazla akım çekilirse bobinleri kavrulur,en azından verimsiz olurlar.Bu verimsizlik kendi sargısının yüksek akımda direnç etkisi gösterdiğinden kaynaklanır.hem Ametek motorlar fırçalı motorlardır,beş para etmez. Peki bu durumda alternatörü nereden bulurum derseniz bende 3-4 model(boy,kapasite)mevcut,gerekirse size bir adet uygun alternatör ve bu alt.e uygun şarj ünitesi gönderebilirim,işiniz görülür.
Merhaba adresi vereceksiniz size bir alternator ve uygun bir şarj cihazı göndereceğim. Sizde bunun mekanik işlemlerini yapacaksınız. Sonuçta ortaya max. 800-850 watt gücünde bir R.T. çıkacak.
Kargo size ait alt.600 tl.+80A şarj üitesi 150 tl=Toplam 750 tl. olur.Pazarlık payı olarak 2 adet 35A köprü bir adet 35V-22.000 uF. kondansatör yanında gönderirim.Her hangi bir problem olursa,ürün aynen geri kabülümdür. Edit=Isparta-Merkezde oturuyorum,Ş.ünitesi dijital voltaj göstergeli,,,sert rüzgarda yada akü dolduğunda pervaneyi frenleyen rezistans yükü(dump) dahildir.Rez. yükü 2x1mm tel ile sarılıdır.
Bu alternatör yetmezse yine 12V akü grubu için elimde 4 kw.lık sabit mık.lı bir alt.var ama bunun şarj ünitesi 6 adet 2x50 amperlik tristör ile yapıldı.Tercih sizin.Unutmadan,,bu 4 kw.lık alt.ün fiyatı ise 1700 tl+300 tl. Ş.Ü.si=2.000 tl toplam olur.
2.not=Özelden cevap verebilirdim,ama buradan açıktan yazmamda bir çekincem olmadığından açık açık yazdım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malisert32 -- 21 Ağustos 2014; 1:42:08 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >