Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
1
Cevap
2526
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Casper monitor ve klasik bir Türk servisi zihniyeti
V
19 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Yeri belki burası değil ama harici bileşen diye görünce Casper marka ve halen garantili monitörumün casper servislerde geçen maceramı anlatayım dedim.Monitörümun sağ üst köşesinde oluşan renk bozulması ,morarma için geçen nisan ayında Adana casper servise götürdüm tabii (Eve gelen misafir çocukların bile görüp burası niye böyle diye sorduğu arızayı)sorun olduğuna ve sorunu görmeleri için bayağı uğraştıktan sonra teslim ettik.On gün sonra telefonla arayıp arızanın giderildiğini ve bir çok parçanın değiştiğini söyleyerek teslim ederlerken ben istanbul servisin yazdığı notu gördüm notta "arıza görülmediği,test edilği "yazıyordu.Notu gösterdiğimde yinede parça değiştirildiğini iddia ederk gönderdiler beni.Tabi ki sorunla ilgili hiç bir çalışma yapılmamıştı.Bir ay sonra yine kafam esip aynı sorun için yeniden servis yolunu tuttum ve gene İstanbula gitti ve serviste 2 ay kaldı (gerçi istanbuldan 1 haftada dönmüş)bana telefonum olmadığı için ulaşamamışlar!!!(monitörün üzerindeki teslim alma kağıdındaki iki tel no yazılıyken).Teslim almaya gittiğimde yine arızanın giderilmediğini görünce ne yapıldığını sordum tüp değişti dediler.Ancak yine İstanbul servisin notunu yırtmayı unutmuşlar orda yine arıza görülmedi diye yazıyordu.Bende sinirlerim daha fazla bozulmasın diye böyle kulanmaya devam ediyorum.
Şimdi yorumu ve casper marka bir şeyler alırken dikkati sizlere bırakıyorum.
Not:Casper a yazdığım hiç bir e-mail e cevap verilmedi

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



O
19 yıl
Yarbay

keşke almadan önce forumda alıyorum diye başlık açsaydında casper almanın ne denli bi sçmalık olduğunu anlatabilseydik(:

1. tüketici haklarına yolun düşerse bi uğra fikir al. onlar çözerler. yenisiyle değiştirme ya da en azından yasal bi zorlama yoluyla daha iyi servis almaya çalış.
2.casper monitörler genellikle "ucuz" philips leri alıp casper damgası vurarak satıyorlar.
3.komisyoncu misali çalışıyorlar anlıycan. biz türklerin en sevdiği şey "komisyonculuk"
4. casper servsisi philips tan daha mı iyi ya da daha mı yaygın. bence hyr. philips yıllardır türkiyede. casper o kadar iğrenç bir firmaki bilgisayarın b sinden anlamayan kullanıcıları öyle saçma makinaları öyle saçma fiyatlara kitliyoki aklın hayalin almaz. lcd monitörlerini fln görsen çamyarması gibi üstelik acayip kalitesiz görüntü veriyo. söylediklerimi yanlış yorumlamazsın umarım. yardımcı olmak ve fikirlerimi paylaşmak istedim. kolay gelsin





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oneMoreCupofCoffee -- 9 Eylül 2006; 15:26:15 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.